Ik heb het al in huis liggen, maar nog niet geprobeerd helaas. Er is inderdaad bijna niks over bekend aangezien dit stofje zo nieuw is dat nog bijna niemand het gebruikt heeft.
Ik lees er verschillende verhalen over op internet, maar het komt allemaal als speculatie over. Sommigen beweren dat het een prodrug is voor lsd. Wat betekent dat je lichaam het omzet naar lsd. Maar andere zeggen weer dat dit niet aannemelijk is aangezien het iets korter zou werken als lsd, het subjectief een net iets ander effect geeft en het vrijwel dezelfde potentie als lsd zou hebben. Dat zijn inderdaad allemaal redenen waarom het niet waarschijnlijk is dat het een prodrug is, maar de onderliggende redenen zijn volgens mij wederom gebaseerd op speculatie of enkele zeldzame observaties. Kortom, volgens mij kan niemand je op het moment heel veel zinnigs zeggen over dit stofje. Ik ga het zeker een keer proberen, aangezien het wellicht behoorlijk op lsd lijkt, maar dat zou nog wel eens wat maanden of jaren kunnen duren.