1gram MDMA kristallen

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Post gerust maar niet van die onzin verhalen :)

Ik wel best advies geven/ en meedenken over ideeën, als ze maar reeël zijn en niet met de intentie 'zie of hoor mij nou' dat vind ik jammer.

Telefoon

Wijs gebruiker
die intentie heb ik helemaal niet

ik dacht dat dit forum ene mogelijkheid gaf om te spreken over taboes

en dan nog zijn hier mensen die dan zeggen nee dat gaat wel heel ver

jammer is dat :cry:

Jadi

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
vraag me af waar ik thuis hoor :tongueout: waarschijnlij kbie die 140+ :tongueout:
Lol, als jij en Telefoon dan zo hoog begaafd zijn mogen jullie beiden wel eens een cursus taal of typen gaan volgen...

Jeller

Badass junkie
Telefoon zei:
mijn meeste genomen stata nu op 700mg.

ik wil nu 1 gram gaan proberen. ( in een keer )

het lijkt mij verstandig

om zoals gewoonlijk de bruinige kristallen eerst te Crushen
dan in een Beetje water te gooien. en op drinken.

Dan maar even op bed gaan liggen.
Mijn Ouders informeren :P

afwachten wat er gebeurt ..
Speedcore op .. of Mozart weet ik nog niet beide is heerlijk
of punk .. of .. metal .. aah geen idee afspeel lijkst met alles dus .

:stoned:

ik weet dat 6,7gram een dodelijke portie is
geen commentaar

-spaceman-

Badass junkie
Delirium zei:
Telefoon:

!!!!

mag dat een wijze les zijn!!! :angry:

mattskovic

Wijs gebruiker
Jadi zei:
mattskovic zei:
vraag me af waar ik thuis hoor :tongueout: waarschijnlij kbie die 140+ :tongueout:
Lol, als jij en Telefoon dan zo hoog begaafd zijn mogen jullie beiden wel eens een cursus taal of typen gaan volgen...

was maar een veronderstelling

en op dat typpen ik heb wel iets beters te doen dan mijn berichten te verbeteren :tongueout:

Telefoon

Wijs gebruiker
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.

Jadi

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...

Jadi

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
compleet mee eens telefoontje :tongueout:
(\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')

en zo erg typpen wij toch ook weer niet :tongueout:
Oh nee? Ga je laatste posts na, als je ook maar één post van je eigen vind waar geen taal of typfouten in staan dan is dat een hoog uitgezonderd geval.
Ik geloof jou en Telefoon voor geen flikker omdat jullie gewoon het tegendeel bewijzen...

BooYa

Belezen gebruiker
Jadi zei:
Telefoon zei:
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...

voor IQ tests gaan de vragen nie altijd over teksten
ook over coordinatiegevoel, volgorde van gebeurtinissen, logica allemaal dingen waar ge zelf nie moet voor kunnen lezen dusja Telefoon kan altijd zo hoog scoren zelf met zn dyslectie

Jadi

Bewuste gebruiker
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:

BooYa

Belezen gebruiker
Jadi zei:
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:

njah dat kan :)
maja soit ik supporter altijd voor ijverige forumleden :)
ps: mijn IQ = 120 had ongeveer 42/60 vragen correct

Telefoon

Wijs gebruiker
het was ...

Heftig .. maar dat is zacht uit gedrukt ..

wel een geweldig gevoel :hearteyes:

ik heb enorm sterke Hallucinaties gehad ik heb van alles zien rondlopen die er niet waren mensen dingen van alles.

de day after heb ik 16 uur geslapen. :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
Telefoon zei:
het was ...

Heftig .. maar dat is zacht uit gedrukt ..

wel een geweldig gevoel :hearteyes:

ik heb enorm sterke Hallucinaties gehad ik heb van alles zien rondlopen die er niet waren mensen dingen van alles.

de day after heb ik 16 uur geslapen. :rolleyes:

hbe je 1 gram in 1 keer gedaan? kun je geen tripreport maken?

zaagmans

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia

1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:

Niet fijn lijkt me, maar je hebt in ieder geval je onderzoek goed gedaan. Wat je vertelt is waar. De dodelijke heoveelheid is om en nabij de 6 gram. Ik zou niet willen weten hoe dat voelt. 1 gram trouwens ook niet

matthijs

Badass junkie
Volgens mij is dat niet zo duur maar weet het ook niet precies.
Dacht dat de normale prijs tussen de 20 en 25 lag :)

Bovenaan