• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1st time XTC

Neodar

Newbie
Hey,

Een paar weken geleden op "The Qontinent" heb ik voor de eerste keer XTC (en drugs buiten alcohol) geprobeert.
Eerst wilde ik niet maar naar wat aandringen van mijn vrienden heb ik belsoten om het dan toch maar een keertje te proberen. :P (uiteindelijk toch je eigen beslissing)

Omdat het mijn eerste keer was had mijn vriend besloten om mij een iets minder zware te geven (rode kers). Op een gegeven moment begon hij bij mijn vrienden in te slaan terwijl ik er nog niet zoveel van merkte. :(
Een half uurtje later begon het bij mij dan eindelijk ook te werken. :)

Ik vond het een héél fijn gevoel, het leek net of ik 15 bier op had (flink aangeschoten) maar dan zonder al die negative effecten zoals wazig zien en niet meer fatsoenlijk na kunnen denken.
Zelf ben ik heel introvert en praat nooit uit mezelf met vreemden maar nu ging ik gewoon op mensen af om dingen te vragen. :P
Later liep het een beetje raar omdat de "ups" en "downs" niet helemaal gelijk liepen maar dat maakte niet zoveel uit. :sunglasses:

Een week later hadden we een LAN-Party waar we vervolgens een "blauwe kers" hebben genomen,
daarna zijn we de "Snowworld berg" op gelopen (geklommen :P), eenmaal boven was hij inmiddels goed ingeslagen en zagen we overal mooie lampjes om ons heen. :hearteyes:
Eenmaal terug heb ik geloof ik 2,5 uur naar een of andere visualitatie van "Winamp" zitten kijken met "Tek" (waar ik normaal nooit naar luister :P)

Van de zogenaamde "Dinsdag-dip" heb ik beide keren niet echt iets gemerkt.

Al met al een zeer goede Party-Drug en ben ik blij dat ik het toch heb gedaan. :wink: :grin:

Greetzzz:
Neo

Aalpoepert

Badass junkie
Neodar zei:
Eerst wilde ik niet maar naar wat aandringen van mijn vrienden heb ik belsoten om het dan toch maar een keertje te proberen.
Vind ik minder tof van je vrienden. Zoiets moet je bij niemand aandringen, nee is nee en als ze het later wel willen komen ze vanzelf wel.

Verder leuk dat je het prettig vond.

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
Mooi reportje, die ervaring komt me heel bekend voor :wink:

En ja jij bent degene die de pil uiteindelijk pakt, dus daar ben je zelf verantwoordelijk voor, maarja je hebt een fijne dag gehad daar gaat het tenslotte om :)

cheiron

Bewuste gebruiker
Goed te horen dat je het fijn hebt gehad. Nu is dat op zich met MDMA ook niet zo heel verwonderlijk, zolang je niet overdoseert / te vaak slikt heeft eigenlijk iedereen wel een heel fijne tijd op MDMA. Anyway....

Neodar zei:
Een week later

[wijze-les-modus]Je weet dat de "aanbevolen" minimale tijdsduur tussen twee pillen 6 weken is? Als je vaker slikt, put je je serotonine voorraad uit. Daar heb je de eerste keer nog geen last van. De tweede keer ook niet. Maar ik ken genoeg mensen, die na een jaar lang elke week MDMA te hebben geslikt helemaal naar de klote waren. Echt, ontregeld. Je haalt je hersenchemie zwaar overhoop op die frequentie. Dus, wees gewaarschuwd om geen gewoonte van die frequentie te maken[/wijze-les-modus]

Bovenaan