TheRealKoekert
Bewuste gebruiker
Gisteren voor het eerst 1P-LSD genomen. En meteen een van mijn beste en meest indrukwekkende trips ooit gehad. 09:00 uur wakker geworden. 1.5 blotter genomen (150mcg) en weer in bed gaan liggen. Weet niet meer zeker of ik daarna nog geslapen heb. Maar ongeveer een uurtje later was ik dus klaarwakker en begon de trip. En toen heb ik de hele come up in een soort opruim/poets/stofzuig modus gezeten. Niet zozeer omdat ik daar zin in had maar meer omdat dat ik die prikkels op dat moment echt niet meer aankon. Ik moest een zekere rust creeëren voor mijzelf. En zolang het een zooi was had ik dus geen rust. (Volgende keer zorgen dat het toch net wat rustiger/schoner is voordat ik aan mijn trip begin) Al was het ook niet perse onprettig om onder invloed schoon te maken en op te ruimen. Mogelijk was ik zo druk bezig dat ik niks gemerkt heb van een onprettige come up zoals ik die met andere tripmiddelen wel ervaren heb. Geen bodyload geen thoughtloops. En ook vrij helder in mijn hoofd gek genoeg. Maar tijdens het poetsen merkte ik al dit deze trip anders was dan eigenlijk al mijn andere trips op 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET. Normaal gesproken betekent hallucineren voor mij dat dingen een beetje beginnen te golven/kronkelen of ademen. Hoe je het ook wil noemen. Maar tijdens mijn LSD trip begon ik ook overal patronen in te zien. 
Beste vergelijking die ik zo snel kon vinden.
Mijn ervaring met 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET

Mijn ervaring met 1P-LSD

Die patronen begon ik overal te zien. Op tegels. Op de muur. Op vloerbedekking. Nou komt dit waarschijnlijk ook door de dosis hoor. Maar dit heb ik niet eerder meegemaakt behalve op DMT. (Maar daar was ik in een totaal andere wereld) Zelfs met mijn ogen dicht had ik nu wat CEV. Toen ik merkte dat het ietsje minder begon te worden heb ik nog 25mcg bijgenomen. Dat was rond 16:00. Twijfelde nog tussen 50mcg en 25mcg. Uiteindelijk besloten om het safe te spelen en het bij 175mcg totaal te houden voor deze keer. Achteraf had 50mcg ook wel gekund denk ik. Normaal neem ik overigens nooit bij tijdens het trippen. Meer visuals komen in mijn beleving normaal gesproken niet zonder extra nare bodyload en verwardheid. Hier had ik nu helemaal geen last van eigenlijk.
Ik heb hier en daar toch wel 15 minuten of langer naar een tegel lopen staren. En als ik dan bleef focussen kon ik nog een level dieper zien als het ware en werd het nog complexer. En op een bepaald moment zag ik zelfs kleuren die er niet waren. Blauw/Paars kwam dan van onder de patronen door. Heel mooi en heel bizar. Ik stond daar echt even vol verbazing te kijken van WOW.
Dat mijn ervaring zoveel anders is dan met 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET hangt dat van de dosis af denken jullie? Of is het vooral het verschil tussen lysergamide vs phenethylamines? Mijn laatste trips op 2C-B-FLY en 4-HO-MET waren op 10mg en 20mg. Maar daar had ik 0 patronen of kleuren.
Beste vergelijking die ik zo snel kon vinden.
Mijn ervaring met 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET

Mijn ervaring met 1P-LSD

Die patronen begon ik overal te zien. Op tegels. Op de muur. Op vloerbedekking. Nou komt dit waarschijnlijk ook door de dosis hoor. Maar dit heb ik niet eerder meegemaakt behalve op DMT. (Maar daar was ik in een totaal andere wereld) Zelfs met mijn ogen dicht had ik nu wat CEV. Toen ik merkte dat het ietsje minder begon te worden heb ik nog 25mcg bijgenomen. Dat was rond 16:00. Twijfelde nog tussen 50mcg en 25mcg. Uiteindelijk besloten om het safe te spelen en het bij 175mcg totaal te houden voor deze keer. Achteraf had 50mcg ook wel gekund denk ik. Normaal neem ik overigens nooit bij tijdens het trippen. Meer visuals komen in mijn beleving normaal gesproken niet zonder extra nare bodyload en verwardheid. Hier had ik nu helemaal geen last van eigenlijk.
Ik heb hier en daar toch wel 15 minuten of langer naar een tegel lopen staren. En als ik dan bleef focussen kon ik nog een level dieper zien als het ware en werd het nog complexer. En op een bepaald moment zag ik zelfs kleuren die er niet waren. Blauw/Paars kwam dan van onder de patronen door. Heel mooi en heel bizar. Ik stond daar echt even vol verbazing te kijken van WOW.
Dat mijn ervaring zoveel anders is dan met 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET hangt dat van de dosis af denken jullie? Of is het vooral het verschil tussen lysergamide vs phenethylamines? Mijn laatste trips op 2C-B-FLY en 4-HO-MET waren op 10mg en 20mg. Maar daar had ik 0 patronen of kleuren.
Laatst bewerkt: