• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1st Paddo Trip (bad trip)

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
Hey gasten ik wou me paddo trip effe met jullie delen. Ik heb het in de winter vakantie gedaan dus het is al een tijdje geleden.

Ik kocht Mexicaanse paddostoel met een vriend. We kochten 3 portie's voor 2 personen (begint al slecht). We gingen het dag daarna eten bij die vriend thuis, met toestemming van zijn ouders.

We hadden een film opgezet, Clockwork Orange, vette film. :)
Tijdens het kijken van de film gingen we de paddostoelen eten, pindasaus erbij.

Na halfuurtje voelde ik me best wel vrolijk en toen kreeg ik de slappe lach. Haha dat was echt leuk, we gingen de film uitschelden en de acteurs en toen werd de tv groen en we zagen het zelfde dus gingen we nog harder lachen.

Toen de film afgelopen was ging die vriend dus even de kamer uitlopen. Ik werd bang, geen id waarom. Hij liep weer terug en stond zo eng voor me. En hij stond zo stil. Ik schrok me de tering. Hij haalde een zwaard en deed alsof ie me wilde vermoorden, ik ging echt bang worden. Ik ging op het bed liggen met een deken over me heen uit angst. Hij zette de blues brothers op om me beetje op te vrolijken en toen gingen we de blues brothers kijken en hij ging gitaar spelen. De blues brothers zagen er zo uit:

Toen hij de blues brothers uitzette voelde ik me nog naarder omdat de vrolijke muziek uit was gegaan.

Zijn vader kwam toen binnen en gaf mij water, hierdoor raakte ik verward zoals ik nog nooit verward was geraakt. Ik begon over het leven na te denken, gevolg hiervan was dat ik een ego death kreeg. Ik was er heilig van overtuigd dat ik dood was en dat ik naar een ander soort leven ging.
Maar ik was nog steeds in de kamer van die vriend. Ook kon ik niet zo goed bewegen want er was een soort emotionele blokade, erg raar.

Toen dacht ik inenen dat ik nooit meer films of muziek mocht maken en dat is iets wat ik graag doe. Het leek ook wel alsof ik gespleten persoonlijkheid kreeg. De ene persoonlijkheid was nuchter en de andere was een spacende persoonlijkheid.

Totaal paranoid werd ik toen, ik flipte en werd heel erg aggresief en toen kon ik wel bewegen (op een apart soort wijze). Ik heb mijn vriend geslagen en zijn vader ook. Toen werkte die vriend me naar de grond en had 112 gebeld. Het maakte me niks meer uit dat me ouders er achter zouden komen want ik dacht toch al dat ik dood was.

In de ziekhuiswagen wagen heb ik allemaal rare vragen gesteld aan de zuster; zoals "kan je me gedachten lezen met je apparaten?" en "ga ik nu naar de hemel?". En toen kreeg ik een injectie in me arm.

Toen ik weer nuchter was ging ik huilen omdat ik allemaal rare dingen heb gedaan.

Verder heb ik nog gesproken met zijn ouders en alle 2 sorry gezegt. Ook sorry aan me ouders gezegd en nu zijn we closer geworden dus dat is wel een voordeel.

Conclussie:

Dit was een KUT trip, echt slecht gepland, overdosis voor de eerste keer en de rekening van de GGD was 700 €. Maarja beter plannen volgend x. Als er een volgend x is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
700 € !!!!

woh das een boel drugs .....

Er was een sitter de vader maar die snapte er ook geen bal van ?
Jammer hoor ... zo zie je maar dat paddestoelen sterk spul zijn en iedere geest eranders op reageert, mafketels met zwaarden kunnen de trip hevig doen afslaan een negatieve kant op.

Een sitter moet wel kundig zijn.

Misschien was het wel verstandig om de GGD te bellen maar de volgende misschien eerst een half portie doen ?
Per persoon uiteraard ....

