• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer xtc!

smokeboy

Experimenterende gebruiker
Vanavond waren we om 19:00 compleet. We dronken samen wat, rookte een jointje, maar er was nog een verassing, XTC! Blauwe mitsibushi’s! het is mijn 1e keer. Ik neem hem in zonder erover na te denken! Mijn maten Ovy (bijnaam) en glenn namen hem ook in! We praten rustig verder met een lekker tripmuziekske erbij! Ik begin steeds meer verschillen te voelen. Ik vertel deze veranderingen dan ook uitgebreid aan mijn maten. Yvo, Glenn en rene. Rene was er als enigste nuchtere bij! Ik begin steeds meer te voelen het begint een beetje te tintelen in mijn hoofd. Het gaat door naar mijn armen, schouders en borst! Wat een heerlijk gevoel is het zeg! Nou snap ik waarom iedereen XTC wilde doen in plaats van blowen! Maar nog even en ik snap er helemaal niks meer van! Ik lig op de bank met mijn handen kei en keihard door mijn haren te wrijven. Kort hierna lig ik op de grond te draaien omdat ik die grond zo heerlijk vond voelen! Nu sloeg tie dus aan! Heeeerlijk! Niet lang hierna krijg ik het extreem warm en trek mijn vest en shirt uit. Ik loop hier in mijn blote bast, en ineens begin ik van iedereen te houden! Ik wil iedereen knuffelen en kusjes geven(op de wang:wink:)! We gaan naar boven en gaan achter de computer zitten! Ik snap er op het begin helemaal geen fuck meer van maar toen ik eenmaal wat langer achter de pc zat kwam ik erachter dat het wel lukt, als ik het maar allemaal wel heel langzaam doe! We zitten allemaal op en tegen elkaar aan. Bij iedereen is hij nu aangeslagen, en niet te zuinig! We zien een bed staan en gaan er lekker in liggen met zijn allen met armen om elkaar heen en vertellen elkaar dat we zielsveel van elkaar houden. We zijn inmiddels ook 3 zeer goeie maten! We zien een schapendekentje en leggen het onder ons in plaats van het laken. Het dekentje is veel zachter! Ooooow, wat liggen we heerlijk! Maar dit houden we natuurlijk niet lang vol en stuiteren weer uit bed! We gaan weer naar de computer, weer naar het bed! Glenn en Ovy gaan even een rondje lopen. Ik blijf met rene achter en zat hem helemaal te trippen! Nu probeerde ik een jointje te draaien! Ik had het concentratievermogen van een doperwt en vergeet dat jointje al zeer snel! Nu dacht ik ineens aan een tripreport schrijven. Ik zit op mijn knieen op de grond een tripreport te schrijven! Ook dit hield ik niet lang vol! Ik kom erachter dat ik inmiddels al 2 projecten heb. Joint draaien en tripreport schrijven. Ik zit constant tegen rene te lullen. Het leukste vond ik nog dat rene nuchter was, maar hij ging in al onze tripmomenten mee! Of dit nou toch een beetje ongerustheid was of hij vond het ook echt leuk weet ik niet. Ik denk van allebei een beetje. Na een uur is mijn jointje klaar en komen iets daarna mijn maten Ovy en Glenn ook weer terug! Ik was toch zo blij ze te zien! Ik wilde ze gelijk allemaal vastpakken! Ik had ze toch zo gemist he! Ik had btw van de love-crush niet zoveel verwacht. Ik had er wel iets over gehoord maar dat het zo erg zou zijn had ik noooit verwacht! Maar op dat moment had ik toch schijt aan wat mensen van me dachten! Ik denk dat niemand rare dingen heeft gedacht over elkaar! Het was een zeer respectvolle avond onder elkaar! Nu gaan Glenn en ik een rondje lopen! We blijven ongeveer een half uur weg. Allemaal door brandgangen gelopen en hem hard zitten trippen! Het was geweldig! We hadden het over de gekste dingen, serieuste dingen! Ik kon toch zo goed en open met iedereen praten! Toen we terugkwamen zaten rene en Ovy weer achter de computer. We gaan naar boven, drinken wat, roken een sigaret. Ik wilde het balkon op. Rene vond het een beetje gevaarlijk onder deze toestand. De wereld draaide regelmatig met 300 km/h om me heen en om dat met dat geduizel op het balkon te gaan staan vond ik zelf ook niks. Ik stak dus alleen mijn hoofd naar buiten! Was wel even lekker, in mijn blote bast om 23:30 ’s avonds! Het was volgend mij heel koud maar ik had het warm! We gingen met zn 3en een rondje lopen buiten. Ik begin een beetje uit te vagen. Ik vind het kut want Glenn en Ovy hadden net nog een pil ingenomen, maar ik had er maar 1 omdat het mijn 1e keer was! Matig hoor! Toen was mijn tripavond bijna voorbij. We gingen na 45 minuten weer terug naar rene, en ik ging liggen. Ik was nog wel vaag maar ik tripte niet meer. De lovecrush bleef een beetje hangen. ik deed het niet meer zoveel uit mezelf maar als er iemand naar me toekomt voor een knuffel kan tie em krijgen! Ik lag zo dubbel op de bank dat ik kramp kreeg in mijn bovenbeen maar ik blijf gewoon zitten! Ik vond het juist lekker! Ik heb zolang zo blijven zitten dat ik er nu nog last van heb(7-12-08 om 15:15). Mijn ogen gaan nog afentoe een seconde wagenwijd open, als ik met mijn hand door mijn haar ga is het nog steeds heerlijk en ik ben zo duf als een konijn! Maar dat was gisteravond meer dan waard!!! Het was echt een geweldige avond en ik ben blij dat ik die pil toch nog genomen heb! Deze avond is voor herhaling vatbaar, maar dan ga ik het wel veeel beter aanpakken! Dan neem ik er gewoon 3! Dan ben ik avond en nacht vaag! Heerlijk! Volgende keer schrijf ik weer mijn verhaal voor jullie! Bedankt voor het lezen!

reacties graag:P

Chris Pontius

Badass junkie
1e keer is altijd geweldig ja, jammer dat ik daar geen rapport van had gemaakt want ik ben het nu al deels vergeten.

