1st time 2cb

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Beste mensen, ik ga vrijdag met 3 goede vrienden van me de eerste keer 2cb proberen.. Het is voor alle vier de eerste keer en nu had ik de vraag of jullie nog wat aanraders hadden? do's and dont's? Wil er graag een heel relaxte ervaring van maken, dus ga van te voren wat lekkere dingen inslaan, goede muziek bij de hand, en een dosis xtc/mdma voor de nachill en natuurlijk een paar lekkere hasjjointjes.. :smoke:
is drank trouwens een goed idee voor in de mix?? wel een beetje natuurlijk want snap dat veel nooit goed kan zijn..
Thanks in advance! Grtz D

L

Lid 6909

Gast
Ik neem het vrijdag ook voor het eerst, dus ik ben ook wel benieuwd.

Je kunt beter eerst de xtc nemen, en als je een beetje lekker op je piek bent de 2cb bijdroppen, ivm met bodyload. De 2cb werkt zo iets geleidelijker in!

Dat is mijn idee :grin:

jcp

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk had je het zelf al verzonnen, maar vooral met 2cb is bij mij erg belangrijk gebleken dat ik een 100% lege maag heb als ik het drop.
Dus 4 uur van te voren niks eten, anders heb je een wat langere halfbakken trip...

Drank is niet zo'n probleem icm 2cb, wel icm met XTC... omdat je dan uitdroogt.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
thanks voor de reacties, dat van een lege maag was me inderdaad al duidelijk, maar die xtc.. is het relaxt in de combi? verdoezelt het niet grotendeels de 2cb? Wil namelijk de 2cb in zijn puurst zijn werk laten doen.. om daarna op xtc verder te chillen

hannus

Bewuste gebruiker
wachten tot je over je top ben van de 2cb en dan mdma droppe lijkt mij, ik heb het anders om gedaan en was niet chill omdat de mdma je 2cb trip verneukt.

:wave:

nicolai

Wijs gebruiker
ik had altijd begrepen dat je van 2cb al best wel energiek en full of love wordt...klopt dat?

want dan is er geen mdma nodig, toch.

L

Lid 6909

Gast
In het begin is er bij 2cb nog al een bodyload, wil je hier geen last van hebben, kun je anderhalf uur voor inname van je 2cb een beetje mdma nemen. Zo komt het gevoel wat geleidelijker op, en zal je geen ongemakken hebben bij de 2cb, pas wel op met je dosis mdma want anders kan het je 2cb trip gaan overheersen, 75mg voor mij perfect.

L

Lid 6909

Gast
goodluck son, neem een klein beetje, dat je net een beetje dat mdma effect hebt. (alles chill no worries je weet wel) en dan die 2cb droppen

Mr. Decay

Belezen gebruiker
hadden van te voren inderdaad wat mdma genomen en de trip beviel echt heel goed, 2cb is echt een vette drug.. Vond het af en toe echt heel paddo-achtig overkomen, je gaat echt compleet op in elke situatie, als je bevoorbeeld een gesprek hebt met iemand dan bestaat alleen dat gesprek en daar ga je dan zo hard in op dat de rest echt heel erg wegvalt, zeker leuk om een keer te proberen dus! We waren ook nog gaan frisbeën in het park en dat was ook echt geweldig :grin:

L

Lid 6909

Gast
Hoeveel had je genomen?

Ik heb zelf geen MDMA genomen, maar wat word je van die 2cb ook lekker váág in je hoofd, heerlijk!

Ik had om 18.22 , 30 mg 2cb
En om 23.22 , 80 mcg Lsd

Heerlijke avond!

Geweldige drug die 2cb :hearteyes:

peace

Bovenaan