• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer wiet, FOUT!

Manonnie

Wijs gebruiker
Dit is wel al van een behoorlijke tijd terug, haha. (was 14) Maar vond het toch wel geinig om met jullie te delen.
Had een week voor deze keer hasj, helemaal leuk, was gewoon lollig enz.
Dus ik weer naar die gozer toe waar ik het haalde, ik met me geen verstand ervan maakte wiet of hasj echt niet uit.
Dus toen kregen we wiet.
Nou ik was samen met 2 andere meiden. De een is echt een pro, die blowt nu nog steeds mega veel en snapte ook wat ze moest doen in geval van een badtrip.
De ander dacht liever aan zichzelf en deed het vooral om stoer te doen (keihard door het dorp gillen ik ga zo blowen, nee da's nooit mijn ding geweest, je deed het of je deed het niet, dat gaat niemand wat aan).
Wij gingen hier de stad uit, en naar een ander dorpje, gezien hier toch alles bekend is en ik als braaf moederskindje zou zoiets nooit doen.
Nou alles goed en wel, wij waren uit de bus gestapt, gewoon heel simpel in het bushokje gaan zitten. Was lekker temperatuurtje, en droog!
Wij de blowtjes aansteken, en alles was leuk en ik voelde me helemaal licht.
Op een gegeven moment besloten we wat te gaan eten.
Hallo hee! Dat opstaan kostte me wel behoorlijk wat moeite.

Vervolgens bijna dood gereden haha, lette absoluut niet op, zoals ik wel vaker niet doe. Auto tuuteren, en ik kon er eigenlijk wel om lachen.
Maar ik had helemaal geen honger.. Dus ik nam niks te eten, en die andere meiden wel.
Toen rook ik alles, VREETKICK.
Maar dat meisje wat dus zo graag aan zichzelf dacht begon gierig te doen, ik mocht niks (en toen mijn patattie er was wel met mij willen mee eten.. apart..)
Dus nou mijn pro die deelde der patatje met me, haha achteraf' had ze mijn hele patatje gekregen want ik werd ''moe''.
Helemaal duizelig, zweten, en echt de raarste gedachtes gingen door me heen!
ik besloot even te ''rusten''.
Toen vroeg die man van de snackbar nog heb je een emmertje nodig (ja, het was mijn 1e, 2e keer.. was goed te zien GOEIEMORGEN).
Ik zei Nee het gaat prima enz.
Nou op een gegeven moment stormde ik naar buiten, heb staan kotsen :kots: .
8 Keer in totaal denk ik.
Dus ik wou naar huis, pro fietste met me mee, andere meisje dacht aan zichzelf en had daar echt geen zin in.
Fok haar dan..

Dus ik thuis aangekomen, wou gelijk me nest in en voelde me echt slecht.
In mn bed helemaal alles draaien en toen moest ik weer kotsen. Ik was nog net op tijd bij mn raam.. Toen vloog alles daaruit.
Mammie hoorde me (oeps..) Dus die kwam vragen wat ik deed.
Mammie: ''Heb je gedronken?''
Ik: ''Nee!''
Mammie: ''Geblowt dan?''
Ik: ''Nee!'' (schijnheil..)
Mammie: ''Ben je zwanger!?''
Ik: ''DOE NORMAAAAL!''
14 jaar hè, ben je zwanger..
Nou, volgende dag mammie maar verteld dat ik geblowt had.
Ja toen mocht ik gewoon naar school gaan, eigen schuld dikke bult. Had ze ook wel gelijk in..
Nou moet ik zeggen, voelde ik me de dag erna niet heel slecht meer. Maar had gewoon heel weinig geslapen.

Nou, na deze ervaring wou ik toch weer een keer proberen, en na 1 hijs voelde ik me al eng worden dus dacht ik nee, ik kap..
Maar uiteindelijk na 4 jaar toen ik de shop in mocht heb ik het eens geprobeerd, ach, had ik het maar nooit gedaan want nu doe ik het zeker wel 1x in de maand maar wekelijks is ook geen uitzondering..

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
:tearsofjoy: leuk report om te lezen, vooral dat mammie vroeg of je zwanger was :tearsofjoy:

Had je niet enorme lachkicks en moeite met praten? :tearsofjoy:
Dat had ik namelijk mijn eerste keer blowen wel!

