1e mdma ervaring werkte niet :(

Tictac

Newbie
Hoi allemaal,

Ik sinds een aantal weken op dit forum en zal mijn eerste (niet werkende) mdma ervaring hier vertellen in de hoop dat ik erachter kan komen wat er mis ging??

Na veel informatie te hebben ingewonnen over mdma/xtc besloten ik en mijn vriend het een keer een avondje thuis te proberen.
We hadden een gram mdma kristal geregeld en een deel ervan naar het lab gestuurd.
Dit waren de resultaten:

77% mdma
23% suikers en bindmiddelen
De uitslagen zagen er naar mijn idee prima uit.

De weken voor de bewuste avond hebben we veel gesport, heel gezond gegeten, veel slapen, vitaminesupplementen geslikt waaronde veel vitamine C, tryptofaan, Htp-5, b6 enz.

Die avond alles voorbereid, paar uur van te voren niet meer gegeten, lekkere kussens neergelegd en gedouched en de capsules afgewogen en klaargelegd. Dit was de dosering:

vriend, omgerekend 90 mg pure mdma (85 kilo lichaamsgewicht)
ik, omgerekend 70 mg pure mdma (63 kg lichaamsgewicht)

Dus wij de pillen ingenomen en wachten maar. Op een gegeven moment moesten we vaak naar de wc, hogere hartslag, beetje zenuwachtig gevoel. De pupillen vergrootten en de kaak ging wat stijver voelen. We waren heel relaxed en deze effecten kwamen na ongeveer 20 minuten op.
Echter het euforische bleef uit, zelfs na 2 uur! Na een tijdje werden we weer wat nuchter, dus hebben we wat bijgenomen (vriend ongeveer 30 mg puur, ik 20 mg puur) weer versterkte de bij-effecten, maar weer geen euforie, helemaal niets, noppes, alleen een relaxed gevoel en het 'strak' staan. 4 uurtjes daarna nog een dosis bijgenomen, weer geen effect, alleen een klemmende kaak.

De volgende dag geen kater, wel relaxed gevoel nog en de dinsdagdip is ook volledig aan ons voorbij gegaan.
We zijn nogal teleurgesteld, omdat we dachten, met een goede voorbereiding en voorlichting, kan er niets misgaan. Ook lezen we nergens dat het bij iemand niet werkt.
Wij dachten dat dit misschien mogelijke oorzaken kunnen zijn, maar leek ons erg onwaarschijnlijk.

- Ruim een maand geleden hebben we allebei 2 capsules met iets, minder dan 100mg mephedrone gehad. Hier werden we wel euforisch van. Ik had gedacht dat dit hooguit de mdma trip zou verminderen ivm tolerantie, maar dat leek ons sterk omdat we afgelopen maand alles hebben gedaan om de serotonine aan te maken. En het lijkt me sterk dat die 2 capsules de volledige serotonine voorraad hebben opgemaakt een maand geleden.

- We hebben ergens gelezen dat de trip niet op gang komt en dat je dan moet ontspannen. In het begin waren we wat zenuwachtig, maar na 2 uurtjes volledig relaxed, dus dan zou ie ook moeten werken.

We hadden op zijn minst iets van een blij gevoel of euforie verwacht, maar helemaal niets :(
Zijn er misschien mensen die immuun zijn voor mdma? (en als dat zo is, waarom werkte het bij ons beiden niet?)

Iemand een idee of tips?

Ons idee is om het over 2/3 maand nog een keer te proberen.. Als het dan niet werkt.. :confused:

Drientje

DF-koning
Het komt vaker voor dat je de eerste keer niets voelt of minder.

Volgende keer dosis iets opschroeven lijkt mij ook wel een handige tip. 70mg is niet zo heel veel.

Tictac

Newbie
Exceptional Insight zei:
Meer nemen dus :)
In totaal hebben we, verspreid over 10 uur, meer dan 200 mg pp gehad, lijkt me genoeg voor een eerste keer.. Of meer in 1 keer? Wat adviseer je dan voor iemand van 63 kg en 85 kg?

Tictac

Newbie
Drientje zei:
Het komt vaker voor dat je de eerste keer niets voelt of minder.

Volgende keer dosis iets opschroeven lijkt mij ook wel een handige tip. 70mg is niet zo heel veel.

Bedoel je dat je de eerste keer niets voelt qua euforie? Want al de andere kenmerken, zoals het strak staan voelden we wel..

Drientje

DF-koning
Het zo ook nog kunnen dat de Mephedrone je een tolerantie gegeven hebt. Ik weet niet heel zeker of Mephedrone je serotonine opmaakt maar dat zou dus kunnen.

