1gram MDMA kristallen

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.

Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.

Lol en de starter heeft geprobeert een gram te nemen? :P

Delirium

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.

Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.

Duh, schade kan altijd optreden bij drugsgebruik :openmouth:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Daar geef ik je 100% gelijk in :P

Maar toch doe ik altijd volledig onderzoek naar een drug voor gebruik.
En daarom heb ik nog nooit boven de (wetenschappelijk bewezen) schadelijke grens gezeten met drugs.

Ik bedoel, het is maar hoe je het benaderd. Nietwaar? :wink:

Jaimie

Belezen gebruiker
Kheb efe een vraagje,maar ik wist niet waar ik dit moest plaatsen

Ik heb een paar maand geleden MDMA genomen,via een vriend gekregen,hij zei dat het 1/3 van een gram was,in een bommetje. Nu 1/3 was volgens mij een beetje overdreven.

Op komend festival zou ik eigenlijk een keer lekker hard willen maar ik weet eigenlijk niet hoeveel ik precies zou moeten nemen,ik had gedacht aan 0.3-0.4 gram. Ikzelf weeg bijna 80 kg en ben rond een 1m75. Vorige keer was de MDMA al uitgewerkt rond 5 uur(buiten dat ik nog niet moe was). Over het algemeen kan ik door mijn gewicht meestal wat meer aan,zit ik met die hoeveelheid goed,of moet minder of meer nemen?

En ook al is die hoeveelheid te doen,is het dan ook niet te schadelijk,zowiezo zal het bij deze ene keer blijven en laat ik er 3 maanden minimum tussen.

En ook wou ik nog vragen of blowen het remt pf gewoon een extra stimulans is,want vorige keer heb ik niet geblowd maar nu zal ik zowiezo wiet meehebben en al me vrienden zullen blowen

Telefoon

Wijs gebruiker
blowen verlengt het serotine gevoel. en 300mg is best veel dan hoor je voor de eerste keer hallucinaties te hebben en alles dus je had slechte MDMA of speed :rolleyes:

...

Jonge, ik vind gewoon dat je er lekker van moet genieten. Is super spul. Vanavond ga ik ook aan de mdma, en dan is het gewoon lekker dansen. Mag dan wel wappie zijn, maar me hersenen werken dan nog erg rationeel, en ik luister naar me lichaam. Dus waarschijnlijk kom ik vanavond wel aan de 6l water. Moet leuk blijven voor iedereen, en met water erbij, doe ik tenminste me best om niemand tot last te zijn.

Ook al weet ik niet hoeveel capsules je moet nemen om aan de 1 gram te komen. Dus daar heb ik geen mening over. Maar voor de rest enjoy it. Gebruikte iedereen maar af en toe eens wat, werd het een stuk gezellig op de wereld.

Phreakingout

Bewuste gebruiker
MDMA is super relaxed, maarja 1000mg in 1 keer.. ( ja op deze manier geschreven lijkt het helemaal veel ja :wink: ) dat is echt een beetje teveel van het goede denk ik.

Waarschijnlijk heb jij echt een MEGA tolerantie opgebouwd, en wil je graag je hersens fucken of zo?

Maarja geniet ervan zolang het duurt :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
dunno niet laten testen ben er van out gegaan na 1 uur rondgersprongen .. kotsen => hallucinaties ==> out => wakker en weer rond springen :P :beer:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
dunno niet laten testen ben er van out gegaan na 1 uur rondgersprongen .. kotsen => hallucinaties ==> out => wakker en weer rond springen :P :beer:

Ik bedoel maar.. zo iets kan je uiteraard verwachten. :rolleyes:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja, fijn, lekker veel alcohol.. dan ben je helemaal uitgedroogd en naar de klote aan het eind van de avond :rolleyes:

200466

Experimenterende gebruiker
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia

1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????

MetaalKonijn

Badass junkie
200466 zei:
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia

1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????

Alle persberichten die ik daar over heb gelezen waren incorrecte rubbish.., zogenaamd gedood door "pure MDMA pillen :xtc: ".

Robdebob

Bewuste gebruiker
Onbegrijpelijk. Ik heb ergens gelezen dat er vrijwel nog nooit iemand was doodgegaan aan een overdosis MDMA... Er waren echter wel mensen die het combineerden met andere middelen, waardoor de kans op een overdosis wordt vergroot.
De LD50 in ratten (de dosis waarbij 50% van de proefdieren overlijdt) is 50 mg/kg. Een volwassen persoon van 85 kg zou dan 4250mg naar binnen moeten werken :openmouth:

J0rrit

Badass junkie
Robdebob zei:
Onbegrijpelijk. Ik heb ergens gelezen dat er vrijwel nog nooit iemand was doodgegaan aan een overdosis MDMA... Er waren echter wel mensen die het combineerden met andere middelen, waardoor de kans op een overdosis wordt vergroot.
De LD50 in ratten (de dosis waarbij 50% van de proefdieren overlijdt) is 50 mg/kg. Een volwassen persoon van 85 kg zou dan 4250mg naar binnen moeten werken :openmouth:

67 volgens mij. dus 6.7 gram ongeveer.

