• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer XTC

Tony

Newbie
Trance Energy TripReport

Ik had een paar dagen na de trip al een report geschreven, ontzettend uitgebreid, met alle details, maar toen ik op voorbeeld drukte was alles weg. Deze is dus met iets minder details dan eerst.

Zaterdag 3 Maart was het zover, Trance Energy. Ik keek er al een tijdje naar uit omdat het m'n eerste grote feest zou worden.
Ik wou ook meteen XTC proberen, omdat ik toch altijd heb gezien als een drug voor grote feesten.

Het plan was om eerst met Jan, Jans en Jansen voor te gaan drinken, en daarna Henk op het station tegen te komen en met z'n alle naar Utrecht te gaan. Jan en Henk wisten wat ik van plan was, Jans en Jansen niet, en ik had ook liever niet dat ze erachter kwamen. Henk en ik waren de enige die die avond drugs zouden nemen (incl. wiet).

Omdat ik toch wel wou weten wat me te wachten stond heb ik op internet wat gelezen over XTC, en het kwam er uiteindelijk op neer dat het niet verstandig was om er alcohol bij te nemen. Tijdens het voordrinken heb ik dan ook niet erg veel gedronken, en niet meegedaan aan drankspelletjes. Rond een uur of 10 vonden we het tijd om richting Utrecht te gaan.

Aangekomen op het station belde Henk dat ie wat later was, degene van wie hij de drugs kocht was later. Toen zijn we maar even in een cafétje gaan zitten die al zeker 17 jaar bestaat, maar waar geen van ons ooit naar binnen was geweest, terwijl het toch de dichtsbijzijnde is. Binnen kwamen we wat bekenden tegen en hebben we nog een biertje gedronken. Intussen was Jan wel dronken te noemen.

Toen Henk aankwam zijn we meteen de trein in gegaan en hebben daar 2 jointjes gedraaid, en wat gedronken. Intussen was Jan bezig met het plannen van een huwelijk tussen het stel dat achter ons zat. Op wat foute muziek na verliep de treinreis best goed.

Toen we eenmaal het station van Utrecht verlieten staken we een jointje op. Ik was helemaal vergeten dat ik er ook nog eentje in m'n sigarettenpakje had. Henk stopte te drugs in z'n boxer en we gingen naar binnen. Omdat ik 17 ben en de minimumleeftijd van Trance Energy 18 is was ik een beetje zenuwachtig. Uiteindelijk was er helemaal geen controle op ID, maar in de rij kwam ik erachter dat die joint nog in m'n sigarettenpakje zat. Omdat ik niet wist of ze er moeilijk over zouden doen heb ik 'm maar in m'n achterzak gestopt. Gelukkig konden we zo doorlopen.

Na een korte pispauze zijn we naar de eerste beste zaal gelopen. Henk moest even wat drugs ruilen met een vriend en wij zouden in de Hardstage wachten. Omdat ik vrij weinig ophad zat ik vooral naar de mensen te kijken. Nog maar een jointje en een cola dan.

Rond een uur of half 1 besloot ik bij de Mainstage een halfje in te nemen. Ik was een beetje zenuwachtig omdat ik niet precies wist hoelang het zou duren voordat het insloeg en ook niet hoe sterk het pilletje was. In het half uur daarna heb ik meer gelet op dingen die er op zouden wijzen dat het begon te werken. Toen ik dat had opgegeven besloot ik maar te gaan dansen. Wat eigenlijk wel verdomd goed voelde. Ik had een zonnebril waardoor alles ook wat donkerder was, en met m'n ogen dicht was alles nog leuker.

Na nog een half uurtje bedacht ik me dat ik wel genoeg moest blijven drinken. Dus ben ik in de wc nogal wat water gaan drinken. Op de weg naar de wc vond ik mezelf nogal stoer. Maar niet stoer op de manier van, als je te lang naar me kijkt sla ik je. Ik liep er gewoon stoer bij en iedereen leek me aardig. Na het drinken vonden we het weer tijd voor een jointje.

