• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1st trip report. echte pillen trip..

Dikkop

Belezen gebruiker
Ik heb al een paar keer wat pilletjes geslikt, lijntje pep hier en daar, paddo's. Ik zal niet zeggen dat ik ervaren ben met harddrugs, maar ik heb er wel eens aan geproeft, laat ik het zo zeggen. Zaterdagavond hadden 2 maten en ik een feestje, we wilden van te voren pillen regelen maar dit was voor de zoveelste keer niet gelukt.. beetje balen maarja dan maar ter plekken regelen.

voor het feest eerst flink wat wiet weggerookt want we zouden naar het feest geen wiet meenemen. er word soms flink gecontroleerd. eenmaal op het feest aangekomen was het een beetje muf.. kleine zaal, weinig mensen... mag niet binnen roken.. etc.

we gingen even buiten staan om een peuk te roken en toen kwam ik plots mijn pillendealer van vorig jaar tegen. (zelfde feest). dus wij pillen geregeld.. hij had "Dubbele blauwe mitsubishi's" beweerdde hij.. dus wij van ja vast.. nja tzal wel weetje.. wij gekocht.. voor de absurde prijs van 5 euro / pilletje.. maarja wat wil je je staat op een feest.. hij heeft natuurlijk genoeg risico's.

we hadden voor met z'n 3en 5 van die pillekes gehaald en ik had eerst een hele op, mijn maten allebij een halve. ik ging al best hard en mijn maten voelde ook wel het een en ander. we hadden dus nog 3 pillen over.. we zijn nog paar keer buiten geweest.. beetje praatkick mensen leren kennen enzo je kent het vast wel. na 3 uur stonden we nog steeds buiten en ik zeg van "ey volgens mij begin ik beetje uit te werken ofzo" .. en mijn maten van ja in principe ik ook wel ja.. dus ik nog een hele gepakt en mijn maten allebij een halve. we hadden besloten de "trip" buiten het feest af te sluiten. we liepen bij mij in het dorp over een fietspad, beetje vaagjes lullen over vorige trips (weet niet of iedereen dat heeft maar als wij zoiets doen komen er altijd herinneringen van vorige keer naar boven). Een maat van mij had mijn andere maat zijn boxershort maar is over zn kop getrokken en zo liepen wij over dat fietspad.. we hadden nog een slakkenrace gedaan.. allemaal een slak gepakt.. en kijken welke het snelst wegging.. toch maar ervandoor gegaan.. het duurde te lang.. a fijn.. ik begon gewoon knettertje hard te hallucineren op die pillen opeens. Ik zag zwermen vogels in de lucht, een boom was een elektriciteits mast.. en dit was het hoogtepunt:

ik zal mijn maten even R en K noemen, dat is makkelijker in het verhaal.

Ik had R's jas in mijn handen, ik leg R's jas op R's hoofd en ik stap een stapje terug. 2 seconden later noem zeg ik: "Hey, Kapitein baddoek!, Eh ohnee het is een jas :confused: , Eh.. wat.. de fok die leg ik er net toch zelf op? :confused: :confused: " en zo zijn er nog veeel meer vage opmerkingen waarvan ik de helft nog maar weet en jullie ook niet mee ga lastig vallen.

uiteindelijk om 7 uur bij mij thuis beland, werd ik ineens gebeld door ene "suzanne" , die kende mij van dat feest ofzo.. toen maar opgehangen want ik snapte er allemaal geen reet meer van.. toen als een blok in slaap gevallen.

Ik hoop dat mijn trip report een beetje boeiend was dit was tenslotte mijn eerste, weet niet of er spoedig meer zullen volgen.. ligt ook aan de reacties...

Greetz! :xtc:

Jaapje

Experimenterende gebruiker
Kapitein baddoek :'D

Geniaal. Prima report, klinkt als een leuke ervaring. Kan je nog misschien wat meer vertellen over hoe je je voelde? Ipv wat je deed.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik begrijp wel hoe je je voelt hoor, MDMA en wiet kan behoorlijk met je mind fucken. Maar echt trippen op pillen noem ik dit niet.
Als ik hallucineer van pillen zie ik krokodillen over de grond, spinnen, echt mensen stappen en je hebt gesprekken met vrienden van je die er niet zijn enz..
Wel een grappig report :P x

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
leuk reporttje,
Ik ga altijd heel hard op mitsu's, echt na 1tje zit ik al aardig te hallucineren. Ik zie vaak allemaal beestjes over de grond kriejoelen, en als ik heel heel heeeel goed kijk dan zie ik ze OVERAL, hehe. maargoed ik vond het leuk om te lezen iig :P

Dikkop

Belezen gebruiker
bedankt voor de leuke reacties en tips.

bij mijn volgende report zal ik proberen iets meer over gevoelens te schrijven, maar ik vind dat nogal moeilijk om gevoelens in een "trip" te beschrijven.

