• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e x salvia meteen geslaagd

dread_head

Belezen gebruiker
16 januari was een vriend van mij jarig, en wij dachten maar eens salvia t e gaan proberen. We hadden met een aantal mensen afgesproke en fietsten met zen alle naar t huis van P. We waren met 8 mensen, dus eigenlijk wel wat te druk vond ik zelf. Nou ik en de jarige begonnen met roken. We hadden gwoon wat in 2 puurpijpjes gedaan voor een dikke hijs. Ik neem die hijs. ging achterover op de bankzitten, en hield het in. Ik ging niet echt tellen maar ik voelde op het moment men hart Super hard bonzen. Toen zag ik al mijn beelden vertragen, en zag om alles wat bewoog roze en groene randjes, wel mooi maar ik snapte er geen zak van. Toen keek ik naar B in ik dacht echt dat wij naar achter getrokken werden, en ik kon echt niet meer uit de bank komen. ik dacht dat we echt helemaal naar links gezogen werden.Hun waren allemaal aan het roken maar terwijl ik spacede had ik niet echt in de gate dat ik salvia gerookt had, het was kei raar.. wistniet meer hoe het was om nuchter tezijn, ik zat zelf kei scheef maar ik zie het beeld nog precies voor me, ik dacht echt dat het huis omviel naar links. Alle kleurtjes waren alsof t in een tekenfilm was, maar ze waren wel wazig zegmaar, zo uitgeveegd. Ik had wel een beetje een gevoel van , Wat moet ik doen? en ik wilde vanalles zeggen maar ik kwam echt niet uit men woorden. men mond voelde kei raar van binnen.
Ik ging wat lopen en toen inneens was ik weer zo goed als nuchter, maar ik moest er wel aan wennen,m ik voelde me nog wel wat vreemd. gewoon raar...
was ook wel grappig, iedereen die gesmoked had had iets met die bank. Echt raar, ik had ook t gevoel alsof men huid prikkelde een beetje, en ik dacht dat ik helemaal doorweekt was, alsof ik uit de regen kwam..
Een vriend van mij dacht dat hij bad ging, en hij keek echt kei angstig. Hij wilde echt uit die trip ofzo, en hij liep kei hard door da huis rond te rennen enzo, nadat ik hem gekalmeerd had werd hij ook weer zo goed als nuchter, en hij heeft de hele avond lopen zggen: Woow da was echt vreemd!
M had een dikke lachkick en dacht iets met de muur ofzo. ik heb er een filmpje van maar k weetnie hoe ik die erop zou kunnen ztte:P miss op youtube XD lol
maar ik vind het opzich wel een aanrader, alleen moetje niet aan die mindfuck gaan denke.
Het lijkt nu allemaal super lang geweest maar bij mij was het bij elkaar ik denk 3 minuten ofzo, maar ik weet t nog wel goed, en t leek op het moment ook veel langer te duren.
Toen ik net nuchter was ofzo had ik het ook inneens echt ijskoud
maar ja, we hebbe nde hele avond nog jointjes gerookt en feerst gevierd, ft was echt een toffe avond..
* op een fokking dinsdag * mrja lol

$tranger

Newbie
Gefeliciteerd, ik was de 6e jarig.

Dit jaar maar eens een dope-vrije verjaardag gehouden.
Dan was vorig jaar eigenlijk leuker, met z'n allen aan de sos, zuipen, herrie aan, toneelstukjes (fokking niks voor mij, maar was zo droog).

Salvia binnenkort ook maar eens proberen, ben er erg benieuwd naar.

J0rrit

Badass junkie
ik weet precies wat je bedoelt met dat je niet meer wist hoe het was om nuchter te zijn, zo het gevoel dat het echt de echte realiteit is waar je in bent en dat het niet anders bestaat, echt raar. op paddos en salvia gehad.

Ceko

Belezen gebruiker
Ik vind salvia weel heel tof klinken af en toe. Alleen is er zo weinig info over te vinden. Kan iemand vertellen wat de gezondheidsrisico's zijn van zowel het roken als het eten ervan?

