• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e lsd trip.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wie: Alleen.
Waar: Thuis.
Wat: LSD, 2x 50-70 ug.

Afgelopen vrijdag was het zover, na al een poosje opzoek te zijn geweest had ik een velletje zegels.

s'avonds al zenuwachtig maar toch vroeg gaan slapen en werd om 8 uur wakker.
Ontbijtje gedaan en om 9 uur een zegeltje genomen ( 50-70 ug).

Smaakte vies, heel de tijd in mijn mond gehouden tot ik het na 3 kwartier inslikte.
Na ongeveer een uurtje begon ik een stijf gevoel in mijn benen en kaken te krijgen, vergelijkbaar als met de opkomst van mdma.

Heb wat tv zitten kijken ( teleshop reclame, vond het hilarish.) totdat er een reclame kwam voor ruiterwisservloeistof waar ik een beetje gek werd van de herhaaldelijk vertoonde filmpjes van ruitenwisser die helemaal het beeld uitvlogen wat voor mij dus wat moeilijk te volgen was. Ook de ondertiteling begon onleesbaar te worden ( dansende lettertjes, wel scherp). Toen even naar de wc geweest waar ik het pas echt merkte, allemaal patroontjes op de tegels die telkens waneer ze op het einde van hun 'circuleerende cyclus' waren veranderde in gezichtjes met geopende monden. Ook mijn eigen spiegelbeeld was leuk maar ook eng om naar de kijken, het veranderde steeds en als ik goed keek zag ik allemaal letters in goudkleur op m'n gezicht verdwijnen.

Hierna ging ik naar boven en nam nog een zegeltje. Na deze voor onbekende tijd te hebben gesabbeld slikte ik ook deze weer in. Waarna ik een beetje buikpijn kreeg.

Even naar buiten, wat met het weer vrijdag prachtig was. Wat gewandeld in het natuur gebied wat zo goed als achter mijn achtertuin ligt en alle bloemen en planten wuifden me toe. Ben toen ergens gaan zitten en focussen op bepaalde planten, welke net als in de badkamer visuals steeds terug keerde naar een ( best wel evil, maar niet bangmakend) gezichtjes.

Eenmaal weer thuis ( m'n piek was een eind over, zo'n 6 uur na inname ) een blowtje opgestoken en dit pakte zeer positief uit. Alles bewoog weer zoals in m'n piek met ook nog eens ( in tegenstelling tot alleen lsd) een vaag gevoel in m'n hoofd. ( Kon echt nog helder denken in m'n trip)

Na dit ook weer afgezakt te zijn weer wat tekenfilms gekeken totdat 9 uur later eigenlijk alles weer normaal was.

Al met al een leuke belevenis maar toch ietswat teleurstellend qua denkstromen ed.
Misschien lag dit aan mijn verwachtingen of aan de ietswat lage dosis ( 100-140 ug totaal).

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tripper

Wijs gebruiker
Moet toch genoeg zijn. Het is altijd kut dat zegeltjes een vieze smaak hebben, de meeste hebben dat niet.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dankje voor deze, iets wat late, reactie:)

Het is inderdaad jammer dat ze niet zo lekker zijn en dat niemand hier ( drugs gebruikers zijn toch wel de beste soort mensen in het bedenken van theorieën en complot verhalen) het vieze zegel smaakje ontrafeld heeft.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Klinkt leuk peptalk :)

Inderdaad volgende keer misschien drie van die zegeltjes nemen, de reactie erop is verschillend per persoon... Voor mij is 125µg perfect voor een feestje, 180µg gaat ook nog.

Dit was perfect als kennismaking, hogere dosis brengt zeker wel andere gedachtenstromen mee :wink:

En PS: uit eigen ervaring lijkt het mij dat wandelen en dansen meer amusement zijn, en neerliggen en luisteren naar muziek meer gedachtenstromen zijn. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha wat bloeit mijn tripreport topic ineens op zeg!

Haha, meer dan een jaar later en dan opeens een aantal reacties:)

Ik kan zeggen dat ik inmiddels behoorlijk ingewijd ben in de psychedelica, en dat het terug lezen van dit report me behoorlijk aan het lachen maakt! Wat een slecht Nederlands, gecombineerd met zinnen die ik nooit uit mijn mond (of vingers) zou verwachten. Het ligt misschien ook wel aan het feit dat het nog op de avond van het trippen is geschreven.. :rolleyes:

Edit: Mijn ps: De gedachtenstromen die ik toen miste, komen bij mij eigenlijk alleen op gang wanneer ik kan praten, niet alleen ben dus. Dan kan ik net voor of na de piek gesprekken hebben met zo'n ongelofelijke diepgang, snelheid en vaagheid..Ik heb ADHD, dus snelle gedachtensprongen ben ik gewent. Maar wat LSD met die snelheid in je bovenkamer doet is ongelofelijk, geen pep die daar tegen op kan.

J0rrit

Badass junkie
Denk dat als je de dosis in 1 keer had gepakt, je een super heftige trip had gehad! Bijpakken kan, maar toen ik een keer bijpakte binnen de 2 uur na inname van de 1e zegel werd de trip wel echt sterker maar dat was alleen even de inslag eigenlijk,erna werd het weer beetje zoals die eerste en verlengde het alleen eigenlijk....

In 1 keer pakken is dus de oplossing, trouwens met elke drugs wel een beetje. Maar juist die overgang van nuchter naar onder invloed van psychedelics (ook mdma heeft dat wel) is juist zo heftig, en daarom kan de dosis rustig opbouwen juist veel beter uitpakken dan alles in 1keer.

Bij mdma heb ik zelf eigenlijk altijd, dat tijdens het opkomen van de 1e dosis is het altijd echt heftig en zou zo ook niet graag 250 mg in 1 keer nemen eigenlijk (vroeger wel maar dat kwam door gewenning). Ik zou bijvoorbeeld wel 125 nemen, wachten tot de inslag compleet is, en vanaf dan maakt het eigenlijk niet meer zoveeel uit hoeveel en wanneer ik bijdoseer. Als je er eenmaal inzit dan zit je er eenmaal in. Ik denk dat je bij lsd dat ook wel kunt doen, wachten tot je denkt dat de opkomst compleet is en meteen een nieuwe zegel nemen, wachten tot die opkomst compleet is en meteen weer een nieuwe zegel nemen. Denk dat het dan wel ongeveer hetzelfde is als alles in 1 keer, iets minder heftig natuurlijk, maar niet dat de volgende zegels het effect alleen maar verlengen, maar dat de trip dan ook daadwerkelijk intenser wordt. Maar met lsd heb ik te weinig ervaring om dat te kunnen zeggen.

greets

Bovenaan