1e keer paddo's

Hallo Df-ers,
Ik lees jullie forum al een half jaartje ofzo, maar heb me nu net pas geregistreerd omdat ik met wat vraagjes zit.
Ik ga dit weekend voor mijn eerste keer aan de paddo's (nog ff keertje uitproberen voordat ze echt illegaal worden), ik denk dat we voor de paddo's van Ecuador gaan. Dat leek mij een goede keuze voor een eerste keer. De vriend waarmee ik het ga doen is 25, ik ben 16.
Maar aangezien ik van mezelf weet dat ik door mijn redelijk skinny lichaam en snelle spijsvertering altijd veel sneller dronken/stoned/whatever dan mijn vrienden ben, zat ik dus met de volgende vraag; hoeveel raden jullie mij aan om op te vreten? Ik wil wel een stevige trip, maar niet te hard voor een eerste keer.
alvast bedankt voor het antwoord :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik raad je gewoon een halve portie aan. Daarvan heb ik nog niemand te hard zien gaan, groot of klein. Hou verder alle basisregels voor psychedelica in acht, set setting ed. Ik wens je een mooie trip :hearteyes:

Bedankt voor de snelle reactie!
Een mooie trip zal het vast worden, ik ben altijd happy en heb nooit problemen dus daardoor zal het in ieder geval niet fout gaan :) Always look on the bright side of life, zo eentje ben ik.
Misschien dat ik er nog een tripreportje van ga schrijven. Maar dat zien we dan wel weer.

ik heb ze nu net een half uurtje geleden gegeten. begin t een beetje te voelen. hoe zit t met blowen? is dat verstandig?

azgaza

Badass junkie
Spacerijen zei:
ik heb ze nu net een half uurtje geleden gegeten. begin t een beetje te voelen. hoe zit t met blowen? is dat verstandig?

Als je gewend bent enigsinds regelmatig te blowen kan je een paar trekjes proberen. Blowen versterkt het en je wordt niet stoned zoals normaal, maar als de trip je goed bevalt kan een paar trekjes meestal geen kwaad. Als het verkeerd valt: niet doorblowen. Je kan ook wachten tot het effect volledig opgekomen is met blowen, dan weet je dat het niet te sterk voor je zal worden.

In het begin had ik zoiets van: ga ik nou in slaap vallen ofzo? Ik was namelijk constant aan het geeuwen. Toen ik even later wat uit probeerde te leggen aan die vriend van me, had ik veel moeite met mijn verhaal af te maken. Ook vervormde zijn hoofd nogal toen ik met hem aan het praten was wat een erg afleidende factor was. Veel meer was er niet gebeurd.
Volgende keer toch voor een wat grotere portie of andere soort gaan. :)

phy

Bewuste gebruiker
Klinkt toch als een aardige hetzij korte trip. De volgende keer gewoon twee derde of een hele portie nemen :)

Trouwens, heb je wel gevast van tevoren? Kan ook schelen.

nee ik had niet echt gevast, had een halve loempia op want de honger werd me teveel :wink:

Dinsdag ga ik weer, dit keer voor een hele portie en wel van tevoren vasten, hoop dat het leuk word :)

L

Lid 6909

Gast
Misschien moet je even wachten, want misschien merk je er anders niet zoveel van.
mbt. de tollerantie

cronos

Wijs gebruiker
gisteren voor de eerste keer paddo's genomen,we waren met 3 personen(laat ik de anderen A en B noemen :smoke: ),A en B hadden paddo's gekocht,ze bellen mij op en vragen of ik goesting heb om paddo's te consumeren,ja ok was mijn antwoord :) A had al enkele keren paddo's genomen,voor ik en B was het de eerste keer,A en B komen met de auto naar mijn huis(de afstand tussen mijn huis en hun huis bedraagt zo ongeveer een 8 tal km),ik zie dat A en B wat anders doen dan normaal,ze zeiden dan ze bij hun thuis reeds de paddo's opgeëten hebben,mijn bakje portie paddo's hadden ze dus mee,vlug eet ik de portie op :grin: (mexicaanse 35 gram) en daarna vertrokken we vlug naar hun huis,tijdens de autorit vertellen ze dat het straf spul is,ze voelen zich duidelijk gelukkig,A is de chaffeur maar ziet het niet meer zitten om nog verder te rijden,omdat hij zegt dat de straat krom gaat en hij niet meer duidelijk ziet.ik zeg tegen hun dat ik verder zal rijden tot hun huis(ik heb geen rijbewijs meer,maarja wat moest ik doen?ik wilde niet dat ze een accident ofzo tegenkomen),oef eindelijk bij hun huis,we drinken samen een pintje en praten een beetje,tja praten is een groot woord want het valt me op dat A en B nogal veel hetzelde zeggen,A rolt (met moeite) nog een joint en rookt die dan op :stoned: ,met B gaat het niet goed,hij zegt dat hij dingen ziet bewegen :confused: ,spreekt meer en meer wartaal,en het valt me op dat hij zenuwachtig en duidelijk niet op zijn gemak is :openmouth: ,B zegt dat hij zich niet lekker voelt en dat hij op zijn bed gaat liggen,en A die is is een beetje weg van de wereld(enorm lui,alsof hij apestoned is),dat is hier niet meer leuk hier(ik had goestig om nog naar stad te gaan en wat bierkes te gaan drinken,ik voelde me immers gelukkig met die paddo's)en heb dan besloten om iemand op te bellen om achter mij te komen om mij naar huis te voeren :( ,1 maal thuis heb ik dan een film bekeken(ik heb de film uitgekeken,maar met de film was ik totaal niet mee,ik vond het te verwarrend :tearsofjoy: ,ik heb eten klaargemaakt,terwijl ik totaal geen honger had :tearsofjoy: ,na bijna 4 uur was het effect uitgewerkt...zoals u (misschien) hier leest,is mijn eerste paddo ervaring niet echt positief te noemen...ik had er meer van verwacht,lsd is veel beter!!! :rock: :wave:

Bovenaan