• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer tripmiddel - Salvia

LtPayback

Newbie
Waar? Malieveld in Den Haag
Met wie? A en K, A standaard drugsmaatje, K wilde het proberen
Wanneer? Afgelopen woensdag
Wat? Sage 5x Salvia extract

Woensdag

We hadden al op de planning staan om paddo's te gaan halen. Maar, A en ik hadden ons salaris nog niet gehad, dus we dachten, we gaan lekker rondjes lopen in het centrum van Den haag, en bij elke pinautomaat kijken of ons geld al gestort was. Na ongeveer anderhalf uur was bij mij eindelijk mn salaris gestort. Die van A is nog niet binnen. K belde, die kwam aan op t station rond 14:00. Toen had ik ff een patatje en een frikandel gehaald, want ik had honger.

Enfin

We gingen met zn drieen naar de Smartshop (euphoria). Daar eenmaal aangekomen meteen paddo's gekocht (3 doosjes Mexicaantjes) toen A met het idee kwam salvia te halen, en meteen een pijpje met screens. Al goed, ik die salvia gekocht en t pijpje, screens en 2 pennen (spaarkaart vol :grin:) A en K wilde die dag meteen een hit salvia nemen, ik twijfelde nog een beetje omdat ik totaal geen ervaring had met tripmiddelen.Dus wij naar het malieveld.

Daar aangekomen een mooi plekje opgezocht, lekker zittend bankje. A en K zouden gaan trippen alleen wilden ze beide niet als eerste. Dus kop of munt gedaan. A had kop en K had munt. Hij kwam op kop, dus A ging als eerst. Klein beetje salvia in t pijpje gedaan, even kijken hoe hij erop reageerde. Hij diep inhaleren en binnenhouden. Geen effect. K was toen, iets meer erin gedaan, maar hij faalde en hoestte alles er weer uit. Hij had verder geen zin meer. A wilde wel wat voelen dus nam iets meer als de vorige. Zelfde verhaal, iets meer salvia, maar nogsteeds geen effect. Ik dacht van, nou misschien voel ik wel iets, dus ongeveer 1/3 van t pijpje gevuld, aansteker(s) erbij, en hijsen maar, 2 tot 3 hits genomen, maar het enige wat ik voelde was een soort stonedheid. De mensen die voorbij kwamen lieten wel een spoor achter, en de boom recht voor ons leek enigzins te bewegen, en de tram ademde, maar meer ook niet. Niet zoals ik hier wel eens lees over salvia trips.

Mijn vraag is nu:

Moet ik een andere aansteker gebruiken? We gebruikten namelijk een gewone aansteker ipv stormaasteker
Moet ik meer in het pijpje doen?
Moet ik een sterker extract nemen? (10x?)

Graag reacties

Aap

Experimenterende gebruiker
Gebruik een bong zonder water, minstens 10x salvia, doe genoeg in dat dopje en houd het minstens 30 seconden in. Tijd opnemen is wat gemakkelijker vind ik.

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou iets meer in het pijpje gooien en idd een stormaansteker gebruiken. De actieve stof komt pas goed vrij bij een hoge temperatuur. Zet dan de vlam in een vol pijpje, leeghijsen en zolang mogelijk inhouden. 20/30seconde toch wel iig. Dan zal je toch wel wat moeten merken. Al is het een lachkick.. Bij salvia werkt het ook zo, hoe vaker je het doet, hoe meer effecten je merkt. Ipv andersom..

stormaansteker en bong MET water..dan kun je dikkere hits nemen omdat t wat zachter op je longen is.. een puurpijpje is bijna niet te doen omdat het zo heet is. ook leuk is salvia combineren met whatever you like(wiet,xtc,alcohol,lsd..wat maak t uit :P ) :grin: vind ik leuker dan salvia alleen... :tearsofjoy:

psych-out

Bewuste gebruiker
gewoon genoeg in het pijpje doen en in zowa 2minuten
zoveel mogelijk hits nemen en het dan ook nog lang (20 a25 sec) inhoude.
hoe meer hits in die 2 minuten hoe waziger. ga je na die 2minuten nog hits neme dan versterker je het gevoel niet maar verleng je het.
veel plezier als je het nog eens gaat doen

Atropa

Bewuste gebruiker
Rook de komende dagen nog af en toe wat om de negatieve tolerantie op te krikken.

Dan aanstaand weekend een dikke forse waterpijp met 20 X extract met lang ingehouden teugen en gesloten ogen. Tussen meerdere teugen door zo weinig mogelijk op adem komen en rap weer teugen. Tussen de teugen door snel naar zuurstof happen zwakt een aankomende trip af. Geld trouwens ook voor DMT.

Zorg dat de omgeving veilig is voor het geval dat je wegsmelt tot aan zwevend stof. En als de ware effecten echt opkomen, zijn deze zèèr heftig, compleet identiteitsverlies en sturing over wat dan ook. Uiteengetrokken worden tot pixels.

Zowel DMT als Salvia in z'n breakthrough mind blowing te noemen. Salvia is zò divers dat het veel kanten op kan, maar je individuele gedaante tijdelijk verliezen, of een andere plaats zijn dan de setting waarin je zit is niet uitzonderlijk. Je eigen plakboek van het leven.

Bovenaan