Loop alleen niet te hard van stapel al is het zo leuk.
Ik vond het zo leuk dat ik het met meerdere mensen wilden proberen wat er toe leiden dat ik het binnen een bepaalde periode erg vaak deed, en dan ga je ook al snel meer nemen.
Neem er volgende keer nou niet gelijk 3, want als je al over de grond ligt te rollen op 1 , is 3 niet zo'n strak (woordgrapje?) plan.

Als je het toch van plan bent, neem dan eerst 1, en even later een halve.
En nog een tip misschien, neem veel foto's zodat je die momenten onthoud want na een tijdje ben je het of vergeten, of je snapt niet meer waarom je zo debiel aan het doen was (al is er toch rede genoeg voor) :P
maarja dat is mijn advies, ieder zijn eigen ding he :wink:

veel plezier :)

Plant

Phantom

Newbie
was zeker een relaxte avond --> nacht.. :tongueout: Dit was mijn 2de keer XTC en ik vond het bijna even goed als de eerste keer! ik/we hebben er een paar maandjes tussen gelaten. Ik heb die nacht voor de eerste keer gehallucineerd van XTC, dit vond ik geweldig omdat ik nog nooit gehallucineerd had!
Het was inmiddels donker toen ik een rondje ging lopen, ik zag ik de verte altijd mensen staan die met van alles en nog wat bezig waren! Zodra ik er naartoe liep en ik met mij ogen knipperde waren ze verdwenen!!! :openmouth: Maja als ik dan weer in de verte keek waren er al weer nieuwe mensen. Ik denk dat mensen die wel echt waren wel raar gekeken moeten hebben want ik was best blij dat ze wel echt waren.. :tongueout: haha!

één keer ben ik geschrokken! Ik liep met smokeboy langs een chinees restaurant toen ik iemand op het dak zag zitten die eraf wou springen (ging hij/zij niet overleven of anders benen breken) toch sprong diegene maar verdween in een paars/wit/zilvere gloed voordat hij/zij de grond raakte. Zo waren er trouwens nog wel meer objecten die ik die gloed verdwenen! :openmouth:

smokeboy

Phantom zei:
was zeker een relaxte avond --> nacht.. :tongueout: Dit was mijn 2de keer XTC en ik vond het bijna even goed als de eerste keer! ik/we hebben er een paar maandjes tussen gelaten. Ik heb die nacht voor de eerste keer gehallucineerd van XTC, dit vond ik geweldig omdat ik nog nooit gehallucineerd had!
Het was inmiddels donker toen ik een rondje ging lopen, ik zag ik de verte altijd mensen staan die met van alles en nog wat bezig waren! Zodra ik er naartoe liep en ik met mij ogen knipperde waren ze verdwenen!!! :openmouth: Maja als ik dan weer in de verte keek waren er al weer nieuwe mensen. Ik denk dat mensen die wel echt waren wel raar gekeken moeten hebben want ik was best blij dat ze wel echt waren.. :tongueout: haha!

één keer ben ik geschrokken! Ik liep met smokeboy langs een chinees restaurant toen ik iemand op het dak zag zitten die eraf wou springen (ging hij/zij niet overleven of anders benen breken) toch sprong diegene maar verdween in een paars/wit/zilvere gloed voordat hij/zij de grond raakte. Zo waren er trouwens nog wel meer objecten die ik die gloed verdwenen! :openmouth:

ja maat da was mooi man. ik liep met hem langs de chinees en hij keek ineens spichtig naar boven. ik vroeg wat is er??? phantom vertelde me dat hij iemand naar beneden zag springen! ik dacht waaaat:P ik wis niet wat ik moes denke:P ik vond het een supergeweldige avond! bedankt voor die geweldige avond !:P

smokeboy

plantenbak zei:
1e keer is altijd geweldig ja, jammer dat ik daar geen rapport van had gemaakt want ik ben het nu al deels vergeten.

Loop alleen niet te hard van stapel al is het zo leuk.
Ik vond het zo leuk dat ik het met meerdere mensen wilden proberen wat er toe leiden dat ik het binnen een bepaalde periode erg vaak deed, en dan ga je ook al snel meer nemen.
Neem er volgende keer nou niet gelijk 3, want als je al over de grond ligt te rollen op 1 , is 3 niet zo'n strak (woordgrapje?) plan.

Als je het toch van plan bent, neem dan eerst 1, en even later een halve.
En nog een tip misschien, neem veel foto's zodat je die momenten onthoud want na een tijdje ben je het of vergeten, of je snapt niet meer waarom je zo debiel aan het doen was (al is er toch rede genoeg voor) :P
maarja dat is mijn advies, ieder zijn eigen ding he :wink:

veel plezier :)

Plant

we hadden al afgesproken dat we ongeveer 2 maanden tussen zouden houden elke x. bedankt voor de tip! ik zal er de volgende x aan denken!

Fakkelbrigadier

leuk report!
Misschien leuk om volgende keer naar een feestje te gaan..
Je kan dan met zoveel mensen praten en muziek is echt geweldig.

Bovenaan