Greetz! :)

psych-out

Bewuste gebruiker
ja leuk reportje
hallucineren op pillen is echt vaag. ik hou van paddo en LSD hallucinaties maar pillen...
de laatste keer dat ik nog is heb gesnoept had ik er 4 blauwe driehoekige mitchu's op
en de setting was op een bankje om 23u voor ons een heel groot veld en ik heb mensen zien lopen, ik heb zelfs een trein op het veld zien staan en alles ging in schokken was wel plezant op pillen alleen VAAG

DID:alcohol,nicotin,rilatin,wiet,hasj,poppers,LSD,speed,coke,XTC,LSA,paddo's2C-B

:rock: LSD :rock:

Drientje

DF-koning
sjaaktrekhaak zei:
Stoneboot zei:
Trippen op MDMA is wel degelijk mogelijk.
Vertel? Vanaf wat voor doseringen en wat moet ik me daarbij voorstellen?

spacen, hevig hallucineren, ok, maar echt trippen?

7% van de MDMA wordt in je lichaam omgezet naar MDA en dat is behoorlijk tripspul! Daar komen ook altijd de wazige brilletjes en puisten vandaan die je bij mensen gaat zien. De doseringen verschillen per persoon en per dosis. Ik heb al getript op 100mg maar over het algemeen liggen de dosissen wat hoger. Je zou theoretisch gezien, bij pillen van 100mg, waarvan dus 7mg MDA wordt, ongeveer 4-5 pillen nodig hebben om stevig te hallucineren. Ik merk wel dat ik op cristallen niet hallucineer en op pillen wel. Heeft iemand daar een verklaring voor? Ik vind dat apart omdat het feitelijk dezelfde stof zou moeten zijn.

Scorp

Newbie
Drientje zei:
7% van de MDMA wordt in je lichaam omgezet naar MDA en dat is behoorlijk tripspul! Daar komen ook altijd de wazige brilletjes en puisten vandaan die je bij mensen gaat zien. De doseringen verschillen per persoon en per dosis. Ik heb al getript op 100mg maar over het algemeen liggen de dosissen wat hoger. Je zou theoretisch gezien, bij pillen van 100mg, waarvan dus 7mg MDA wordt, ongeveer 4-5 pillen nodig hebben om stevig te hallucineren. Ik merk wel dat ik op cristallen niet hallucineer en op pillen wel. Heeft iemand daar een verklaring voor? Ik vind dat apart omdat het feitelijk dezelfde stof zou moeten zijn.

Mischien zit er in de pillen van 100mg van jou wel gewoon al wat MDA in, komt vrij vaak voor. Zou verklaren waarom je al tript bij die pillen maar niet bij pure MDMA

Drientje

DF-koning
En dat zou ook nog kunnen maar ik ga er vanuit dat er alleen MDMA in zit. MDA is zeldzamer. Maar het is een mogelijkheid.

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Helemaal met wat wiet erbij. Dat triggerd wel echt mindfuck en hallucinaties :openmouth:
Het zou kunnen dat je pillen wat mdma bevatten. Misschien dat je pillen wat sterker zijn dan je denkt? Maar dit geld niet als je ze test. Het verschilt ook heel erg. Ik heb laatst van 1 pil gehallucineerd en mindfuck gehad. Zonder wiet erbij. Persoon had nieuwe. Voelde em echt zoals 'vroeger' weer. Met vrienden zitten praten terwijl k alleen onderweg naar huis was. Opeens een vriend aan de telefoon terwijl ik helemaal niet wist waarom ik heb belde en dat ik uberhaupt aan het bellen was :P Dan schrik je wakker uit zo'n space en ben je aan het bellen. Blijk flinke onzin uitgeslagen te hebben :tearsofjoy:

Maarja waarom op pillen wel en kristallen niet?
Wiet kan een reden zijn. Dosis, toch mda erbij? Ik weet het ook niet zeker. Ik hallucineer iig op allebei wel.. LaLa Land :hearteyes: 31dec weer!

psych-out

Bewuste gebruiker
sjaaktrekhaak zei:
Trippen op XTC pillen bestaat natuurlijk niet...

Maar leuk verhaaltje verder.

trippen op pillen bestaat WEL
zo'n 7% van mdma word omgezet naar mda= hallucinerende stof/...
als je er maar genoeg van neemt
probeer het zelf eens en als je dan nog niet overtuigd bent van je ongelijk
jah dan weet ik het ook niemeer

Bovenaan