1p-LSD geen visuals?

Alakazam

Bewuste gebruiker
Voelt hij er in zijn geheel niets van of heeft hij alleen geen visuals? Hoe lang geleden heeft hij de zegels ingenomen? Weinig voelen van LSD kan veel oorzaken hebben, hieronder een paar:

Heeft hij recent nog psychedelica gebruikt? (Kruis)tolerantie treedt al snel op bij psychedelica, als hij gisteren ergens aan heeft gezeten en nu weer neemt kan het effect flink afgezwakt zijn, maar niets voelen lijkt me sterk.

Zijn de zegels misschien erg heet geworden of hebben ze heel lang open en bloot gelegen? LSD is niet heel stabiel, maar van een paar dagen op tafel liggen zullen ze niet al hun potentie verliezen.

Hoewel 1p-lsd legaal verkrijgbaar is zou het alsnog kunnen dat de zegels niet goed waren, je kan ze altijd laten testen.

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Hij heeft verder niks gebruikt gisteren en ook geen andere dingen de afgelopen tijd. De zegels hebben gewoon dicht gesealed gezeten. Ik heb ze zo ongeveer 3dagen gewoon laten liggen, zou de lsd de potentie kwijt zijn? Ik heb namelijk zelf ook 1p-lsd gehaald bij die shop en ik voelde er wel wat van.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Nee, tenzij je er echt wat geks mee hebt gedaan gaat dat echt zo hard niet met de potentie van een zegel... Zeker niet als ze gewoon in een zakje zitten. Je zou deze zegels alsnog kunnen testen om het in ieder geval zeker te weten en mochten ze niet goed zijn kan je altijd nog verhaal halen bij de betreffende shop.

Bovenaan