TrippyShit

Badass junkie
De 1e keer mdma(xtc) merkte ik ook geen euforie. Je moet er ook niet echt op zitten wachten ofzo. Gewoon de mdma zn werk laten doen. 200mg p.p zou genoeg moeten zijn, maar over 10uur uitgesmeerd is het zoveel niet hoor. de euforie die vrijkomt wordt voor het grootste deel bepaald door de 1e dosis die je neemt (geen bron van maar wel persoonlijke ervaring van mij en mensen om me heen). Jij zat rond de 1mg per kg lichaamsgewicht met de dosis. Als ik jou was zou ik minimaal 2maanden wachten en dan iets van 120mg als 1e dosis innemen. Dan zit je op 2mg op kg lichaamsgewicht, that will do the job. Wacht er wel echt minimaal 2 misschien zelfs 3maanden mee. Dan zal je niet weer van een koude kermis thuiskomen.

Ook muziek kan een grote rol spelen. Er is muziek waar ik meesta totaal geen euforie bij voel bijv. Wat ook een rol kan spelen, bij mij tenminste, is hoe je de mdma inneemt. Met een capsule werkt het bij mij bijv. voor geen meter. Duurt veel te lang, de opkomst wordt over te lange tijd uitgesmeerd etc. Sloeg pas echt in als ik na 2 en een half uur een paar hijsen van een jointje nam ofzo, waarom weet ik ook niet :P Als je een capsule nam, zou ik je aanraden om het de volgende keer in een bommetje te doen en die in te nemen. Of in een heel klein laagje zoet drinken. Wacht niet op de euforie maar zet de muziek aan, ga beetje ouwehoeren, praten & tegen de tijd dat je bent vergeten eraan te denken zal de euforie binnenknallen.

Succes de volgende keer en hoop dat je dan wel die heerlijke mdma euforie mag ervaren :hearteyes:

Maxime

Experimenterende gebruiker
Ik denk toch ook wat tolerantie of zo hoor, Arie weegt 65Kg heeft 3 jaar (ongeveer weet het niet zeker meer) geen pillen of MD genomen (wel veel, massa's GHB en THC).

Arie stopte een mini kristalletje in z'n mond, gewoon om te proeven of het bitter was en Arie moest zeggen dat hij verbaast was dat hij het al duidelijk voelde.
Arie is van plan van deze md MAXIMUM 160mg te droppen binnenkort (samen met nog wat andere anunakis)
Arie gaat ons nog laten weten of het een succes was.

Dus als Arie van 1 minikristalletje al wat voelt, zouden jullie toch redelijk gespaced moeten hebben??
Aan de kwaliteit van je spul zal het niet liggen denk ik...
GHB stimuleerd de aanmaak van diverse neurotransmittors??

En oh jah, misschien heeft niemand je verteld dat het spul beter werkt met goeie loeiharde techno, vage lichteffecten, en in een club hoop andere mensen onder invloed :grin: :wink:

Succes

Tictac

Newbie
Maxime zei:
Ik denk toch ook wat tolerantie of zo hoor, Arie weegt 65Kg heeft 3 jaar (ongeveer weet het niet zeker meer) geen pillen of MD genomen (wel veel, massa's GHB en THC).

Arie stopte een mini kristalletje in z'n mond, gewoon om te proeven of het bitter was en Arie moest zeggen dat hij verbaast was dat hij het al duidelijk voelde.
Arie is van plan van deze md MAXIMUM 160mg te droppen binnenkort (samen met nog wat andere anunakis)
Arie gaat ons nog laten weten of het een succes was.

Dus als Arie van 1 minikristalletje al wat voelt, zouden jullie toch redelijk gespaced moeten hebben??
Aan de kwaliteit van je spul zal het niet liggen denk ik...
GHB stimuleerd de aanmaak van diverse neurotransmittors??

En oh jah, misschien heeft niemand je verteld dat het spul beter werkt met goeie loeiharde techno, vage lichteffecten, en in een club hoop andere mensen onder invloed :grin: :wink:

Succes

Ik had van tevoren een cd hardstyle muziek geregeld, verder nog een muzieklijst samengesteld met trance, dance en vrolijke bubbly muziek. Niets van deze muziek was specialer of mooier dan dat je nuchter bent, dus aan de muziek heeft het ook niet gelegen...
Verder hadden we rode/groene/blauwe lampen op de muren gezet, leek ons wel een leuk effect als we de ervaringen zo lezen.. maar ook geen effect.

Wat ik er nog niet bij heb gezegd is dat we regelmatig een jointje hebben gerookt vanaf 3 uur na inname van het kristal. Het wazige gevoel versterkte, maar verder geen opkomst van euforie.

