1e x Xtc..

Elke Dag Blowen.. Verslaafd??¿¿

• Ja

Stemmen: 1 50,0%
  • Nee

Stemmen: 1 50,0%
  • Licht Er aan Hoeveel..

Stemmen: 0 0,0%
  • Super Junk

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

snobbie

Newbie
Heej hallo ik weet het dit onderwerp is al gebruikt maar toch...
Ik heb al een paar keer geslikt maar me vriendin wilt nu ook mee doen we weten al wat we haar gaan geven maar ik vroeg me af wat te doen als het fout gaat?? ik heb geen flauw idee ik denk en weet bijna zeker dat het goed gaat maar toch even vragen voor de zekerheid ik hoop dat jullie reageren groeten robbie :)

snobbie

Newbie
haha serieuze antwoorden ik heb t nu al iets van 10 keer gedaan maar zeker niet verslaafd of gaf je antwoord op poll?? :mrgreen: :mrgreen: :wink: :openmouth:

Mac...

Badass junkie
Ja gaf ook antwoord op de poll. Je bent mss nog niet verslaafd, maar dat gaat echt wel sneller dan je denkt. Risico's zijn wel weliswaar beperkt, maar geloof maar dat je ooit wel eens wilt stoppen en dat het dan moeilijker is dan je nu voor ogen hebt.

snobbie

Newbie
Ja dat snap ik maar mijn vraag was wat te doen als het fout gaat bij me vriendin wat ik niet echt verw8 maar je weet het natuurlijk nooit :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja gaf ook antwoord op de poll. Je bent mss nog niet verslaafd, maar dat gaat echt wel sneller dan je denkt. Risico's zijn wel weliswaar beperkt, maar geloof maar dat je ooit wel eens wilt stoppen en dat het dan moeilijker is dan je nu voor ogen hebt.
idd heb mijn eigen alijd wijs gemaakt da ik nie verslaaft ben
maar het tegendeel is helemaal bewezen
ik pak wel alleen zo goed als alleen in het weekend en daarom nog nie elk weekend.
maar ik weet toch 1 ding ik kan er nie vanaf blijven

Mac...

Badass junkie
Oh wacht ik ben een beetje in de war gebracht door de poll. Waarom heb je eigk een blow-poll boven een XTC vraag :confused:

Maar goed, Je bent met pillen nog sneller geestelijk verslaafd.
Als het fout gaat, gerust stellen, wat te drinken geven, wat moet er eigk echt fout gaan. Als ze op de grond begint te spartelen en schuimbekken ambulance bellen. Mja, eerste keer X gaat bijna altijd wel goed. Of het verstandig is om vrienden van je drugs te geven, nja... Heb het ook de eerste keer van een vriend gehad...

snobbie

Newbie
Kijk met dat antwoord kan ik wat haha ja ik weet ik ben raar een weed poll bij de xtc haha vergeef me:grin: :P maar goed ik weet ongeveer wat ik moet doen en ik wist wel dat als ze zou schuimbekke dat ik ambulance moet bellen maar gwoon drinken en chille dat komt goed en ze wou het zelf heel graag dus d8 nou vooruit dan maar:P haha heej bedankt he en ik ga een trip report maken:grin: whaha laterzzzz

Jeller

Badass junkie
als je vriendin iemand is die moeilijk maat kan houden zou ik het haar niet geven.. xtc kan zeer destructief zijn als je het te vele doet

ThunderBunny

Belezen gebruiker
een tip geef haar niet meteen een grote dosis of de dosis die je zelf neemt maar doe het rustig aan da is de kans dat het mis gaat ook het kleinst. jij kan ervaren zijn maar zij is dat niet wat voor jou lekker is kan voor haar al heel erg eng zijn. :wave:

Bovenaan