Mahonie el Stonie

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
En dat van anderhalf portie mexicaanse! Dat is niet mis meisje, maar wat lysergine zegt, beetje slecht van die vader wel, hij had imo moeten weten dat je na een maximum van 8 uur weer jezelf zou zijn. Hoogstwaarschijnlijk een wat bange en verwarde versie van jezelf, maar ook dit was weer vanzelf bijgetrokken. Rare vriend was dat trouwens, doen of 'ie je ging vermoorden, daar zou ik ook bad van gaan :grin:
Hoe vervelend zulke ervaringen ook zijn, je leert er denk ik wel van, wel fijn dat het allemaal toch goed is gekomen, ik heb een trip wel eens slechter af zien lopen.

Edit: Niet dat een rekening van €700 nou zo lekker is :P

paupie

Bewuste gebruiker
eerste keer paddo's anderhalve portie... slim... maja je hebt er van geleerd, mag ik hopen

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Juultjuh zei:
Hij liep weer terug en stond zo eng voor me. En hij stond zo stil. Ik schrok me de tering. Hij haalde een zwaard en deed alsof ie me wilde vermoorden, ik ging echt bang worden.

:openmouth: pardon ?!? dit was dus echt een geen halucinatie ?

WTF !!! wat een klootzak jezus! zoiets flik je niet bij iemand die voor de eerste keer tript, tjonge jonge geen wonder dat je zo hard ge freakt hebt.

en die pa had beter moetten weten en als jij je er iets meer in verdiept had had je ook kunnen weten dat je met dit soort middelen moet uitkijken.
en niet zomaar 1,5 portie moet eten.

ik vind het lullig voor je dat je bent fout gegaan maar eigen schult dikke bult. door mensen als jij die onverandwoord gebruiken krijgen paddo's (en andere drugs en zijn gebruikers)een slechte naam.
net als dat franse meisje wat van die brug gesprongen is onder invloed van paddo's waardoor nu het hele gedoogbleid rond deze heerlijk champigones op de toch is komen te staan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wat een mongool van een vriend, een knullige pa en wat een dom idee om anderhalve portie te nemen als eerste keer. Na een paar keer trippen kun je dat wel hebben maar niet als je nog niet weet wat trippen is... Dure trip ook verder. Ik hoop dat je er van hebt geleerd! Drugs moet er zijn voor de plezier, dus hou het ook zo. =)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ja wat een ramp, compleet bad gaan op paddo's. Heb t ook wel mee mogen maken, maar dat die dude jouw zo bang maakt kom op. Zoek goede vrienden.... :confused: .... Wat doe je jezelf aan, ga morgen ook anderhalf portie wegeten, hawaai style dan wel en weet zeker dat t me een stuk beter gaat bevallen :wink: !!! Don't forget "PEOPLE CAN FLY" !!!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Niet echt verantwoord gebruik, als jullie een beetje meer informatie hadden opgezocht kon je weten dat (behalve de bad trip) er vrij weinig aan de hand was. En dat had je die 700 euro weer bespaard :openmouth:

Maarja, ieder mens maakt fouten :beer:

Dr. Tommy

Badass junkie
jammer dat je eerste trip zo moest lopen. Je had je beter eerst goed in moeten lezen vantevoren en met een halve portie moeten beginnen. En die vriend die spoort niet .Zoiets moet je dus nooit doen zelfs niet als je al ervaring met trippen had gehad.

