1e x speed met vriend

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo ik kreeg gisteren mijn halve gram speed van een vriend ik deed mijn 1e lijntje van ongeveer 5cm om 14uur daarna besloot ik naar een vriend te gaan en daar te blijven en nachtje door doen met speed om 3h s'nachts : we nemen elk een lijntje van 5cm we voelen ons alle 2 redelijk relaxed ik neem mijn schoolboeken want men zegt dat men goed kunt studeren onder speed dus ik leer een heel klein beetje voor de tv natuurlijk.voor we naar school gaan nemen we elk nog ons lijntje van 5cm om de dag door te kunnen. ik deed mijn lijn om 6.45h mijn vriend 7.45h ik voelde plots op de trein een buikpijn opkomen soort van stress dacht ik en had dit dan bijna een heele dag mijn vriend voelde hem de hele dag super goed amuseerde zich in zijn eentje in de klas en is op dit uur nog steeds actief ik werd in de klas al wat moe nu weer wat minder.

WETEN JULLIE HOE HET KOMT DAT WIJ EEN TOTAAL ANDERE ERVARING HEBBEN MEEGEMAAKT?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Iedereen ervaart drugs over het algemeen anders, en bijna elke keer als je drugs gebruikt reageer je er zelf ook anders op. Althans, dat is wat ik merk uit eigen ervaring.

burnevil92

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Iedereen ervaart drugs over het algemeen anders, en bijna elke keer als je drugs gebruikt reageer je er zelf ook anders op. Althans, dat is wat ik merk uit eigen ervaring.

ik had wel 2 toetsen eerste les uur misschien doordit de langdurige stress in mijn buik ?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ik betwijfel of het stress was. Kan natuurlijk, maar speed kan ook werkingen in je maag hebben. Kheb een keer na een bommetje een bekertje cola gehaald op een feestje, dat doe ik dus ook niet meer. Ik werd namelijk even strontmisselijk. Was wel snelgenoeg weer over, maar toch. xD

burnevil92

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Ik betwijfel of het stress was. Kan natuurlijk, maar speed kan ook werkingen in je maag hebben. Kheb een keer na een bommetje een bekertje cola gehaald op een feestje, dat doe ik dus ook niet meer. Ik werd namelijk even strontmisselijk. Was wel snelgenoeg weer over, maar toch. xD

kan het ook zijn doordat ik van 14 uur tot 7h smorgens nix meer had gegeten ? want pep + eten... you know...

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mja die mogelijkheid is er inderdaad. Maar daar heb ik zelf eigenlijk zelden last van, alleen als ik al dagen bezig ben zonder eten dat m'n maag over de zeik begint te raken.

Biertje

Bewuste gebruiker
De pep-paranoia, daarom moet je 't ook niet voor zulke KANKERDEBIELE doeleinden gebruiken... geef het alsjeblieft geen slechte naam!

is er niets je keel in geschoten?

ik heb t zelfde n keer gehad maar dat kwam omdat de pep niet poederig genoeg was , dus schoot t zo men strot in, waarna et na men maag ging, Dat gaat irriteren en krijg je maagverkrampingen :wink:

Immo

Badass junkie
Waarschijnlijk had je te weinig gegeten, probeer als je speed gebruikt gewoon normaal te eten. Ik weet dat het lastig is maar je lichaam zal je dankbaar zijn.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Mja eten is inderdaad belangrijk. Als je met moeite brood e.d. binnen krijgt kan je beter fruit pakken, iets als een banaan is altijd makkelijk weg te krijgen, mits je neit te lang op een stuk banaan kauwt, dan wordt het net een soort lijm in je mond. Lol.

Biertje

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Isolation zei:
De pep-paranoia, daarom moet je 't ook niet voor zulke KANKERDEBIELE doeleinden gebruiken... geef het alsjeblieft geen slechte naam!

Dit is verre van pep-paranoia.

Ik bedoel dat je je druk gaat maken om kleine kutdingen, omdat bij MIJ altijd mijn gedachtes met 100000km mach-3 turbo knallen en ik daardoor dus als ik t voor zulke doeleinden zou gebruiken dit zou willen afschilderen als die pep para... Al lees ik het nu nog een keer en snap ik ook niet waar de paranoia vandaan komen omdat dit helemaal geen paranoïde iets is...

laat maar, k krijg 't niet geregeld om iets zinnigs neer te zetten hehehe :stoned:

Biertje

Bewuste gebruiker
Oke nu wel weer...

Ga geen pep gebruiken om de verkeerde redenen, hou het lekker bij 'n feestje, of een avond chillen met wat maten!

NIET GEBRUIKEN OM JE FUNCTIONEREN TE VERBETEREN!

Klaara

Bewuste gebruiker
Isolation zei:
Oke nu wel weer...

Ga geen pep gebruiken om de verkeerde redenen, hou het lekker bij 'n feestje, of een avond chillen met wat maten!

