Zeker beter te lezen/volgen, en petje af dat je je verhaal deelt! Door je beschrijving over je persoonlijke ervaringen en gebruik van psychedelica is mijn interesse in (1p)lsd lichtjes aangewakkerd.
Ben erg benieuwd naar het report.
Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.ja sorry ik heb dyslexia ik had de text even door een grammatica controle heen moeten doen sorry zal ik wel met de trip rapport doen ga hem naar het eten schrijven ben nu aan het koken XD
ah ja ik wist even niet welke hier van toepassing was want inderdaad het is bijna identiek aan lsd daardoor maakte ik de fout zal het onthoudenJe topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂 (Al lijkt de werking wel sprekend op de klassieke LSD!)
Ja, ik haal grote teksten door een grammaticacontrole heen en mocht het nog steeds een beetje messy zijn, dan laat ik AI een paar varianten genereren en knip en plak ik dan zelf een tekst aan elkaar die leesbaar is. Maar ik zal nooit de complete tekst laten parafraseren door AI. Ik wil zoveel mogelijk van mijzelf in de tekst. Zelfs met knippen en plakken is er misschien 10% van de tekst AI. De rest is van mij.Geen sorry! Mijn broertje en zusje hebben hier ook veel last van. Maar persoonlijk haak ik dan op het forum wel sneller af: er is al zoveel te lezen.
Je kan het ook door bijvoorbeeld chatgpt of een andere AI bot gooien met de vraag “kun je mijn verhaal aanvullen met leestekens en de spelfouten eruit halen”. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt. En zo niet: boeie😇
Welke app is dit?is meer als 14 dagen zoals ik aan gaf en toen had ik 150 genomen maar denk dat ik hem wel inderdaad toch gewoon in een keer inneem
Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.heb al wel rond gekeken maar er wordt meer gevraagd en gediscussieerd over de dosering dan of het spul goed is of slecht is daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst
Een keer getript op 1P LSD 150 ug. Een bijzondere ervaring was het.Wat bedoel je met goed of slecht? Over de kwaliteit van de zegels kunnen wij niets zeggen.
Of jij het leuk vindt of de moeite waard is ook een mening en kunnen wij niet voor je bepalen.
Ik ben dol op 1P LSD. Het is echt gaaf. LSD25 heb ik nooit gehad.