1e keer paddos

J0rrit

Badass junkie
kwil vrijdag de 1e keer paddos doen, maar klopt het dat als je n beetje zenuw8tig bent dat je dan mteen bad gaat of wat dan ook? moet je je helemaal top voelen anders moet je t niet doen? ik ga het trouwes buiten doen maar we hebben een goeie plaats waar niemand komt en waar we wel chille zitten. sowiso wille we een choco reep eten van 16 euro, iemand enig idee hoeveel we zoude moete eten, iedereen 1/3?

A

Anonymous

Gast
Van een reep kan je met zn 3en trippen, Begin met 1 stukje, als ie goed gevallen is(je bent heel lacherig en zit vol energie) snoep je een stuk bij.

ik raad aan: 1 reep voor 2 personen.

Als jij bang bent dat je bad gaat moet je het niet doen, met tryptamines kan je als het ware je eigen trip maken, als jij de hele tijd denkt ik ga verkeerd ik ga verkeerd dan ga je ook verkeerd!

Je moet gewoon aan kleuren denken, en aan bijvoorbeeld groot, klein, ver enzo dat ga je dan zien is vet lijp :grin:

J0rrit

Badass junkie
krijg je wel een heftige trip van een reep? dus de egte paddo ervaring? want heb mensen horen zeggen dat je pas de " egte " trip krijgt van paddestoeltjes zo eten

A

Anonymous

Gast
Ik had een hele leuke trip, het begon met lachen en veel energie, toen halucinaties, wat eindigde in een diep onderzoek naar mezelf(filosoferen)

matthijs

Badass junkie
Nouja. Je moet eigenlijk even door het paddestoelen eten heen he. Dat hoort eigenlijk wel zo :P.
Maargoed. iedereen is zenuwachtig als ze gaan trippen. Zeker de eerste keer dus daar hoef je, je niet zo druk om te maken. Als je helemaal niet zenuwachtig bent onderschat je het duidelijk en kan het slechter uitpakken. Maar trouwens. Echt bad gaan gebeurt niet zo snel. Het kan op bepaalde momenten niet zo leuk zijn en je kan een beetje in paniek raken. Maar denk dan niet meteen dat je helemaal bad gaat want dat gebeurt niet zomaar.
Veel plezier!!! :wave:

Bovenaan