Onderweg naar de gang, naar een zitplek kwamen we 3 schotse meisjes tegen. Helemaal uitgedost als elfjes. Na wat gepraat te hebben begonnen we toch maar met de joint. Maar net toen we wilden gaan draaien kwamen we tot de schrikbarende ontdekking dat we geen vloe meer hadden. Gelukkig had ik al snel een oplossing bedacht door gewoon te schreeuwen of iemand grote vloe had. Binnen 3 seconden kwam er dan ook iemand naar me toe met grote vloe.

Ik had de minste moeite om met mensen te gaan praten. Wel met het onthouden van de plek waar we waren. Bij de ingang hadden we een kaart gekregen van de jaarbeurs, heel handig. Maar niet als je geen flauw idee hebt waar je bent. Dus uiteindelijk moesten we een paar keer vragen waar we waren om zo weer terug te komen bij de hardstage, wat achteraf de grote favoriet was.

Na weer een paar uur dansen waren Jan, Jans en Matthew doodop en besloten rond een uur of half 5 naar huis te gaan. Ik was echter nog helemaal niet moe, ik was weer bezig om mensen al dansend om vloe te vragen. Gelukkig was Henk ook nog niet moe en zijn we gebleven. Jan begreep het gelukkig ook, en Jans en Jansen dachten dat ik m'n kaartje tot het einde wou gebruiken. Ze hadden dus totaal niet door gehad dat ik strak stond (wss dankzij m'n zonnebril), en gaven ons al hun drank-muntjes.

Henk en ik begonnen toch wel wat moe te worden, dus besloten we om maar wat ijs te gaan halen. 4 ijsjes later besloten we om nog een half pilletje te nemen. (Henk had intussen meerdere pillen op)

Dus even later stonden we weer bij de hardstage te dansen tot ik zag dat DJ Joop zou draaien bij de Futurestage. Ik kon 'm eigenlijk alleen van de anthem dus ik wou het een kans geven. Na 2 minuten gingen we toch weer terug naar de hardstage, om vervolgens om 7 uur het nieuws te krijgen dat het was afgelopen. Terwijl ik in de volste overtuiging was dat het tot 9 uur zou duren.

Bij de kluisjes sloeg de vermoeidheid toch wel in, het was best lastig om m'n ene been voor de andere te zetten. Eenmaal in de trein besloten we om nog een jointje te draaien, en in Naarden-Bussum uit te stappen, zodat we de trein rechtstreeks konden pakken. Anders hadden we op het volgende station moeten overstappen. Toen de trein eenmaal wegreed kwamen we tot de ontdekking dat de trein rechtstreeks pas over 50 minuten zou gaan. Intussen stierf ik van de kou, maar door de joint was dat toch wel snel minder. Later kwam er een meisje naar ons toe die vroeg of we konden draaien. Ze had hasj, tip, vloe en tabak, maar kon niet draaien. Daar hebben we dus nog een tijdje mee op het station gezeten tot eindelijk onze trein kwam.

Eenmaal in m'n bed duurde het even voordat ik lekker lag, maar toen viel ik ook als een blok in slaap.

Rond een uur of 5 werd ik wakker om te eten, na het eten ging ik weer naar bed.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Tony zei:
Trance Energy TripReport

....en hebben daar 2 jointjes gedraaid....... staken we een jointje op. ....Nog maar een jointje en een cola dan. .....vonden we het weer tijd voor een jointje....... toch maar met de joint. ......besloten we om nog een jointje te draaien,

:beer: Jij houd wel vaneen jointje zeker ???

haha, nou rilexte eerste keer lijkt mij !

azgaza

Badass junkie
Hahaha wat grappig dat jullie gewoon om vloe gingen schreeuwen, klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad.

Bovenaan