Manonnie

Wijs gebruiker
Haha ja heb daar achteraf ook heel hard om kunnen lachen (nu nog steeds)

Ik had absoluut geen lachkicks, voelde me in het begin blij maar eigenlijk nadat ik uit het bushokje opgestaan was al helemaal niet meer!
Moeite met praten had ik geloof ik wel, ik mompelde een beetje en praatte heel binnensmonds (terwijl ik dat normaal zegmaar absoluut niet doe :P )

Playmaat

Newbie
ik ben nu 19 en toen ik ongv. 14 was deed ik het ook voor het 1st. ik heb het idee hoe ouder je word hoe beter je je voelt als je stoned bent :P
meestal deden wij het bij een vriend thuis waar we een hok hadden waar we konden zitten, dan daar stiekum blowen en beetje chillen. daar heb ik 1 keer moeten kotse, alles begon me te draaien. na 't kotsen heb je ervan geleerd en doe je het nog maar af en toe, soms lachkick en soms gwoon super lam maar wel relaxt.
en sins deze vakantie hebbe we un tijdje gehad dat we toch wel elke dag in de week blowde, en tegenwoordig voel ik me vet relaxt alleen meestal wel die #*#@Vreetkick :P die lachkicks die je eerst vaak had heb je nu veel minder maar wanneer de stemming goed is en je niet aan eten denkt komt hij wel weer langzaam naar boven en dan kun je nog harder genieten.
maar nu de vakantie weer voorbij is doe ik het nog af en toe. omdat het me beetje begint te vervelen, en dat vind ik met alle drugs, het is leuk voor af en toe maar niet voor elke dag of elke gelegenheid :P
dit weekend truffels eten voor de 2de x heb ze al binnen en we zijn ons er al op ant verheuge haha.

Manonnie

Wijs gebruiker
Ja, ik ben nu ook 19 en kan er nu gewoon van genieten.
Ik word er nu gewoon rustig van, maar doe het niet elke dag.
Soms met vrienden oid. Heb de andere drugs nu uitgevonden en vind daar toch iets meer aan.

Ga je ook een report maken over je truffels? Ben benieuwd. :)

Karhu

Wijs gebruiker
Gezellig met grote groep, flinke top in de waterpijp en lurken aan dat ding :tearsofjoy: ! Leidt bij mij vaak tot lachkicks. Leuk verhaal om te lezen, zelf ook een keer goed over mijn nek gegaan van blowen. Mijn 1e keer hadden we er thee van gezet omdat niemand van ons echt rookte en dus die rook niet lekker binnen konden houden. Na 3 uur ofzo begonnen de lachkicks toen, waren eerst nog uit geweest. :wink: weet niet of dat nog door de wiet kwam, maar was geslaagde avond!

Playmaat

Newbie
een aanrader is gaan bowlen als je geblowd hebt :wink:
en ja ik zal er een tripreport van maken, we gaan weer met ongv. 7 man op de truffels. alleen van het weekend zit het weer niet zo mee, en niemand is alleen thuis.
hopelijk word het een geslaagde reis :P
wij gaan trouwens ook vaker met paar man naar het termaalbad als we geblowd hebben, dat is echt superrrlache daar krijg je pas echte lachkicks, je hebt 't idee dat iedreen je aankijk, (meschien is dat ook wel haha) :stoned:

Manonnie

Wijs gebruiker
Haha meestal zitten wij bij de voetbal te blowen, of in het bos. En meestal ben ik dan degene die een lachkick krijgt (om welke reden dan ook) en daarmee steek ik anderen dan weer aan.
Ja, ik heb een redelijk besmettelijke lach haha.
Gelukkig sinds deze bad trip nooit meer zó slecht gegaan! :stoned:

Playmaat

Newbie
van wiet kun je niet zo erg bad gaan, naar gekotst te hebben is het ergste alweer weg. dan ben je leeg en kan er toch niks meer uitkomen :P

luchtigtoetje

Badass junkie
Heb je iet veelste veel gblowd dan voor je 1e keer? Ik wel toen, ik viel na 5min in slaap hahaha en dat heb ik nog steeds van wiet! Leuke report!

Manonnie

Wijs gebruiker
Haha ja het was voor de eerste keer wel veel te veel!
Maarja, nu niets meer aan te doen.
En over dat er niets meer uit kan komen is niet waar..
Heb tot 4 keer toe echt eten/drinken gekotst, daarna ging het over in bloed.. Best vervelend als je het mij vraagt!

Playmaat

Newbie
daar heb je toch een paar liter van hahaha nee das indd vervelend.
maja je doet t jezelf allemaal aan, dood ga je der niet van verwacht ik :P

Bovenaan