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ceko zei:
Ik vind salvia weel heel tof klinken af en toe. Alleen is er zo weinig info over te vinden. Kan iemand vertellen wat de gezondheidsrisico's zijn van zowel het roken als het eten ervan?

Salvia kauwen is geen goed blan, je moet dan namelijk een soort bal van bladeren in je mond maken en daar dan heeeeeeeeel lang op kauwen, krijg je dus vette kramp in kaken, roken is gemakkelijker, ook al is dat ook best lastig, er is ook sprake van omgekeerde tolerantie , hoe vaker je het deot hoe beter het gaat werken. Roken is nooit goed, maarjaa de ervaring wel!

Ceko

Belezen gebruiker
Johannes de Tripper zei:
Ceko zei:

Salvia kauwen is geen goed blan, je moet dan namelijk een soort bal van bladeren in je mond maken en daar dan heeeeeeeeel lang op kauwen, krijg je dus vette kramp in kaken, roken is gemakkelijker, ook al is dat ook best lastig, er is ook sprake van omgekeerde tolerantie , hoe vaker je het deot hoe beter het gaat werken. Roken is nooit goed, maarjaa de ervaring wel!
Jamaar is het dan niet zo dat je 100 keer zoveel kans op kanker hebt ofzo?

Delirium

Badass junkie
DarkScope zei:
(...) dat je niet meer wist hoe het was om nuchter te zijn, zo het gevoel dat het echt de echte realiteit is waar je in bent en dat het niet anders bestaat

Dat heb ik ook altijd met Salvia, niet met paddo's. Je wordt zo in de realiteit gezogen en de echte wereld lijkt opeens heel vreemd en abstract in vergelijking met de werkelijkheid waarin ik me bevind.

dread_head

Belezen gebruiker
ja het is zeker wel vreemd,
van wat we over hadden had ik ook nog met mijn vriend gerookt. Hij stond een aantal keren op, ging weer zitten, ongeveer 5 of 6 keer achter elkaar. Toen hij nuchter was dacht hij dat hij naar d e andere kant van het stoomhok ( hokje op het station ) had gestaan, maar had hij helemaal niet, Hij zag ook nog het beeld voor zich van toen hij daar stond.. Echt wazig. Wel leuk, maar niet te vaak. ><

JJJ

Bewuste gebruiker
Even over dat kauwen van Salvia niet goed zou werken: dat is onzin! Ik heb al driekwart jaar ofzo een salviaplant, en gisteren besloot ik met mijn vriendin om maar eens wat bladeren te kauwen. We hadden beide een balletje van +8 bladeren, ik 10 minuten, zij 20 minuten gekauwd. Ik merkte al na en kwartier heel snel sterker wordende effecten. Het was gek, had veel van paddo's, b.v. een heel slecht kortetermijngeheugen, 'inzoomen' op plekken waarnaar ik keek, en heel groot of klein lijken van dingen. Verder niks emotioneels, ik vond het heel interessant wat ik merkte, maar voelde me niet beter of slechter dan normaal. Na +- 20-30 minuten was ik weer helemaal terug. Mijn vriendin merkte pas toen effecten, juist niks in haar gedachtegang ofzo, en niks visueels, maar ze voelde zich heel slecht, schoot helemaal terug in hoe ze zich jaren geleden heeft gevoeld. Heel heftig, ze was even heel erg wanhopig, en bang dat ze helemaal depressief zou blijven enzo, totdat ik haar eraan herinnerde dat ze salvia had gekauwd. Toen schoot ze met een enorme opluchting weer uit haar trip. Bij haar duurde het ook niet langer dan een halfuur in totaal. Voor ons beiden een hele gekke ervaring, en voor mij zeker iets om met een hogere dosering weer te proberen!

De smaak vonden we helemaal niet supervies ofzo, gewoon heel erg bitter, met een vleugje van zoethout.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoewel ik zelf nooit echt hard getript heb op salvia herken ik je verhaal wel. Dat in de bank gedrukt zitten en het gevoel dat je naar links of rechts wordt getrokken, net alsof de zwaartekracht veranderd :)
Leuk spul, maar vind het wat duur in verhouding tot tripmiddelen waarvan je veel langer tript :)

Bovenaan