• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer xtc capsules...

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
een tijdje geleden is mijn vriend jarig geweest en samen met een paar andere vrienden die ook jarig waren geweest gaven ze een feest. club afgehuurd, smiddags met zn alle de hele bende chill gemaakt en savonds naar het feestje. een van die gasten was van plan om iedereen eerst s aan de E te helpe en daarna voor belangstelledne nog paddothee te zetten. dus hij gaf me een capsule en zei veel plezier.

omdat het nog neit zo druk was besloot ik eerst te wachten met het innemen van het ding, na een tijdje dacht ik oja laat ik heb nu maar nemen...

zat op een bankje, om eht bankje heen hadde ze paddo's neergezet zo groot als bomen, ging diep op die dinge, dacht echt stel je voor dat ze echt zo groot wren en overal stonde net zoals echte bomen..kreeg eerst een tintelend gevoel over mijn hele lichaam beetje warmte vanuit binnen, echt chill gevoel, zakte een beetje weg en ging eerst naar mense kijken.

later kwam een vriend vanme naast me zitten en we hebbe een heel intensief gesprek gehad over.. tja waar ging dat over eigenlijk over, geen id. over een persoonlijke kwestie van hem waar je heel hard OOoo om hebbe geroepen en gelache ook bijna gehuild, alles liep door elkaar heen elk gevoel wisselde elkaar in zn snel tempo af. na een tijdje gign hij weer ergens anders zitte en had ik zin om te knuffele dus ging ik met mijn vriendje knufffelen. en de muziek stond me wel aan, dus ging lekker danse helemaal op gegaan in de muziek..

later zag ik de eerdere vriend ergens met zijn hoofd in zijn handen zitten, was wel vreemd vroeg eerst aanmijn vriend wat er met die jonge was maar niemand wist het echt. alle (wij noemen ze tegewoordig zo) zebra's zaten maar een beetje dom te kijken met zichzelf bezig te zijn dus ging ik er ff heel om hem mee te nemen naar buiten maar hij wou niet dus heb ik hem geknuffeld en gezegt dat daarna alles beter zou gaan. hij bleef daar zitte dus heb ik hem maar gelaten. achteraf gezien bleek ij veel te diep et gaan, veel te veel alcohol en daarna mdma... veel.

paddo thee gedronken....
later wou een vriendin van me naar huis, dus ik ging ff min tas pakke en zag die diepe gast weer terug. kei vrolijk helemaal lache ik snapte er helemaal niks van... ik hem heel hard geknuffeld was blij dat ie weer okee ging, maar hij wist ehlemaal niks meer.
daarna vriendin naar huis gebracht en daarna de hond uitgelaten. ik schrok me kapot toen ik zag dat het al half 5 was, in mijn beleveing was het nog maar 2 uur ofzo. dus wij weer terug gelopen, wel fijn af en toe ff rustig zonder veel mense om je heen. helemaal kapot gelache om alles wat we onderweg tege kwamen.

weer terug daar aangekomen ging ik helemaal lekker, alles zag er super uit, alle mense ofja bijna alle mense ook en ging maar s prate met een jonge waar ik een keer eerder mee had gepraat. een gesprek van een uur of wat gehad en voor mijn gevoel toch wel een vriendschap eraan over gehouden.

rond een uur of 7 ging het niet meer zo goed allemaal en besloot ik naar huis te gaan, mijn vriend moest nog blijve voor de jassen enzo dus ik moest eigenlijk alleen naar huis, maar nieuwe vriend liep wel met me mee. onderweg door bosjes gehopt, door hekke gekropen in de klimop gaan ligge en bijna de struiken ingegooit. al met al een leuke terugwandeling, waarbij we even stuil moeste staan bij de plattegrond van venray om te checke waar we waren.

Al met al was dit een zeer geslaagde avond/nacht... drugs versterken je gevoel dat je hebt, deze avond heb ik me echt zwaar eglukkig gevoelt. ik weet dat je zn gevoel krijgt van drugs maar sinds een tijdje ben ik ook echt weer gelukkig (voorheen dus neit echt).

zondag erna lekker bijgekomen in bed met na trip van de thee, en daar ook nog een leuke tijd beleeft :wink:

nutsss

Wijs gebruiker
Leuk rapport. Goed geschreven.

Wel een paar vraagjes/opmerkingen! :grin:

- Het is natuurlijk vrij onverstandig om iedereen maar een capsule met een onbekende hoeveelheid van een onbekende stof te geven. Dat was LEVENSGEVAARLIJK. Daar moet je niet te licht over denken.

- Wat was de gemiddelde leeftijd?

- Je had dus zoveel mdma binnen dat je zwaar aan het hallucineren was? Of heb je het over grote paddo's naast het bankje over plastic decoratie?

- Had je al eerder xtc op en wat waren de verschillen?

- Ik heb ook de ervaring dat als je net een XTC avond achter de rug hebt, je nog steeds in de afterglow zweeft en dat daardoor je paddotrip jhelemaal super kan zijn.

- Heb je dus de ochtend erna weer paddo-thee op?

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
beetje laat misschien maar toch nog ff antwoord geven o je vragen. de capsule die bevatte ongeveer 160 mg MDMA, maar het was geen dwang ofzo hoor, als je neit wou hoefte t ook niet.

de gemiddelde leeftijd, ja wat zal t zijn geweest, de jogne was denk ik een jaar of 20 en de oudste een jaar of 40 ofzo, dus dr zat nogal wat variatie in de leeftijd.

de paddestoelen waar ik het over had waren van papiermache gemaakt, dus ik was niet aan het ahallucineren want ze waren er echt, al zou t opzich wel grappig zijn geweest,

had ook eerder gewoon xtc pillen gehad, maar daar zat ook wel verschil in omdat ik begonnen ben met pille waa toch een hoop speeds bij zat en achetraf gezien vind ikd at niet zo fijn. geef mij maar liever gewoon mdma pillen dat is lekker chill en niet dat opgefokt..

de ochtend daarna heb ik geen paddo thee meer gedronken, gelukkig maar want dan zou t neit goed gekomen zijn, had een treinreis van 4 uur voor de boeg en dat trok ik op dat moment niet..

l;aatst was er zn zzelfde avond weer, jammer genoeg was ik toen te brak om daar langer dan een uurtje bij te zjn.

Bovenaan