1p-lsd en nbome

Yeehaw

Newbie
Goedeenacht iedereen
Ik heb dus 2 pellets van 150ug elk gekocht bij een rc vendor, bij die papieren zaten dus een Molecular formule bij :C23H29N3O2

Als ik deze opzoek kom ik terecht bij
Oxypertine.

Mijn vraag in het kort is nu eigenlijk hoe ik zeker weet dat er geen nbome of iets dergelijks in zit?

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Meerdere stoffen kunnen dezelfde molecuulformule hebben. De structuur bepaalt welke stof het is. 1P-LSD heeft precies dezelfde molecuulformule als oxypertine, inderdaad. Maar de opbouw is volledig anders.

Vergelijk het ermee dat je met precies dezelfde legostenen zowel een auto als een vliegtuig kunt bouwen. Precies dezelfde legoblokjes, maar toch een heel ander resultaat.

Bij research chemicals kunt je er vrij zeker van zijn dat je krijgt wat je koopt. Zeker bij de lysergamides. Ik heb er nog nooit van gehoord dat een RC-verkoper een NBOMe op een blotter doet. Bij gewone LSD zou dat - in zeldzame gevallen - inderdaad kunnen gebeuren. Daarom denk ik dat 1P-LSD een veiliger keuze is dan LSD.

Als je er echt 100% zeker van wilt zijn kun je je pellets laten testen. Maar persoonlijk vertrouw ik legaal gekochte 1P wel.

Yeehaw

Newbie
Bedankt voor de reactie :) nu je het zo hebt uit zitten leggen voelt het nu wel een stuk beter en veiliger, goede nacht nog

Bovenaan