NIET GEBRUIKEN OM JE FUNCTIONEREN TE VERBETEREN!
het blijft een genotsmiddel natuurlijk :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
burnevil92 zei:
hallo ik kreeg gisteren mijn halve gram speed van een vriend ik deed mijn 1e lijntje van ongeveer 5cm om 14uur daarna besloot ik naar een vriend te gaan en daar te blijven en nachtje door doen met speed om 3h s'nachts : we nemen elk een lijntje van 5cm we voelen ons alle 2 redelijk relaxed ik neem mijn schoolboeken want men zegt dat men goed kunt studeren onder speed dus ik leer een heel klein beetje voor de tv natuurlijk.voor we naar school gaan nemen we elk nog ons lijntje van 5cm om de dag door te kunnen. ik deed mijn lijn om 6.45h mijn vriend 7.45h ik voelde plots op de trein een buikpijn opkomen soort van stress dacht ik en had dit dan bijna een heele dag mijn vriend voelde hem de hele dag super goed amuseerde zich in zijn eentje in de klas en is op dit uur nog steeds actief ik werd in de klas al wat moe nu weer wat minder.

WETEN JULLIE HOE HET KOMT DAT WIJ EEN TOTAAL ANDERE ERVARING HEBBEN MEEGEMAAKT?

Ik maak uit je verhaal op dat je de nacht had doorgehaald? Dat kan de moeheid die je de volgende middag voelde dan wel verklaren. Daarnaast zijn lijntjes van 5 cm nog best een beetje aan de grote kant voor een eerste keer. Je zou aan een sleutelpuntje al meer dan genoeg moeten hebben....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
een nachtje doorhalen op de pep voor dat je naar school gaat en alles verstopt onder het mom van : Studie verbeteringen ? '

foei foei foei ..

die maagkrampjes zijn een signaal dat je eerst je school moet afmaken voor je gaat spielen met DRUGS !!!

Beeeb

Bewuste gebruiker
TeKNoZem zei:
Mja eten is inderdaad belangrijk. Als je met moeite brood e.d. binnen krijgt kan je beter fruit pakken, iets als een banaan is altijd makkelijk weg te krijgen, mits je neit te lang op een stuk banaan kauwt, dan wordt het net een soort lijm in je mond. Lol.

Lang leve tegenwoordig die drinkontbijtjes. Eigenlijk ook niet echt lekker, maar wel voedzaam en het is vloeibaar. Dus redelijk makkelijk weg te krijgen :grin:

Beeeb

JunkXL

Bewuste gebruiker
Alle spieren spannen aan. Dus ook je buikspieren.
Ik krijg dan buikpijn of een drukkend gevoel op me borst.
Daardoor voel ik me soms wel eens als een sardientje die in een veels te klein blikje zit. :grin: :P
Ghehe ^^ poppers werkt daar wel tegen :wink:

W.F.L.

Badass junkie
burnevil92 zei:
TeKNoZem zei:

kan het ook zijn doordat ik van 14 uur tot 7h smorgens nix meer had gegeten ? want pep + eten... you know...

Ja, daar ben ik eigenlijk zeker van. Plus, de speed die in je maag terechtkomt via neus zal ook wel niet zo goed doen veronderstel ik. Maar toch vooral eten. De eerste keren had ik er ook wel redelijk veel last van.

burnevil92

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
een nachtje doorhalen op de pep voor dat je naar school gaat en alles verstopt onder het mom van : Studie verbeteringen ? '

foei foei foei ..

die maagkrampjes zijn een signaal dat je eerst je school moet afmaken voor je gaat spielen met DRUGS !!!

ik neem veel harder als speed hoor :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
burnevil92 zei:
lysergine25 zei:

foei foei foei ..

ik neem veel harder als speed hoor :)

Nou zeg jeetje, dat is stoer hoor! :rolleyes:

W.F.L.

Badass junkie
Haha, ik ging ook al zeggen..

Er is trouwens niet zo iets als "harder". Wat bedoel je? Meer verslavend? Sterkere effecten? Wat neem je dan? :rolleyes:

burnevil92

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Haha, ik ging ook al zeggen..

Er is trouwens niet zo iets als "harder". Wat bedoel je? Meer verslavend? Sterkere effecten? Wat neem je dan? :rolleyes:

persoonlijk vind ik lsd tg een veel hardere drug als speed...

W.F.L.

Badass junkie
Ik ga hier niet over in discussie gaan maar ik vind van niet. Daarbij vind ik LSD allesbehalve verslavend, maar dat zal dan wel gewoon zijn omdat ik er weinig aan vind. LSD kan wat ongewenste dingetjes met zich meebrengen maar afgezien van dat zul je waarschijnlijk rapper de problemen inkomen met speed. En XTC vind ik qua effect ook heviger dan speed. Maar dat zegt weinig, vind ik. Nu, puur persoonlijke preferrentie natuurlijk, maar ik vind het effect van coke dan ook weer minder "zwaar" dan speed maar zie de drug wel als iets zwaarder, ook al omdat je er rapper in de problemen mee zult komen. :wave:

Dopezilla

Badass junkie
LSD maakt geen aanslag op je lichaam, je bent alleen geestelijk helemaal van de kaart.

Maar ik hoop dat je geleerd hebt dat strak op school zitten niet lauw is. :grin:

Olle

BacingsPen

Badass junkie
Eten is lastig, maar zoals gezegd, doe het toch je lichaam zal je dankbaar zijn!

Moet ook wat mogen kosten: verse aardbijen, snoeptomaatjes, bramen en kiwis geven mij alrtijd erg veel energie! (kiwis zijn niet zo duur geloof ik.)

Bovenaan