1e keer paddo's

eXeCuze

Bewuste gebruiker
jaja ik en een maat van mij willen aankomend weekend voor de eerste keer padjes gaan doen. maar nou vroegen we ons af of we aan een halve portie de man genoeg hebben of dat we een hele moeten pakken. we hebben allebij al 2 keer een half boedda beeldje gehad(tripchocolade) maar hier zagen we maar weinig visuals van. en afgelopen vrijdag heb ik een paar maten van me aan het trippen gezien van 1 hele portie en van de 5 was er 1tje helemaal bad gegaan 1tje gewoon helemaal goed en de andere 3 hadden ook af en toe dat ze een beetje para werden

azgaza

Badass junkie
Dat anderen een bad trip hebben betekend niet dat jij dat ook zal hebben, een hele portie mexicaanse is best te doen. Of een halve portie van een sterkere soort zoals hawaiiaanse.
Maar kijk hoe je in je vel zit, hoe je je voelt, hoeveel zin je erin hebt en bepaal dan wat je aankan, dat kan niemand voor je bepalen. Ik hou zelf van sterke trips met ontzettend veel visueel effect en zware mindfuck maar niet iedereen is daar in dergelijke mate van gedient. Ik raad dus ook al snel 'lekker veel' aan.
WAt je ook kan doen is 2 porties kopen voor met zen 2en en dan allebei 2/3e of 3/4e van de portie opeten, en de rest drogen ooit voor later; dan heb je de tussenweg tussen half en heel.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
voor mijn gevoel ben ik er helemaal klaar voor en ik heb er ongelofelijk veel zin in maar we zitten een beetje met geld en wouden dus 1 portie halen en die door 2en delen alleen vroegen we ons af of een halve wel goed genoeg zal werken

azgaza

Badass junkie
eXeCuze zei:
voor mijn gevoel ben ik er helemaal klaar voor en ik heb er ongelofelijk veel zin in maar we zitten een beetje met geld en wouden dus 1 portie halen en die door 2en delen alleen vroegen we ons af of een halve wel goed genoeg zal werken

Als je zin hebt om stevig de trippen denk ik eigenlijk van niet, een halve is wel echt een veel lichtere trip.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik heb met die tripchocolade gezien : een soort van waas gewoon alles leek langzamer te gaan en het behang was rood met goude streepjes erop en die glimde zo mooi en kwam zn mooie goude gloed vanaf maardat was eigenlijk het enigste wat ik gezien heb en ik wil tog eigenlijk wel bomen zien vervormen en gezichten ect...

azgaza

Badass junkie
eXeCuze zei:
ik heb met die tripchocolade gezien : een soort van waas gewoon alles leek langzamer te gaan en het behang was rood met goude streepjes erop en die glimde zo mooi en kwam zn mooie goude gloed vanaf maardat was eigenlijk het enigste wat ik gezien heb en ik wil tog eigenlijk wel bomen zien vervormen en gezichten ect...

Ja dat is heel erg licht effect, goed visueel effect is bijvoorbeeld de muren zien verschuiven, gezichten in de schaduwen, dingen op schilderijen gaan bewegen, patronen over de vloer, perspectief klopt niet, dingen bewegen contstant, het lijkt soms even vloeibaar en als je écht een grote hoeveelheid neemt (denk hier aan meer dan een portie) ademt de grnod bellen uit, hebben mensen meters lange sporen, valt een deel van de blikveld weg, vliegen er kleuren rond en is de helft van de kamer op zijn kop (allemaal uit trips van mij op hogere dosissen) dus.. dat soort dingen. Maar daar heb je een redeiljk hoge dosis voor nodig. Dus dan moet je toch wel een hele portie hebben.
En houd er rekening mee dat de mindfuck net zo snel verintensifiseert als het visuele effect, dat gaat bíjna gelijk op.

BillyBilo

Badass junkie
ik heb ze wel eens gehad, ik had ze uit een park mee genomen en we hadden ze in de stad genomen, ik had de hele tijd het idee dat ik naast mezelf liep, daarna werd ik te misselijk en ben ik maar gaan slapen

Goanaut

Bewuste gebruiker
Als je beide een halve neemt krijg je weer exact zoiets als toen met die halve boeddha per man (wat overigens waarschijnlijk hawaiiaanse waren, die worden hier ook in boeddha-vorm verkocht). Een hele portie en je kan lekker de pan uit trippen! Maja ik vind het inderdaad ook wat aan de prijzige kant..

