• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e LSD trip!

Wat : Lsd & speed
Wie: ik en een vriend: A
Waar: bij A thuis
Hoelaat: om 19:00u ingenomen

nou ben ik niet onbekend met drugs.. ik heb al heel wat slapeloze nachten achter de rug en ik combineer ook veel dingen omdat ik het dan veel leuker vind.. bijvoorbeeld een goede xtc pil met heel wat speed erbij dat maakt het toch weer wat leuker!

voordat ik de eerste keer lsd deed had ik al veel verhalen gehoord en ook al zijn mijn vrienden niet zo van de drugs, ik bleef nieuwschierig. Dus ik een oude vriend opgebeld om mee te gaan chillen en t toen bij hem voorgelegd. Hij vond het een super idee omdat hij het al vaker heeft gedaan en omdat ik hem vertrouwde vond hij het een verstandig idee dat ik t de eerste keer met hem deed.

rond 7uur mijn eerste halve zegeltje op mijn tong gelegd. god wat komt daar een bittere smaak vanaf! uurtje later voelde ik me wel beetje wazig maar ik kon me niet voorstellen dat dit het was.. dus hop mijn andere halve zegeltje op mijn tong gelegd.

op n gegeven moment begon ik het toch wel te merken. we hadden de film finding nemo opgezet, normaal hou ik niet ech van deze films maar ik heb me scheef gelachen!

Ik moest wel heel vaak naar de wc haha en dan bleef ik daar n halfuur zitten kijkend naar alle bewegende dingen. De wc rol was echt geweldig grappig, de figuurtjes gingen door elkaar heen en het stoepje bij de deur werd steeds smal en dan weer breed. Ik heb me echt verwonderd over deze dingen!

na een paar dikke lijnen speed erbij te hebben gesnoven gingen we op pad, gewoon door de buurt heen lopen. het was al aardig donker geworden en de lichtjes waren echt mooi.. vond ik dan :wink:

We gingen even ergens zitten en toen zijn we de stoeptegels gaan bekijken, heel grappig als je lang genoeg op een bepaalde manier naar de stoeptegels keek, leek het alsof er riviertjes tussen de tegels stroomden.. rond n uur of 12 kwam zn pa thuis, dus zijn we zo normaal mogelijk weggeaan.. OP mijn scooter hahaha ik weet dat iedereen altijd zegt dat je beter niet kunt gaan rijden enzo maar opzich vond ik het nog best wel meevallen!

toen kwam het moment dat mijn neef mij belde dat ik zsm naar huis toe moest komen.. ik wist echt even niet wat ik moest doen omdat hij niet weet dat ik drugs gebruik. dus ik naar huis toe gereden in mijn eentje en zo normaal mogelijk tegen mijn neef gepraat.. niet dat dat echt goed lukte ofzo..

toen ben ik binnen gaan zitten en ben ik tv gaan kijken. ik zeg eerlijk als je lsd gaat gebruiken zorg dan dat je niet alleen bent! mijn vriend zit namelijk vast en op een gegeven moment werd ik zo overstuur dat ik gewoon helemaal paranoia werd en begon te janken in me eentje over dat ik hem zo erg miste..

ik dacht slim te zijn om een paar lijnen coke neer te leggen 'dan zou ik wel weer nuchter worden' nou weinig nuchter worden hoor! echt zonde van de coke trouwens..

maar toen ik niet alleen was vond ik het echt helemaal relax.. het is alleen jammer dat ik opeens naar huis toe moest komen anders was het helemaal een topavondje geweest! ik ga het binnenkort zeker weer een keertje doen alleen dan smiddags buiten in het park met 2 goede vriendinnen van me.. dan kan er nix mis gaan denk ik zo.. :wink:

nou ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van dit verhaaltje.. en misschien dat ik over een tijdje mijn tweede report schrijf!

kusjess

L

Lid 6909

Gast
Hoezo moet hij het laten voor wat het is dan?

Leuk report, maar neem de volgende keer gewoon alleen LSD, dan voel je je helemaal fijn!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij je eerste lsd trip meteen speed & coke?

Zoals gezegt probeer eens eerst lsd alleen en je zult je veel fijner voelen.

maxpayne

Belezen gebruiker
zit er aan te denken om ook lsd te doen..
Maar ik durf nu niet meer omdat een vriend van mij die altijd paddo's nam laatst lsd heeft gehad. Hij vond het toch wel stukken heftiger dan paddo's zei die.

hallotje

Bewuste gebruiker
maxpayne zei:
Maar ik durf nu niet meer omdat een vriend van mij die altijd paddo's nam laatst lsd heeft gehad. Hij vond het toch wel stukken heftiger dan paddo's zei die.

Dit is voor iedereen anders... de meeste mensen vinden lsd heftigger dan paddo's. Mischien omdat, het wat langer duurt.

Bittere LSD.... proef je de inkt van de blotter ? Ik proef nooit wat van lsd....

Volgende keer (eerst maar even wachten tot je geen 16 meer bent maar wat volwassenner mischien....) dan zal echt geen speed moeten nemen... Breid je bewustzijn eerst uit op 1 middel in plaats van de speed die je elk weekend waarschijnlijk al gewend bent!

Niks om je af te zeiken maar dit brengt het niveau een beetje laag...

maxpayne

Belezen gebruiker
hallotje zei:
maxpayne zei:

Dit is voor iedereen anders... de meeste mensen vinden lsd heftigger dan paddo's. Mischien omdat, het wat langer duurt.
das idd waar.. Wat hij er in ieder geval over zei was dat paddo's qua gevoel iets psychotischer was en veel schommelingen had waar lsd constant is. Alleen wist hij bij lsd TOTAAL niet meer wat hij aan het doen was waar hij bij paddo's het nog een beetje snapte.

Wietpep

Experimenterende gebruiker
in wat voor inzicht zou de speed de lsd trip verstoren?
je voelt je toch alleen maar stuk actiever :confused:

TrippyShit

Badass junkie
lysergine25 zei:
tragisch .... de telefoon opnemen ?

tsja ...

:confused:
Hmm niet helemaal mee eens. Aan de ene kant heb je gelijk natuurlijk. Maar als bijv. mn moeder belt voel ik me altijd schuldig bij de gedachte niet op te nemen. Dus neem ik altijd op, voer ik redelijk normaal een ja, is goed, nee, ja, doei, gesprekje en voel ik juist beter dat ik het toch gedaan heb.. :) Ik weet niet waarom, maar ik moest het even zeggen :P

Ik had ook dat gevoel bij m'n eerste keer LSD!
Ik heb zitten janken omdat mijn 2 vrienden (die ook aan het trippen waren), beiden naar huis zijn gegaan. echt een grooooot gemis, het was alsof ik hen nooit meer ging weerzien x).
Ik ga voorlopig dus echt niet alleen trippen, dat gevoel verpestte echt het einde vn m'n trip.

Bovenaan