• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e Keer Paddo's :D :S

Beste Drugsgebruikers,

Mijn eerste ervaring met paddo's is alweer een tijdje geleden maar het was te heftig om dit achter te houden voor jullie! Met 2 vrienden hadden we besloten om het toch maar eens een keertje te proberen. Voorheen hadden we een aantal keer wat xtc genomen op een feestje en blowde we af en toe maar al snel bleek dat paddo's van een andere categorie zou zijn.

We zaten bij mijn maat in Amsterdam in zijn appartement op 8 hoog. In onze handen de (natte) paddo's en aangezien ik niet eens champignons eet had ik er toch wel wat moeite mee om die gore dingen naar binnen te werken. Alle 3 wisten we niet wat we konden verwachten maar hadden wel het een en ander opgezocht. Cola zou je trip verminderen en chocolade juist versterken (geen idee waar we dat vandaan hadden btw.)

Het duurde even voordat we wat voelde. We waren aan het guitar hero'en en ik speelde op de drums. Het begon met de klamme handen en de focus die minder werd. De meeste noten raakte ik niet meer en merkte dat m'n maat op de gitaar ook zichtbaar meer moeite kreeg met de anders zo makkelijke riff's :rockband: . Op het moment dat de drumstokjes uit mijn handen gleden was voor mij het signaal om er gewoon maar mee te kappen en in de fatboy te gaan chillen.

Het begon allemaal zeer voorspoedig. Ik lag in het kussen te kijken naar het kleine aquariumpje wat voor mijn neus stond. Ik begon zwaar hard te trippen en vond het fascinerend dat er zoveel verschillende kleuren vissen bestonden :wink: Op dat moment was ik volledig ZEN en dacht aan niets anders dan aan DAT moment, (het liggen in de fatboy en genieten van de kleuren. Voor de rest kon het me ook niets schelen. Ik bedacht me dat het best wel chill zou zijn als ik tot het einde der tijden zo zou kunnen leven. Het gekke was dat het op een gegeven moment ook ineens voorbij was. Ik was er klaar mee en het voelde ook helemaal niet meer fijn om datgene te doen wat ik aan het doen was. (lekker wisselvallig) :)

Ik besloot om op te staan en wat anders te doen. Mijn maten zaten als 2 dooie op de bank en voor mijn gevoel was hij bij hun nog niet zo heftig ingekickt als bij mij. Toen ik geen antwoord kreeg op deze vraag aan hun wist ik genoeg.. haha Vast wel dus. Ik kan me nog herinneren dat ik de fles cola pakte die op de tafel stond en de koolzuurbubbels die omhoog schoten waren zo duidelijk zichtbaar dat ik er vanalles in begon te zien. Het leken net allemaal Doodshoofdjes met lange staartjes (zoiets als sperma) hahah We hadden pen en papier klaargelegd van te voren om onze visuele ervaring op te schrijven en dit was een van de dingen die er later op bleek te staan.

Op een gegeven moment had ik een ervaring die even raar als grappig was. Ik stond voor mijn 2 vrienden die op de bank naar me aan het kijken waren en ik was allemaal grappen aan het vertellen. Mijn maten waren zo hard aan het lachen dat ik het gevoel kreeg dat ik in het theater stond en hun mijn publiek waren. Het was een mega relax gevoel en had het idee dat ik zwaar de koning was. Als laatste pakte ik het papiertje waar we onze tekeningen op zouden maken en frommelde deze op. Mijn maten vonden dat blijkbaar zo grappig dat ik besloot om het bolletje papier de kamer door te smijten. Het gekke was dat op het moment dat het propje mijn hand verliet ik een super erg spijtgevoel kreeg. Het voelde niet goed dat ik dat weggooide. Maar dan ook ECHT niet goed... terwijl het papier nog door de lucht ging liep ik er al achteraan. Het propje was achter het tv meubel gevallen en lag in het stof. Ik voelde me er zo kut over dat ik dit had gedaan dat ik er bijna van moest kotsen. Het bizarre was dat dit klotegevoel volledig was verdwenen toen ik zag dat het stof zo mooi door de lucht aan het vliegen was hahah..

Ik moest naar de wc om te kakken en terwijl ik zat had ik steeds een inzak momentje. Zo'n moment dat je wakker schrikt en even een helder moment hebt. Ik was bang dat ik zou vergeten om af te vegen en gewoon met poep in mijn broek weer de kamer in zou lopen haha.. Dus elk helder momentje (die maar luttele seconden duurde) had ik de tijd om mezelf eraan te herinneren dat ik moest afvegen. Toch bekroop het angstige gevoel mij dat ik wakker zou schrikken en dat alles onder de stront zou zitten hahaha.. super wazig.

Vanaf dat moment is de trip niet meer chill geweest voor mij. Ik vond het toch allemaal wat lang duren en wou er het liefst uit. Ik vroeg aan m'n maat die op een matras in de huiskamer lag te spacen op een cactus haha.. hoe ik de trip kon laten stoppen. Hij zei: "Hoezo wil je eruit? Vindt je het niet chill ofzo!!" De toon waarmee hij dit zei was beangstigend, het kwam echt binnen bij me alsof ik wat verkeerds had gezegd. Ik besloot om in de slaapkamer te gaan liggen op bed. Dit had ik achteraf ook niet moeten doen want de Wall-E (die robot) poster die kwam voor mij tot leven haha die ogen begonnen te draaien en dat bekkie ging steeds open en dicht.