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb bij mijn eerste paddo-trip een portie mexicaanse gedeeld met iemand. En daar ben ik toch nog best wel van gaan trippen. Ik zag geen heftige hallucinaties, al had ik af en toe wel hallucinaties, maar het gevoel van verwardheid en vaagheid overheerste.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
we willen beginnen met ieder 1 portie de man welke kunnen we dan het beste pakken voor de eerste keer hawaaiaanse lkker sterk of beter eerst mexicaanse wat lichter ??

eXeCuze

Bewuste gebruiker
vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren we pakken waarsgijnlijk 1 portie hawaiaanse 1 columbiaanse en 1 mexicaanse voor 3 man gaat leuk worde denk ik :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
heel veel plezier ermee! (pakt iedereen een aparte dosis? 1 hawaiaanse enz. of pakken jullie allemaal vanalles wat?)

En vergeet absoluut niet: Een trip heeft altijd up's en down's. Het is belangrijk dat je bij de down's gewoon helder blijft denken en het allemaal gewoon op je af laat komen:)

michielxboxer

Belezen gebruiker
Haha ik zag na een half portie mexicaanse echt allemaal gezichten en figuren in het gras, die langzaam op me af golfden.
Toen zijn we s''avonds in een bloemenveld gaan zitten, en toen leek het net alsof ik in een soort computerspel zat: Interactieve omgeving, bloemen overal!

Het was een fantastsiche ervaring, maar daar wil ik het graag bij laten. Ik heb niet de drang om een keer een heel portie te nemen of een andere soort uit te proberen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik vond het geweldig maar nog wel een beetje freaky maar ik wil die wereld wel ontdekken lijkt me egt gaaf volgende week weer eens een keertje proberen maar dan tog maar een halve :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:
ik vond het geweldig maar nog wel een beetje freaky maar ik wil die wereld wel ontdekken lijkt me egt gaaf volgende week weer eens een keertje proberen maar dan tog maar een halve :P

beter laat je er ongeveer meer dan 2 weken tussen vanwege de tolerantie (aanmaken van nieuwe lichaamstoffen voor je trip)

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja we zijn die hele week vrij dus jah die kans laten we niet glippen en om nou weer aan de snoepjes tegaan lijkt me ook niet zo slim :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:
mja we zijn die hele week vrij dus jah die kans laten we niet glippen en om nou weer aan de snoepjes tegaan lijkt me ook niet zo slim :P

je kan het doen, maar verwacht er maar niet teveel van, in ieder geval niet zoals deze trip.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:
en als we een hele zouden pakken is het dan ook minder als deze trip ??

Jep, de tolerantie is inmiddels al opgebouwt helaas, het beste is echt om 2 weken te wachten. Sommige mensen zulle je adviseren dat 1 week ook best wel kan, maar je trip zal aanzienelijk minder zijn dan de vorige, neem dat maar aan.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
haha sorry jongens maar ik ben echt eigenwijs en wil tog volgende week doen maar wij wouden een halve pakken is dat dan niet slim ivm de tollerantie kunnen we dan niet beter weer een hele pakken ??

eXeCuze

Bewuste gebruiker
is die tollerantie egt zo erg ja ? want hoe heftig deze trip was lijkt het me dat ik egt nog wel iets voel

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik ervaarde het als heeel heftig ja maar dat komt natuurlijk ook deels omdat het mijn eerste keer was lijkt me :confused:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:
ik ervaarde het als heeel heftig ja maar dat komt natuurlijk ook deels omdat het mijn eerste keer was lijkt me :confused:

Als het heel heftig was heeft het geen zin deze week opnieuw te trippen, je zult er niets tot weinig van merken in ieder geval. Ik snap dat je trippen echt heel leuk vind en graag wil doen, maar je moet je wel bedenken dat het nu eenmaal niet zo vaak kan.

Mocht je willen overstappen op LSD --> heeft geen zin, tussen LSD en paddo's bestaat net zo goed een kruistolerantie.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hmmn ik wou een tijdje geleden al wel een keer lsd doen maar nu heb ik die paddo's gedaan en heb ik me tog ff snel bedacht eerst maar een paar paddotrips achter de rug voordat ik aan de lsd begin :P mja is wel echt jammer dat we dan hoogstwaarschijnlijk nix voelen mja dan maar iets anders :grin:

Bovenaan