• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer xtc

Kikemoes

Belezen gebruiker
Leeftijd toen der tijds : 16
Wie: ik, j en g
Waar: in het dorp

Ik schrijf dit report nu maar het is al 4jaar geleden maar schrijf op wat ik me er nog van herinner,

Ik ben naar bevrijdingsfestival gegaan in groningen op 5mei, toen was ik op zoek naar iemand voor lange vloei om een jointje te draaien en toen kwam die met de vraag of ik ook belang had bij xtc( rode aardbeitjes), dus ik zeg is goed doe er naar 3, ( 1voor J en 1voor G En 1 voor mij)
Had toen best wel veel alcohol gedronken en geblowt dus was eigenlijk alweer vergeten dat ik ze had gekocht,
De dag erna voelde ik in mn broekzak en dacht oh wat heb ik nu weer uitgespookt
Ik aan J en G verteld dat ik xtc had gekocht en wou uitproberen (had niks laten testen, niks over opgezocht en gewoon gedaan) ik zet er tijden van hoelaat het ongeveer was maar dat weet ik niet meer precies,

6mei 16;00
Ik G en J hadden afgesproken om om 4uur bij elkaar te zijn en dan het pilletje op eten, toen we bij elkaar zijn gekomen zijn we eerst naar de winkel gegaan en genoeg drinken en wat eten opgehaald, toen zijn we naar een rustig plekje gegaan en hebben we ze opgegeten

16;30 beetje rond lopen en wat muziek luisteren en wat praten en alle 3 heel ongeduldig omdat we geen idee hadden wat er te wachten stond, elke minuut kwam de vraag wel voel je al iets? En nu dan? En dat was nog niet het geval

17;00
We voelden alle 3 nog niks en het idee kwam al omhoog van we zijn genaaid, het is helemaal geen xtc maar toch elkaar maar weer een beetje de moed in praten, en nog weer wat rond gaan lopen door het dorp en weer gaan zitten op een rustig plekje in het bos.

17;30 dit was het moment dat het gebeurde, het pilletje klapte in en we kregen het warm en koud en tintelingen en we wisten niet hoe gek we doen moesten, roken was het allerlekkerste wat er was op het moment en alle zorgen waren verdwenen, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld, ( J en G hadden het zelfde)
We hebben wel honderd keer gezegd hoe blij we wel niet waren dat we vrienden waren, (nu nog steeds) en hebben nog nooit zo veel en open met elkaar gepraat, de een was nog niet uitgepraat en de ander zei ik moet nog 7dingen zeggen, tegen de tijd dat J kon zeggen wat die wou was die het weer vergeten (hadden ik en G ook last van) we hadden heel veel energie en liepen de heletijd rond en gaven elkaar knuffels, gewoon omdat het zo fijn voelde,
We wouden dat we dit gevoel altijd konden vast houden maar we wisten ook dat dat niet kon en niet goed was.

20;30 we hadden nu door dat het effect weer een beetje aan het afzakken was en dat vonden we alle 3 erg jammer, maar we hadden het alsnog heel mooi gehad, we hadden alle 3 ogen als pingpongballen en daar konden we wel erg hard om lachen,
We rookten shagje naar shagje ( G ook en die rookt normaal niet) dus dat was wel grappig om te zien dat die er ook zo van genoot.

21;30 We waren nu wel een beetje uitgeput en het effect was ongeveer over, kon heel moeilijk diepte zien en alles zag er heel anders uit, het was donker en werd ondertussen nogal paranoia dus besloten we er mee op te houden en alle 3 naar huis te gaan,

22:00 eenmaal thuis ben ik direct op bed gegaan nog even nagenieten met muziek en veel nagedacht en toen na een tijdje in slaap gevallen.

De volgende dag werd ik best wel beroerd wakker en voelde me niet fit, nog grote pupillen maar dat maakte me niets uit want het was de mooiste avond van mn leven.

Het is niet slim geweest het zo aan te pakken zonder een idee te hebben wat er te wachten stond maar we hebben het wel super mooi gehad.

Dit is mijn eerste trip report dus verwacht er niet te veel van,
Kritiek is welkom, maar kritiek over hoe dom en onverstandig heb ik niks aan want daar ben ik zelf ook achter gekomen.