Verder heb ik mijn trip uitgelegen op de bank in de kamer. Ik heb daar in de foetushouding gelegen en was ook bang dat ik van het balkon af zou springen (we zaten tenslotte op 8-hoog). Ik dacht dat ik een helder moment zou krijgen terwijl ik al ergens halverwege in mn sprong zou zitten, en hoe ze dat dan tegen mijn ouders zouden moeten vertellen. Kan me nog herinneren dat mijn maat de gordijnen opzij deed en bij het raam ging staan om naar buiten te kijken. Ik kroop op handen en knieen naar hem toe om hem weg te trekken en te vertellen dat ie dat niet moet doen zo dichtbij de "afgrond" haha...

Na een aantal uur kwam een huisgenoot thuis. Deze was uiteraard nuchter en ik weet nog dat ik mega blij was dat hij er was. (nu was het veilig) Hijzelf was er niet zo van gecharmeerd dat er 3 trippende gasten in zijn huis waren en besloot om ons te negeren ( erg frustrerend haha) We hadden een trip dvd opgezet van te voren met relaxe beelden en geluiden. Ik zat op de bank en de net binnenkomen gast wou een film kijken dus hij begon te zappen. IK zat op de bank gefocust naar die tripdvd te kijken terwijl het beeld veranderd. (uiteraard een enge kutfilm) Ik weet nog dat dit zo'n impact op me maakte dat het net leek alsof er een doek van zwart dichtging voor m'n ogen. Alles werdt dood en verderf haha.. super eng.

Gelukkig eindigde de trip niet lang erna... Voor mij was het een heftige ervaring en wou het delen met de anderen maar hun hadden juist de tijd van hun leven gehad. Dit vond ik zo kut, ik kon het niet delen met hun en voelde me onbegrepen. Ik heb hierna nog een keer paddo's geprobeerd en ook hierop ging ik Bad. Toen heb ik uren lang wederom als een bange foetus op bed gelegen hahah... Misschien ben ik te negatief voor deze drugs en maak ik mezelf helemaal gek met eventuele angsten die ik heb.. geen idee. Mijn vrienden gebruiken het nog regelmatig en die kunnen niet begrijpen dat je bad kunt gaan op paddo's. Misschien in de toekomst nog maar eens proberen maar doe mij maar gewoon een pilleke... :grin: :grin:

Hoop dat je iets herkent in mijn (bad) trip en hoor graag jullie ervaringen!

Laterr :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Echt fantastisch verwoord man, plezier om te lezen :rock: .

NegativeBoy zei:
Als laatste pakte ik het papiertje waar we onze tekeningen op zouden maken en frommelde deze op. Mijn maten vonden dat blijkbaar zo grappig dat ik besloot om het bolletje papier de kamer door te smijten. Het gekke was dat op het moment dat het propje mijn hand verliet ik een super erg spijtgevoel kreeg. Het voelde niet goed dat ik dat weggooide. Maar dan ook ECHT niet goed... terwijl het papier nog door de lucht ging liep ik er al achteraan. Het propje was achter het tv meubel gevallen en lag in het stof. Ik voelde me er zo kut over dat ik dit had gedaan dat ik er bijna van moest kotsen.
Hahahahah ROFL, echt hilarisch dit omdat ik precies weet wat je doormaakt. Zooo herkenbaar :grin: :grin:

NegativeBoy zei:
Ik was bang dat ik zou vergeten om af te vegen en gewoon met poep in mijn broek weer de kamer in zou lopen haha.. Dus elk helder momentje (die maar luttele seconden duurde) had ik de tijd om mezelf eraan te herinneren dat ik moest afvegen. Toch bekroop het angstige gevoel mij dat ik wakker zou schrikken en dat alles onder de stront zou zitten hahaha.. super wazig.
:tearsofjoy: kan het me helemaal voorstellen, wederom lees ik dit met een grote lach op me gezicht.
Echt je weet het zaaalig geinig te verwoorden allemaal.

Misschien tijd om echt voor'n publiek een comedie-act te doen? :wink:

NegativeBoy zei:
Hij zei: "Hoezo wil je eruit? Vindt je het niet chill ofzo!!" De toon waarmee hij dit zei was beangstigend, het kwam echt binnen bij me alsof ik wat verkeerds had gezegd.
Idd, een woord of een zin en dan daarbij een gelaatsuitdrukking zien onder invloed van paddo's kan al snel een vertekend of over the top beeld weergeven wat de sfeer ff helemaal kan veranderen.

NegativeBoy zei:
Kan me nog herinneren dat mijn maat de gordijnen opzij deed en bij het raam ging staan om naar buiten te kijken. Ik kroop op handen en knieen naar hem toe om hem weg te trekken en te vertellen dat ie dat niet moet doen zo dichtbij de "afgrond" haha...
:grin: :grin: :grin: :rock: , wederom een DIKKE plus!

Echt een geweldig tripreport heb je hier neergetikt, hoop in de toekomst wat meer van je te lezen!

Peace

Thanks Mate,

Ja grappig om te horen dat het herkenbaar is aangezien m'n eigen maten er zich niets of weinig van voor kunnen stellen dat je het op die manier kunt beleven. Sommige mensen worden nu eenmaal para van die shit hahah

Bovenaan