1p-lsd

• Onderwerp starter Onderwerp starter dx3
  • Startdatum Startdatum

dx3

Experimenterende gebruiker
Hoi

Ik wil voor de eerste x 1p-lsd gaan doen op een fijn festival maar is dit ook geschikt voor een hardcore festival waar moet ik rekening mee houden en wat zijn de effecten en wat is een goede dosis.

Graag hoof ik jullie mening en ervaringen hiermee

Laatst bewerkt:
lsd is niet verantwoord om te gebruiken op een hardcore feest of festival , daar zijn teveel prikkels die het erg onaangenaam kunnen maken
Oneens, ik heb het al meerdere keren gedaan. Als je ervaring hebt met LSD is dit prima te doen (en een heel leuk feestmiddel).

Wees wel voorbereid om aardig vaag te worden (soms compleet andere muziek horen dan er gespeeld wordt, gekke mindfucks/ dingen zien, etc). Verder klinkt de muziek veel beter en vooral echt heel smeuïg😁.

Qua dosering: begin eens met 50ug om te kijken hoe je het ervaart. Op latere feesten kun je nog verhogen (ben persoonlijk niet hoger gegaan dan 100ug).

Doe dit echt alleen als je al ruime ervaring hebt met LSD, anders kan het zomaar een nare ervaring worden.

Laatst bewerkt:
Is mijn eerste keer
Oke dan zou ik dit persoonlijk niet op een festival doen. Lsd kan heel intens zijn, het licht vooral aan de dosis en persoon. Maar als het je eerste keer is zou ik dit niet op een festival doen, maar misschien eerst proberen in een omgeving waar je je op je gemak voelt.

Ik heb zelf mentale problemen gekregen (waarschijnlijk) door psychedelica gebruik op festivals en bij mensen waar ik me niet op mijn gemak voel. Natuurlijk is dit heel persoon verschillend, maar dit is mijn ervaring ermee.

Oneens, ik heb het al meerdere keren gedaan. Als je ervaring hebt met LSD is dit prima te doen (en een heel leuk feestmiddel).

Wees wel voorbereid om aardig vaag te worden (soms compleet andere muziek horen dan er gespeeld wordt, gekke mindfucks/ dingen zien, etc). Verder klinkt de muziek veel beter en vooral echt heel smeuïg😁.

Qua dosering: begin eens met 50ug om te kijken hoe je het ervaart. Op latere feesten kun je nog verhogen (ben persoonlijk niet hoger gegaan dan 100ug).

Doe dit echt alleen als je al ruime ervaring hebt met LSD, anders kan het zomaar een nare ervaring worden.
Tis zeker wel mogelijk om dit middel te gebruiken op festivals of hardcore feesten. Maar voor de eerste keer zeker niet ! Haha ik zelf heb t wel s gedaan en ja is prima te doen zolang je idd ervaren bent ermee

Probleem met psychidelica is dat je het, vooral als je eerste keer is, niet mega goed zelf kan sturen. Daarom is het veel beter om het lekker bij bekende personen, bekende omgeving te doen. Ergens waar de onverwachte dingen het minst zullen voorkomen.
(Probeer het uit te leggen maar ben zelf ook een beetje vaag)

lsd is niet verantwoord om te gebruiken op een hardcore feest of festival , daar zijn teveel prikkels die het erg onaangenaam kunnen maken
Niet perse. Maar als eerste keer psychedelica niet echt een strak plan. En imo komen psychedelica uberhaupt better tot hun recht thuis. En thuis of op een feest is toch ook een wereld van verschil. Thuis vind ik bijvoorbeeld 100mcg maar slappe hap. Maar op een feestje is het een beetje de grens van wat ik nog prettig vind.

En voordat TS thuis LSD gaat doen (want daar kun je haast een volle dag voor uittrekken), zijn truffels (kleine portie) oid niet beter om kennis te maken met psychedelica?

Je eerste keer lsd moet altijd in een zo'n prikkel-arm mogelijke omgeving gedaan worden wat mij betreft. Ik ben van mijzelf een zeer experimenteel persoon die graag de grenzen opzoekt om te kijken hoe sterk een tripmiddel kan zijn, terwijl ik onderbewust vaak wel al weet dat ik een keer echt keihard in mijn gezicht geslagen ga worden door het desbetreffende middel. Als je dan een badtrip krijgt dan is het gewoon puur dat je het middel hebt onderschat en de effecten ineens als een tsunami over je heen komen.

Set en setting moet gewoon 100% goed zijn. Met psychedelica is je geest je beste vriend of je vijand. Ik heb wel is gedacht van: ik doe wel even 260mic (had net iets meer dan 2.5zegel 1p-lsd) want ik heb 200 kunnen hendelen en dat was onbeschrijfelijk. Nu wil ik zien wat 260 doet. Zoals de ervaren "psychonauten" het wel weten. Hoe hoger je gaat, hoe minder je hoeft te nemen en hoe sterker de effecten en hoe gekker het wordt.

Ik ben bijna jarig, word 23 en weet ondertussen redelijk wie ik ben, hoe mijn karakter is. Dat is een belangrijk punt als je gaat trippen. Je gaat jezelf tegenkomen, op welk gebied dan ook: Leuke dingen, slechte dingen, herinneringen met vrienden of familie, prestaties, domme fouten, etc. Een paar jaar geleden in ADE (volgensmij was ik 19) wilde ik lsd voor t eerst proberen op een feest. Ik voelde me helemaal het mannetje want ik was net een beetje in die feestsfeer aan t komen. Had een paar keer xtc gebruikt, er was tijdens t uitgaan wel is cocaine tevoorschijn gekomen en dan nam ik wel is wat puntjes van vrienden. Ook een aantal keer 2cb gebruikt, truffels een keer of 3 gedaan en 1 keer van diezelfde batch 1p-lsd 1 zegel genomen. 100mic. Ik dacht oke ik doe dit wel even. 50mic had ik genomen. Ik was in de ziggodome. Nog geen halfuur na t innemen werd t me al te veel. De eerste effecten begonnen te werken. De piek zat er nog aan te komen na een paar uur. Ik kan hier nog een heel verhaal van maken maar ik zal t lamgzaam afronden. Onderschat LSD niet. Zelfs een threshold dosis van 25mic+/- met duizenden mensen om je heen kan je he-le-maal gek maken. Als jij je eigen psychedelische mindset niet kent, je weet niet hoe je ongeveer op psychedelica reageert, dan ga je op een feest of festival gegarandeerd 99% zeker een badtrip krijgen. Verder zie ik dat je op een hardcore festival t wilt gaan doen. Ik vind op een (hard)techno festival met bpm's van 140-165 t best wel even slikken. Dat is eigenlijk al veels te snel laat staan de nog snellere bpm's van hardcore. Maar dat is persoonlijk mijn mening. Lsd/1p-lsd komt het best tot zn recht als je alleen bent of met mensen die je door en door en door goed vertrouwt, thuis of in de natuur met psychedelic rock of iets in die trand. Artiesten als tame impala, pink floyd, rolling stones (bepaalde nummers), beach house, beatles, dire straits, jim croce. Noem t maar op. Vooral akoestische nummers met een gitaar nemen mij echt mee in t nummer. Ik heb wel is gehad dat ik echt als een soort muzieknootje op de notenbalk aan t surfen was. Onbeschrijfelijk.

Dus om een lang verhaal kort te maken haha nee t is niet verstandig om t zomaar ff te doen op een hardcore festival.

Terug
Bovenaan