dread_head
Belezen gebruiker
16 januari was een vriend van mij jarig, en wij dachten maar eens salvia t e gaan proberen. We hadden met een aantal mensen afgesproke en fietsten met zen alle naar t huis van P. We waren met 8 mensen, dus eigenlijk wel wat te druk vond ik zelf. Nou ik en de jarige begonnen met roken. We hadden gwoon wat in 2 puurpijpjes gedaan voor een dikke hijs. Ik neem die hijs. ging achterover op de bankzitten, en hield het in. Ik ging niet echt tellen maar ik voelde op het moment men hart Super hard bonzen. Toen zag ik al mijn beelden vertragen, en zag om alles wat bewoog roze en groene randjes, wel mooi maar ik snapte er geen zak van. Toen keek ik naar B in ik dacht echt dat wij naar achter getrokken werden, en ik kon echt niet meer uit de bank komen. ik dacht dat we echt helemaal naar links gezogen werden.Hun waren allemaal aan het roken maar terwijl ik spacede had ik niet echt in de gate dat ik salvia gerookt had, het was kei raar.. wistniet meer hoe het was om nuchter tezijn, ik zat zelf kei scheef maar ik zie het beeld nog precies voor me, ik dacht echt dat het huis omviel naar links. Alle kleurtjes waren alsof t in een tekenfilm was, maar ze waren wel wazig zegmaar, zo uitgeveegd. Ik had wel een beetje een gevoel van , Wat moet ik doen? en ik wilde vanalles zeggen maar ik kwam echt niet uit men woorden. men mond voelde kei raar van binnen.
Ik ging wat lopen en toen inneens was ik weer zo goed als nuchter, maar ik moest er wel aan wennen,m ik voelde me nog wel wat vreemd. gewoon raar...
was ook wel grappig, iedereen die gesmoked had had iets met die bank. Echt raar, ik had ook t gevoel alsof men huid prikkelde een beetje, en ik dacht dat ik helemaal doorweekt was, alsof ik uit de regen kwam..
Een vriend van mij dacht dat hij bad ging, en hij keek echt kei angstig. Hij wilde echt uit die trip ofzo, en hij liep kei hard door da huis rond te rennen enzo, nadat ik hem gekalmeerd had werd hij ook weer zo goed als nuchter, en hij heeft de hele avond lopen zggen: Woow da was echt vreemd!
M had een dikke lachkick en dacht iets met de muur ofzo. ik heb er een filmpje van maar k weetnie hoe ik die erop zou kunnen ztte:P miss op youtube XD lol
maar ik vind het opzich wel een aanrader, alleen moetje niet aan die mindfuck gaan denke.
Het lijkt nu allemaal super lang geweest maar bij mij was het bij elkaar ik denk 3 minuten ofzo, maar ik weet t nog wel goed, en t leek op het moment ook veel langer te duren.
Toen ik net nuchter was ofzo had ik het ook inneens echt ijskoud
maar ja, we hebbe nde hele avond nog jointjes gerookt en feerst gevierd, ft was echt een toffe avond..
* op een fokking dinsdag * mrja lol
Ik ging wat lopen en toen inneens was ik weer zo goed als nuchter, maar ik moest er wel aan wennen,m ik voelde me nog wel wat vreemd. gewoon raar...
was ook wel grappig, iedereen die gesmoked had had iets met die bank. Echt raar, ik had ook t gevoel alsof men huid prikkelde een beetje, en ik dacht dat ik helemaal doorweekt was, alsof ik uit de regen kwam..
Een vriend van mij dacht dat hij bad ging, en hij keek echt kei angstig. Hij wilde echt uit die trip ofzo, en hij liep kei hard door da huis rond te rennen enzo, nadat ik hem gekalmeerd had werd hij ook weer zo goed als nuchter, en hij heeft de hele avond lopen zggen: Woow da was echt vreemd!
M had een dikke lachkick en dacht iets met de muur ofzo. ik heb er een filmpje van maar k weetnie hoe ik die erop zou kunnen ztte:P miss op youtube XD lol
maar ik vind het opzich wel een aanrader, alleen moetje niet aan die mindfuck gaan denke.
Het lijkt nu allemaal super lang geweest maar bij mij was het bij elkaar ik denk 3 minuten ofzo, maar ik weet t nog wel goed, en t leek op het moment ook veel langer te duren.
Toen ik net nuchter was ofzo had ik het ook inneens echt ijskoud
maar ja, we hebbe nde hele avond nog jointjes gerookt en feerst gevierd, ft was echt een toffe avond..
* op een fokking dinsdag * mrja lol