Spacecowboy

Ik heb dit topic n beetje vluchtig doorgelezen, maar heb je 't al gedaan Telefoon? 't Lijkt mij vrij stevig, 'n hele gram. Als ik 'n blauwe mitsu drop dan heb ik 't gevoel dat ik t al nauwelijks trek... en 1 gram, dat zijn omgerekend 4 tot 5 stevige knakkers, erg veel als je 't mij vraagt...

Hou er rekening mee dat van persoon tot persoon verschilt... En inderdaad, er was eens een amsterdamse advocaat (overigens mooi hoe de pers 't vertaalt in de media. In feite liep zij gewoon kutvaag door 't huis, en lag hij met z'n ogen in zn hoofd oerend hard te gaan in de badkuip :P )

Persoonlijk hou ik er niet zo van om zo op het randje te experimenteren, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Als het goed is heb ik binnenkort ook kristallen, en ik wou beginnen met 200mg de eerste keer. Gewoon om eens even te kijken hoe ik dat trek :P

J0rrit

Badass junkie
Spacecowboy zei:
Ik heb dit topic n beetje vluchtig doorgelezen, maar heb je 't al gedaan Telefoon? 't Lijkt mij vrij stevig, 'n hele gram. Als ik 'n blauwe mitsu drop dan heb ik 't gevoel dat ik t al nauwelijks trek... en 1 gram, dat zijn omgerekend 4 tot 5 stevige knakkers, erg veel als je 't mij vraagt...

Hou er rekening mee dat van persoon tot persoon verschilt... En inderdaad, er was eens een amsterdamse advocaat (overigens mooi hoe de pers 't vertaalt in de media. In feite liep zij gewoon kutvaag door 't huis, en lag hij met z'n ogen in zn hoofd oerend hard te gaan in de badkuip :P )

Persoonlijk hou ik er niet zo van om zo op het randje te experimenteren, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Als het goed is heb ik binnenkort ook kristallen, en ik wou beginnen met 200mg de eerste keer. Gewoon om eens even te kijken hoe ik dat trek :P

hij heeft het al gedaan

Carlitos

Badass junkie
Het is idd veel.
Ik had een keer 720 mg en had helaas geen hallicunaties.

Ik kon niet meer praten,alleen af en toe een woordje zeggen.
En me ogen draaiden de hele tijd weg en me kaken klapperde de hele tijd.

Was trouwens me beste keer ooit nog nooit zo lekker gevoeld ..

Spacecowboy

Japi-10 zei:
Het is idd veel.
Ik had een keer 720 mg en had helaas geen hallicunaties.

Ik kon niet meer praten,alleen af en toe een woordje zeggen.
En me ogen draaiden de hele tijd weg en me kaken klapperde de hele tijd.

Was trouwens me beste keer ooit nog nooit zo lekker gevoeld ..
Ik ben benieuwd volgende week :grin:

Als ik het dus zo lees is de impact beter te handlen dan bij bijvoorbeeld 4 pillen, of zie ik dat nou verkeerd? Naja, ik zie wel, begin gewoon wel met iets van 150 ofzo :P Zal toch wel een grote vage bende worden denk ik :confused:

Maikelk

Belezen gebruiker
Vanavond weer eens lekker aan de kristallen op Thrillogy!
Maar geen gekke hoeveelheden :)
200-250mg per capsule ong denk ik.
Zal me vast wel goed gaan voelen daarmee :grin:

J0rrit

Badass junkie
Japi-10 zei:
Jep.
1 tje wat eerder daarna 5 tegelijk

Als ik een bommetje gooi van rond de 350 mg, dan heb ik al dat mijn ogen zo dichtvallen de hele tijd, hoe houd je ze in godsnaam open bij 720 mg? :openmouth:

Carlitos

Badass junkie
Had toen gewenning.
Enne was toen nog in het ziekenhuis beland.
Wel onnodig maarja van die dokter moest het.
Nog spuit met tegengif etc. / Infuus.
Maar ze geloofde het niet omdat ik oververhit binnen had moeten komen,als ik er 6 had.

Opzich wel chill,lekker bed + tv.
Toevallig net darten enzo wat ik volgde.
En de hele tijd op die knop drukken dat er zusterstjes langs komen en dan telkens om een glas sap vragen die ze komen brengen. :mrgreen: .

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)

Bovenaan