Ik baal er nog steeds erg van. We proberen het eind juli/aug nog wel een keer en in de tussentijd blijven we van de mephedrone af :tongueout:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Tictac zei:
alleen een relaxed gevoel en het 'strak' staan.

ik heb dat ook met mdma kristallen,echte euforie krijg ik daar niet van.
wel zwaar relaxt en muziek klinkt 10x beter..
ik wil dan meestal alleen maar op de bank hangen en slap ouwehoeren..
met pillen is dat een ander verhaal,dan heb ik veel meer dat euforische gevoel dan met kristallen.
ik snap ook niet wat dat is,er zit toch dezelfde werkzame stof in??

Fronzz

Newbie
Ik heb nou zelf 4x mdma kristallen gehad in capsules, daarvoor 2x xtc. En de 1e keer had ik capsules van 70 mg, en dat werkte ook niet echt. Mede doordat ik op hardbass was en dat lekkere gevoel te graag wou. En ten 2e omdat de dosering net iets te laag was. Maar na 4 capsules in 3 uur ging ik toch lekker, met een euforisch gevoel.

2e Keer was met 100mg, dit was beter voelde het al na een uur bij de 1e, 2e ging nog lekkerder.

3e keer ook 100mg, 1e ging net zo lekker alleen bij de 2e ging ik opeens knetterhard dat het niet meer relax was gelukkig ging dit over na 0,5 uur.

4e keer ook weer 100mg 1e ging wederom lekker, deze keer de 2e ook maar toch mag het iets langzamer. Dus voor mij de volgende keer 90mg.

Naar mijn ervaring kan je de 1e wat meer pakken en de 2e wat minder, dus bv 110mg en 90mg.

Al deze keren heb ik een super tijd gehad en zeker iforisch, laatste x begon ik om 1uur pil en om 7uur kwam de come down rustig aan. en daartussen denk om half 4 de 2e gehad.

Gewoon beetje proberen wat voor jou beste is, en ik zeg altijd naar je gevoel luisteren en niet naar de klok kijken. Soms duurt een pil langer als de andere keer.

Hoop dat je er wat aan hebt..

stinkpik

Newbie
Ik heb met alle keren kristallen, tot nu toe zijn 5-10 keer, nog nooit echt dat bekende "love-gevoel" of wat dan ook. Ik ga altijd liever zitten dan staan, muziek hoeft van mij ook niet zo hard. Ik heb ook niet de drang om mensen te knuffelen ofzo, in tegenstelling tot de 15 mensen waar ik gister MDMA mee heb gedaan. Mijn kaken gaan wel klemmen en krijg wel grote pupillen enzo. De dag ervan, nu, voel ik me ook niet bijzonder slecht ofzo, alleen een beetje moe. Al met al vind ik speed denk ik leuker dan MDMA, al is de kater bij mij wel erger.

Pillen heb ik nog nooit gedaan, maar grote verschillen kan ik me haast niet voorstellen.

EDIT: Ik zie net dat dit topic al 7 maanden niet actief meer is.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Toevallig had ik bij mijn eerste keer mdma kristallen. Ik stond wel strak, was lekker energiek en opgewekt, maar ik voelde ook amper euforie en het love-gevoel bleef ook uit.

Daarnaast heeft mephedrone amper kruistollerantie met mdma, want ik heb nog geen maand geleden, 2 weken lang achter elkaar gebruikt, ik heb gister weer een pil gepakt en hij werkte gewoon goed. En de laatste keer dat ik een pil had gepakt was een maand geleden .
Volgende keer meer geluk. Gewoon lekker je serotoninevoorraadje weer aanvullen en dan er voor gaan! :wave:

Nort

Newbie
Vanacht dus voor het eerst kristallen gedaan.

Ik had volgens mij te weinig genomen, ik had 2 pinkjes genomen om 1uur maar niet zo heel erg veel er op. Na een uur voelde ik nog niks en kreeg ik van een maat een pilletje. Een Qdance van 110mg ongeveer. De brak ik door de helft en nam ik dus een uur na de M. (2:00)

Om 3 uur sloeg alles pas echt in toen ik het andere helftje, een beetje euforisch maar naar een 1 uur 1,5 uur viel het euforische, warme gevoel in mn hoofd, ineens uit mn kop weg. Heel apart. Nog een jointje gerookt en nog wat kleine vingertjes MDMA om gewoon dat lekkere wazige gevoel te hebben.

Super relaxed is dat ik gewoon absoluut niet heb lopen kaken, nergens last van heb nu, alleen dat ik moe ben.

Best jammer dat het euforische gevoel er niet helemaal in knalde maar dat kan ook komen dat de tussentijd te kort was(2maanden). Wel een hele leuke ervaring, maar je word van kristallen niet zo hyper als pillen en je kaken blijven rustig, dat vond ik wel super relaxed.

k00k

Bewuste gebruiker
Als ik jullie voorbereiding zo lees, dan waren jullie er veel te veel mee bezig...

