darkbull zei:
oh, en kan dat binnen de 3 maand die staat voor pauze tussen xtc?
Ja tuurlijk kan dat
En waar je op moet letten...
De hoofdtip is,Je moet er zin in hebben vooraleer je het inneemt!!
Leg wat goeie muziek klaar,een beetje wierook is ook wel nice.
Blanco papieren met potjes verf of tekengerei...
Draai beslist je deur vast als je het binnen doet, dit om onverwachts bezoek of situaties te vermijden.
TV kijken kan maar goed weten wat je opzet, als je uitkomt op een zender waar een horrorfilm, sexfilm oid bezig is kan dit je slecht laten gaan ( ik spreek uit ervaring) Sex is het goorste wat ik ooit gezien heb tijdens een trip.
Een goede plekje waar je chill kan liggen met een dik dekentje ofzo...
Niet doen wanneer er nuchtere personen bij je zijn ( die houden je trip tegen en ze begrijpen niets van wat je doet, denkt of zegt.
Wel leuk is goede vrienden die meedoen maar dan moeten het echt wel 'goede' vrienden zijn die je volledig vertrouwt.
En verder gewoon chille and go with the flow ( probeer niets tegen te houden ) laat zowel de leuke sferen als de minder leuke sferen passeren, alles is leerrijk.
Wanneer je negatief word verander dan de muziek en ga op een andere plaats liggen dit zal beslist helpen. Probeer ook het positieve van het negatieve te bekijken. Ook is het het best om dit alles op een nuchtere maag te doen en niet te veel frisdrank te drinken voor de trip ( ik drink die dag enkel water) . Hopelijk heb je er iets aan, GRTS