• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer truffels werkte niet.

siin

Newbie
3 man en 3 porties van 15 gr. Gehaald in smartshop, bakje met rode etiket. Fijngehakt en gegeten met vla, smaakte niet vies oid.

We zaten op de bank fifa te doen en na 15 min begon vriend al wat te merken, kon al geen fifa meer spelen en alles draaide al zei die. Werd ook misselijk en ging paar keer over zijn nek. Had last van zijn maag en voelde zich niet lekker.

20 min daarna begint het bij vriend2 te werken. Schiet ineens in de lag en omschrijft wat die ziet maar kan het niet bevatten. Hij is uitermate positief..

Ik nog steeds wachtende op de werking, maar die bleef uit. Ben na anderhalf uur maar aan de drank+wiet gegaan, want merkte heel licht iets dat de verlichting wat feller was maar zag bij lange na niet wat vrienden van mij wel zagen.

Met de vriend1 ging het al stuk beter, maar vond het effect veel te heftig. Alles golfde heel erg en alles leek om te vallen waar die naar keek. Bleef ook stil zitten want als die ging staan draaide alles te heftig naar zijn idee.

Voor vriend2 kon het niet lang genoeg duren, bleef maar lachen en alles vond die prachtig.

Hadden het om 19:30 gegeten en om 23:00 was het zo goed als weg voor beide. Al met al ook kort geduurd, maar naar het schijnt best heftig.

Maar nu de grote vraag, hoe is het mogelijk dat ik niets ervan gevoeld heb? Exact dezelfde bereiding, meer dan 4 uur van te voren niets genuttigd..

Het enige wat ik gemerkt had, is dat het zakje waar mijn truffels inzaten wat vochtig was. Die andere 2 waren kurkdroog. Zou het hier aan liggen? Of gewoon puur toeval dat er slechte tussen zaten?

IZ420

Belezen gebruiker
De eerste (en tot nu toe enige) keer dat ik truffels deed hebben ik en een vriend elk de helft van een pakje gegeten. Hij was helemaal aan het flashen, maar het enige wat ik voelde was hoofdpijn en een beetje misselijkheid...
Waarschijnlijk lag het gewoon aan de natuurlijke tolerantie, die is bij iedere persoon voor elke drug verschillend. Meestal hebben drugs op grotere personen een kleinere werking, en ik ben ook wel een stuk groter en breder dan hem.

dernael

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik truffels deed merkte ik er ook bar weinig van, ik had toen de truffels afgezworen. Gelukkig heb ik daarna toch nog eens een poging gewaagd, want die keer werkte het super.

Het kan inderdaad te maken hebben met je natuurlijke weerstand tegen de truffels, ik heb zelf ook altijd een stuk meer nodig dan mijn vrienden om een leuk tripniveau te bereiken. Ik raad je aan om de volgende keer thee te trekken van je truffels. Hierdoor voorkom je sowieso de misselijkheid en buikkrampen en kun je lekkerder je trip in gaan. ook werkt het een stuk sneller dan wanneer je de truffels eet, mijn ervaring is dat je binnen een kwartier al flink de effecten voelt en ziet.

Hopelijk heb je hier wat aan en is je volgende ervaring een betere. succes!

Dernael. :stoned:

Ik heb 2x truffels gebruikt, en allebei de keren ook helaas zonder effect. Terwijl het de sterkste, meest visuele soort was die ze hadden. 20 gram vers gegeten. En mijn god.. die smaak!! echt heel ranzig naar mijn idee, maar ik at ze dan ook gewoon zo zonder iets. Volgende keer paddo's. Truffels zijn niet voor mij weggelegd :P

-Johnny :wave:

dernael

Bewuste gebruiker
Inderdaad, een nuchtere maag is wel verstandig, zeker als je ze vers eet ipv via thee drinkt.

Mijn laatste trip is op de Hollandia's geweest. 25 gram verwerkt tot thee, opgedronken en vervolgens mijn ballen eraf getript. Dit werkte voor al mijn vrienden ook erg goed.

Als je truffels niet werken doe je iets verkeerd, of heb je een iets hogere dosis nodig.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

:edit: Al zal 25 gram voor de meesten veel te veel zijn. :wink:

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
De eerste keer had ik 10 gram en voelde niets. De tweede keer 15 gram van dezelfde soort en tripte bijna 9 uur lang. Zegt dus niets en de kans is groot dat je de volgende keer wel gewoon hard tript.

Tip; neem geen vla of andere zuivel. Dit blijft lang in je maag en is niet bevordelijk voor een trip. Gewoon truffels nemen zoals ze uit het pakje komen en heeeeeel goed kauwen.

Ik had het de eerste keer ook, toen durfde ik maar 10 gr te eten, en ik wachtte te veel op het effect. Gisteren had ik in een paar flinke happen Dragons Dynamite (15g) op en het effect was sterk :grin:

Bovenaan