1p-lsd

Mrsosa

Newbie
Hallo,
Ik had een vraagje over 1p-lsd. Ik heb deze besteld bij *modknip: naam van Vendor* en vandaag binnen gekregen. Toen ik de verpakking open maakte zaten er pillen in (heel klein formaat) ipv zegels. Mijn vraag is of iemand hier eerder zijn 1p-lsd in pilvorm heeft gekregen?

Laatst bewerkt door een moderator:

Spacey Ostrich

Experimenterende gebruiker
Hoi Mrsosa, lees nog even goed de forumregels door. Het is verboden om RC vendors e.d. te noemen of te speculeren over drugs. Wij kunnen niet weten wat je hebt, dat weet je alleen als je het laat testen.

Mrsosa

Newbie
Hoi Mrsosa, lees nog even goed de forumregels door. Het is verboden om RC vendors e.d. te noemen of te speculeren over drugs. Wij kunnen niet weten wat je hebt, dat weet je alleen als je het laat testen.

Bedankt voor je reactie. Ik gebruikte express al de afkorting en niet de volledige naam. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zou niet weten welke site of vendor *modknip: naam van Vendor* is. Maar het is wel op het randje hoor :wink:.
Staat het er niet bij of het pellets of blotters zijn?

Mrsosa

Newbie
Ik zou niet weten welke site of vendor X is. Maar het is wel op het randje hoor :wink:.
Staat het er niet bij of het pellets of blotters zijn?

Had nog is even goed gekeken en er stond bij op de site dat het pellets zouden zijn. Had het ook aan een vriend gevraagd en die zei dat het klopte en ik de goede binnen had gekregen. Na deze info te hebben gekregen heb ik ook een "testritje" gemaakt van 75ug en ben er nu zeker van dat het wel klopt

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Had nog is even goed gekeken en er stond bij op de site dat het pellets zouden zijn. Had het ook aan een vriend gevraagd en die zei dat het klopte en ik de goede binnen had gekregen. Na deze info te hebben gekregen heb ik ook een "testritje" gemaakt van 75ug en ben er nu zeker van dat het wel klopt
het kan wel 1p lsd in pellets maar is raar, *modknip: naam van Vendor* is ook geen heel chille vendor vind. ik ze zijn wel goedkoop dat wel.

maar die pellets zijn gewoon 1p lsd

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Namen van vendors noemen mag niet op dit forum. Ook afkortingen gebruiken is niet handig.Wees er een beetje alert op aub.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Namen van vendors noemen mag niet op dit forum. Ook afkortingen gebruiken is niet handig.Wees er een beetje alert op aub.
De afkorting van de vendor staat nog wel in de reactie van Mrsosa mocht je dat over het hoofd gezien hebben. Maar ach ik kan de vendor niet vinden door te zoeken op die letters. Blijft natuurlijk niet wijs.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Thanks! Heb het aangepast... De boodschap is duidelijk toch?! :tonguewink:

Bovenaan