Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hi,
ik heb tot nu toe alleen wiet gedaan maar wil wel eens xtc proberen.
Ik weet alleen niet hoeveel je het beste voor eerste keer kunt nemen en hoe weet je dat pilletje goed is?
x
ohja en wat is precies het verschil tussen mdma en mda?
Hi,
ik heb tot nu toe alleen wiet gedaan maar wil wel eens xtc proberen.
Ik weet alleen niet hoeveel je het beste voor eerste keer kunt nemen en hoe weet je dat pilletje goed is?
x
ohja en wat is precies het verschil tussen mdma en mda?
hey, ik heb ook nog maar 1 keer xtc gepakt en dat was 1 pilletje ( een wit) alles ging perfect, behalve even, maar toen snel gaan drinke en tging terug goed
Hoi hoi
Wij gebruiken regelmatig xtc en je hebt verschillende soorten
zware en lichte pillen wij hebben al van alles gehad van lichte tot zware we hebben het gevoel van ontspanning en love en wij vinden het heerlijk
LEES in ieder geval de FAQ hier of op andere drugsinformatie en voorlichtingssites goed door voor je er aan begint.
Zorg voor een pil waarvan je weet wat er in zit of LAAT DE PIL TESTEN. In Nederland is het in ieder geval goed geregeld en kan je daarvoor naar een aantal testcentra die dat gratis voor je doen:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.