1e keer paddos's, advies?

darkbull

Bewuste gebruiker
heb wat tripreports gelezen en ben wel benieuwd eigenlijk naar deze drugs.

nu ben ik vrij onervaren in drugs, ik heb een spacemuffin gegeten (leuk), xtc gehad (geweldig) jointje (getverderre knetterstoned en ziek!!) maar ik wil wel es paddo's proberen.

wat is nou goed voor de eerste keer en waar moet ik op letten?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
darkbull zei:
oh, en kan dat binnen de 3 maand die staat voor pauze tussen xtc?

Ja tuurlijk kan dat :)
En waar je op moet letten...
De hoofdtip is,Je moet er zin in hebben vooraleer je het inneemt!!
Leg wat goeie muziek klaar,een beetje wierook is ook wel nice.
Blanco papieren met potjes verf of tekengerei...
Draai beslist je deur vast als je het binnen doet, dit om onverwachts bezoek of situaties te vermijden.
TV kijken kan maar goed weten wat je opzet, als je uitkomt op een zender waar een horrorfilm, sexfilm oid bezig is kan dit je slecht laten gaan ( ik spreek uit ervaring) Sex is het goorste wat ik ooit gezien heb tijdens een trip.
Een goede plekje waar je chill kan liggen met een dik dekentje ofzo...
Niet doen wanneer er nuchtere personen bij je zijn ( die houden je trip tegen en ze begrijpen niets van wat je doet, denkt of zegt.
Wel leuk is goede vrienden die meedoen maar dan moeten het echt wel 'goede' vrienden zijn die je volledig vertrouwt.
En verder gewoon chille and go with the flow ( probeer niets tegen te houden ) laat zowel de leuke sferen als de minder leuke sferen passeren, alles is leerrijk.
Wanneer je negatief word verander dan de muziek en ga op een andere plaats liggen dit zal beslist helpen. Probeer ook het positieve van het negatieve te bekijken. Ook is het het best om dit alles op een nuchtere maag te doen en niet te veel frisdrank te drinken voor de trip ( ik drink die dag enkel water) . Hopelijk heb je er iets aan, GRTS

darkbull

Bewuste gebruiker
dankjewel voor alle tips!

ik ga het echt niet alleen doen hoor, wil mijn drugsmaatje er wel bij!

volgende stap maar es naar de paddoshop...

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
aah ga je truffels nemen dan? of ga je een paddo kweeksetje halen?
uit eigen ervaring vind ik truffels wel net dat iets minder dan de goeie ouwe paddestoeltjes... groet

darkbull

Bewuste gebruiker
voor een eerste keer lijken me truffels wel okay?

(en echte paddo's zijn illegaal toch? bovendien... ik heb geen groene vingers :grin: elke plant of zelfs cactus gaat me dood.... )

vind het wel spannend....

let you know!

darkbull

Bewuste gebruiker
ik heb bericht gekregen dat Azarius de bestelling heeft verzonden.

nog even een vraagje, het duurt 4 tot 6 uur? de trip?

wat is het engste dat kan gebeuren? kan ik out gaan?
als de nood aan de man is.. dan kan ik niet rijden he...
dus ik moet echt rust hebben?
niemand aan mijn hoofd.. geen collectebus tussendoor?
niet opeens een ambulance nodig hebben?
geen buurman die gezellig op bezoek komt?

ik las van een tripreport dat men de natuur inging?
is dit een goeie tip?
(maar die deken dan... )

Maddog

Bewuste gebruiker
Ik ga altijd Dragonball z kijken tijdens paddotripjes. heb laatst een stukje nuchter gezien en was net zo vaag.

Gouden Tip: Lege maag! minimaal 3 uur van te voren.niets meer eten. En goed en.lang op de truffels kauwen(is miss vies, maar is beter voor de trip)

Als je je goed voorbereid hebt en er veel zin in hebt, gaat er niks engs gebeuren, geloof mij. En.als je enge gedachtes krijgt, laat je gewoon rustig meevoeren, misschien leer je er wel heel veel van :wink:. Maar je moet je niet gaan verzetten.tegen.de trip, laat het stofje zn werk doen en go with the flow.

De trip kan tussen de 4-6 uur duren. Heeft te maken met verschillende omstandigheden (lang kauwen, lege maag etc.)

Als ik jou was, zou ik mn eerste truffeltrip gewoon lekker thuis doen. Alles bij de hand. Je kan lekker muziekje draaien (ik raad je goatrance en psytrance/psychill heel erg aan. Die muziek neemt je echt mee in de trip), je kan lekker warm,comfortabel liggen etc. En ben je tijdens de trip zo geinteresseerd in de natuur of wat dan ook, kun je altijd nog naar buiten.gaan (t liefst in rustige omgeving). Alvast heel veel plezier, en als je je een beetje aan deze dingen houdt, zal je vast een mooie eerste reis maken :wink:

Groetjes

Bovenaan