Osi`

Bewuste gebruiker
Wrm is dat de schuld van die jongen? Die kende die kameraad toch .. Tis gewoon die fout van de andere jongent huis, die hem wou vermoorden, hem zogenaamd bang zat te maken.
Maar goed dat je daar ne fucking mep op gegeven heb, kzou het ook doen, mij bang maken tijdens een trip ofzo. No fuckin' way

Als ik het goed begrijp ben je fout gegaan vanaf wanneer je 'vriend' lollig begon te doen ..
En waar the hell is die 700 euro voor nodig :confused: ,
van een bad trip zul je niet sterven ..

je had wel wat meer ervaren personen rondom je mogen hebben voor je eerste keer .. jijzelf kon er niet veel zonder te weten waar je aan begon

azgaza

Badass junkie
Echt heel stom van het 112 bellen als er niet echt iets aan de hand was, je was gewoon bad aan het gaan en ze hadden moeten zeggen ' het gaat weer over, je moet je gewoon laten gaan, geen van de dingen die je denkt zijn nú zijn persé blijvend ' etc. Dat had ook gewoon gewerkt denk ik.
Dus voor niks zo'n hoge rekening.
Wel een klote actie van die vriend dan zeg, je bang maken in een trip.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zoals hierboven ook meerdere keren is vernoemt, dit is enorm onverantwoord gebruik. Enorm spijtig.

Iedereen die daar aanwezig was had zich eerst moeten informeren! Zeker de sitter, maar niettemin de gebruikers zelf ook.

Deze dingen kunnen allemaal makkelijk vermeden worden moesten mensen gewoon wat meer lezen over de dingen die ze doen. Hoeft niet veel te zijn, maar toch zowsieso IETS en niet niets.

Bengt

Bewuste gebruiker
Man als je je eerste keer paddos neemt bereid dan toch wat voor en kijk of je "vriend" wel goed genoeg kent en vertrouwt.
Moet echt een kutervaring zijn.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik wil niet lullig doen, maar zo slecht voorbereid als deze heb ik ze niet gezien op dit forum. Waarom zou je nou weer meer dan een hele portie nemen de eerste keer? Wat denk je daarmee te bereiken dan dat je fout gaat? Wilde je fout gaan? Je weet toch dat paddenstoelen zijn speelgoed zijn. Het zijn ofwel drugs voor puur recreatief gebruik, maar dan wel in een uiterst gecontroleerde omgeving, of "tools of the mind". Jullie hadden vantevoren informatie moeten inwinnen over paddenstoelen. Bovendien moet je afspraken met elkaar maken. Je moet elkaar niet bang maken, lullige opmerkingen maken of op andere manieren de trip negatief beinvloeden.

Bedankt dat je ondanks je zeer foute trip je ervaring hebt willen delen. Moge het een wijze les zijn voor de toekomstige psychonauten.

Aan de andere kant: eigen schuld dike...

JJJ

Bewuste gebruiker
Dit lijkt me een voorbeeld van onderschatting! Inderdaad, als niet weet wat trippen is, is anderhalve portie paddo's ontzettend zwaar. Hopelijk heb je hiervan geleerd, maar hopelijk heeft het je ook niet afgeschrikt. Als je het op een verantwoorde manier doet, is het geweldig :)

Anoniem

Newbie
hoi, ik begrijp helemaal wat je bedoeld met die ego death, ik maakte het ook mee met mijn paddotrip, ik was er echt van overtuigd dat ik wist hoe de dood in elkaar zit en dat er leven na de dood was.

vreemd he

Ceko

Belezen gebruiker
Ik had het ook de laatste keer, ik wist alleen niet dat er een woord voor was (ego-death?). Ik was er ook van overtuigd dat er niets is zoals leven en dood. Voor mij voelde het alleen niet echt zoals bad gaan ofzo... het was gewoon heel heftig, een echte mindfuck zeg maar. Maarja dat hoort erbij als je paddo's neemt.

Juultjuh

Experimenterende gebruiker
Anoniem zei:
hoi, ik begrijp helemaal wat je bedoeld met die ego death, ik maakte het ook mee met mijn paddotrip, ik was er echt van overtuigd dat ik wist hoe de dood in elkaar zit en dat er leven na de dood was.

vreemd he

ja precies... echt fuckin' weird... maar heb je daarna nog wel eens getript?

Ik niet, hoewel ik wel een goede trip zou willen maken.

Bovenaan