Vragen zijn altijd welkom die zal ik beantwoorden,

Bedankt voor het lezen

Kikemoes

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Leuk rapport hoor! Ik vind shagjes dus ook zo lekker met XTC. Ik lebber ze nog net niet af. :tearsofjoy: Verder erg herkenbare "eerste keer XTC" ervaring. "Volgens het boekje" zeg maar. Hoop nog meer rapportjes van je te lezen in de toekomst. :grin:

Kikemoes

Belezen gebruiker
Leuk rapport hoor! Ik vind shagjes dus ook zo lekker met XTC. Ik lebber ze nog net niet af. :tearsofjoy: Verder erg herkenbare "eerste keer XTC" ervaring. "Volgens het boekje" zeg maar. Hoop nog meer rapportjes van je te lezen in de toekomst. :grin:
Bedankt voor de reactie, ben ik ook zeker van plan in de toekomst als mensen er een beetje tevreden over zijn

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
We hebben wel honderd keer gezegd hoe blij we wel niet waren dat we vrienden waren, (nu nog steeds) en hebben nog nooit zo veel en open met elkaar gepraat, de een was nog niet uitgepraat en de ander zei ik moet nog 7dingen zeggen, tegen de tijd dat J kon zeggen wat die wou was die het weer vergeten (hadden ik en G ook last van) we hadden heel veel energie en liepen de heletijd rond en gaven elkaar knuffels, gewoon omdat het zo fijn voelde

Dat is zo fijn van MDMA, zeker die eerste keren waarbij dat love-gevoel nog echt aanwezig is, lekker elkaar ongegeneerd vertellen waarom je elkaar zo tof vindt en wat je allemaal in die ander(en) waardeert. ^^ Al raak je inderdaad nogal eens verstrikt in je eigen slechte korte-termijn geheugen, maar dat maakt de gesprekken juist zo hilarisch.

En die XTC-heimwee, dat gevoel dat je wil dat het nooit meer ophoudt, maar weet dat het dat wel snel gaat doen, herken ik ook erg. Leuk reportje! Mooi spul is het. (Alleen jammer dat de kater zo'n klootzak is. :smirkcat:)

Kikemoes

Belezen gebruiker
Dat is zo fijn van MDMA, zeker die eerste keren waarbij dat love-gevoel nog echt aanwezig is, lekker elkaar ongegeneerd vertellen waarom je elkaar zo tof vindt en wat je allemaal in die ander(en) waardeert. ^^ Al raak je inderdaad nogal eens verstrikt in je eigen slechte korte-termijn geheugen, maar dat maakt de gesprekken juist zo hilarisch.

En die XTC-heimwee, dat gevoel dat je wil dat het nooit meer ophoudt, maar weet dat het dat wel snel gaat doen, herken ik ook erg. Leuk reportje! Mooi spul is het. (Alleen jammer dat de kater zo'n klootzak is. :smirkcat:)
Ja de kater is wel minder, maar dat maakt op het moment dan niks uit want het was een mooie avond :) bedankt voor je reactie

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad leuk reportje. Doet me ook denken aan de 1ste x. Niet weten wat te verwachten. Dan denken dat het niets word en kwartier later in de zevende hemel :tearsofjoy: De eerste keer is de beste.

Kikemoes

Belezen gebruiker
Inderdaad leuk reportje. Doet me ook denken aan de 1ste x. Niet weten wat te verwachten. Dan denken dat het niets word en kwartier later in de zevende hemel :tearsofjoy: De eerste keer is de beste.
Ja en nee, ben ook nog een keer naar een drum and bass feestje geweest en dat was ook wel super moet ik zeggen, veel mensen die langs komen en vragen ga je lekker? Of mensen die hun duimpje omhoog steken, hardstikke mooi allemaal, bedankt voor je reactie

Kikemoes

Belezen gebruiker
Edit: 21:30 wij onderweg richting huis, regende het nogal hard dus toen zijn we gaan schuilen onder een soort overkapping bij een bejaardenhuis (geen herrie of gekke dingen ook) kwam er politie aan en vervolgens alle 3 nog een boete gekregen voor het niet kunnen tonen van een ID kaart en omdat we daar niet mochten staan/zitten,

Bovenaan