Zoals hierboven: ongeveer 100 mg p.p. nemen voor een tweede keer kan geen kwaad.

Nort zei:
Vanacht dus voor het eerst kristallen gedaan.

Ik had volgens mij te weinig genomen, ik had 2 pinkjes genomen om 1uur maar niet zo heel erg veel er op. Na een uur voelde ik nog niks en kreeg ik van een maat een pilletje. Een Qdance van 110mg ongeveer. De brak ik door de helft en nam ik dus een uur na de M. (2:00)

Om 3 uur sloeg alles pas echt in toen ik het andere helftje, een beetje euforisch maar naar een 1 uur 1,5 uur viel het euforische, warme gevoel in mn hoofd, ineens uit mn kop weg. Heel apart. Nog een jointje gerookt en nog wat kleine vingertjes MDMA om gewoon dat lekkere wazige gevoel te hebben.

Super relaxed is dat ik gewoon absoluut niet heb lopen kaken, nergens last van heb nu, alleen dat ik moe ben.

Best jammer dat het euforische gevoel er niet helemaal in knalde maar dat kan ook komen dat de tussentijd te kort was(2maanden). Wel een hele leuke ervaring, maar je word van kristallen niet zo hyper als pillen en je kaken blijven rustig, dat vond ik wel super relaxed.

Ik heb die Q-Dance ook gehad, van 1 halfje was ik al goed vd kaart. Diegene die ik had zijn 180mg getest. Dus snap echt niet waarom je niks voelt :P

Casplantje.

Belezen gebruiker
Bij mijn eerste keer had ik een enkel pilletje van 80mg genomen (ik weeg overigens 55 hele kilo's) en dat was gewoon precies goed, dus ik zou denken dat de genomen hoeveelheid bij jullie toch ook ruim voldoende zou moeten zijn..

MIA-1985

Wijs gebruiker
Nort zei:
Een Qdance van 110mg ongeveer. De brak ik door de helft en nam ik dus een uur na de M. (2:00) quote]
Dat die Q-dance 110mg was, hoe kom je daarbij? Zeker niet getest? Ik ken alleen maar q-dancejes van rond de 160 en 180mg :)

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
Gewoon de dosis wat opschroeven, goede vriendin heeft laatst voor de eerste keer ook 70mg gehad op een gewicht van +-60kg. Ook bleef de echte euforie weg, ondanks dat ze wel zich duidelijk beter voelde als anders.. Ik raad jullie aan om volgende keer toch zeker 1.3a1.5mg/kg ineens te droppen :wink: Ik weeg zelf rond de 85kg en neem meestal ongeveer 120mg, daar ga ik zeker niet te hard van en dat heeft niets met tolerantie te maken.

Nort

Newbie
Fresh zei:
Nort zei:
Een Qdance van 110mg ongeveer. De brak ik door de helft en nam ik dus een uur na de M. (2:00) quote]
Dat die Q-dance 110mg was, hoe kom je daarbij? Zeker niet getest? Ik ken alleen maar q-dancejes van rond de 160 en 180mg :)

ja maat van me had ze getest en ik had verkeerd verstaand op het feest en idd 160mg.

trippelh

Bewuste gebruiker
Als ik het allemaal hierboven door lees ben ik er van overtuigd dat jullie er veel ste veel mee bezig zijn.
Ikj gebruik nu al een paar jaar xtc en sinds een half jaar mdma kristallen en tot nu to werken de kristallen super, we doen na inname ook gewoon relaxd een filmpje kijken en na een tijdje slaat het in als een bom.....

Voel me goed niet overdreven euforisch en ahum geil.

Heel veel succes en laat je leiden door de omstandigheden

Fronzz

Newbie
Over een paar weken is Hardbass weer en dan is het een jaar geleden met de 1x mdma kristallen.

In de tussentijd een paar feestjes gehad: Defqon1 - Ground Zero - Decibell

Mijn magische mix 1e cap 120mg 2,3,4, 90mg

Elk feestje viel het ook anders, beste feestje was ground zero waar ik ongeveer de hele tijd heb lopen knallen. Dus het ligt ook aan je stemming, sfeer etc denk ik. En koop gewoon een weegschaalje en capsules. Dan weet je tenminste wat je inneemt en je hebt die smerige smaak niet in je smoel. Ook 1x eentje van 160mg gehad, maar vond dit te heftig. 1e 2 uur was relax en daarna ging ik als een raket voor een uurtje. Moet je van houden.

Kater is altijd een relaxe roes, lekker op de bank hangen de hele dag.

Enjoy met mate

Bovenaan