1ste keer LSD

antonius

Experimenterende gebruiker
Ik ben van plan volgende week LSD te nemen met een vriend van me.
We zitten dan 5 dagen in Antwerpen.
Nu wij zijn niet al te brede kerels en 16 jaar, en ik weet niet goed of ik een hele, een halve, of een kwartje moet nemen....
Heb de tripjes nog niet maar ze zijn wel redelijk goed volgens die persoon... (echt wel te vertrouwen vriend van mij).
Na hoelang begingt zo'n tripje te werken? halfuurtje?
Wat moetje bijhebben voor als je de trip wilt stoppen?

azgaza

Badass junkie
Als je ervanuit gaat dat de trips die je hebt 'redelijk' zijn, zou ik een halve nemen en de andere helft bewaren voor het geval je na een uur of 2-3 bij wil pakken.
Een kwart zou wel erg weinig worden als je kijkt in hoeveel ug er waarschijnlijk opzit. Als ze redeiljk zijn ga ik uit van tussen de 100 en de 200 (en in dat laatste geval zouden ze sterk zijn, en niet redelijk). Dan zou je met een kwart tussen de 25 en 50 ug over houden, daar voel je nauwelijks wat van. Dus ik raad je aan een halve te nemen.
Of een hele als je van risico's houd, zoals ik.

Er was eeen stof die de trip kan stoppen, thorazine is er een geloof ik, dat is een antipsychotica als ik het goed heb. Er zijn wel meer stoffen. Maar geen makkelijke huismiddeltjes iniedergeval. Ik raad je aan gewoon mee te gaan waaar de trip je meeneemt, en het niet proberen te termineren, dat is sowieso al niet zo'n goede instelling lijkt me.

-spaceman-

Badass junkie
azgaza zei:
Als je ervanuit gaat dat de trips die je hebt 'redelijk' zijn, zou ik een halve nemen en de andere helft bewaren voor het geval je na een uur of 2-3 bij wil pakken.
Een kwart zou wel erg weinig worden als je kijkt in hoeveel ug er waarschijnlijk opzit. Als ze redeiljk zijn ga ik uit van tussen de 100 en de 200 (en in dat laatste geval zouden ze sterk zijn, en niet redelijk). Dan zou je met een kwart tussen de 25 en 50 ug over houden, daar voel je nauwelijks wat van. Dus ik raad je aan een halve te nemen.

Er was eeen stof die de trip kan stoppen, thorazine is er een geloof ik, dat is een antipsychotica als ik het goed heb. Er zijn wel meer stoffen. Maar geen makkelijke huismiddeltjes iniedergeval. Ik raad je aan gewoon mee te gaan waaar de trip je meeneemt, en het niet proberen te termineren, dat is sowieso al niet zo'n goede instelling lijkt me.

bijpakken heeft vrijwel geen zin...
beter pak je een hele als je iig drugs ervaring heb!

Telefoon

Wijs gebruiker
aan gezien ik het heb gehoort DAT JE ALLEEN XTC ( 1x ervaring ) hebt RAAD IK JE DIT sterk af ..'

doe eeerst Salvia en paddos kijk dan pas verder..

BillyBilo

Badass junkie
eerst salvia en dán lsd? kan denk ik beter andersom aangezien salvia veel extremere hallucinaties geeft.

azgaza

Badass junkie
Van salvia schijnen sommige mensen dus niks te voelen, of weinig. Eerst paddo's kan je altijd doen maar ik heb ook gehoord van mensen die eerst LSD namen waar het ook goed kwam.

Ik denk dat als ie een half zegeltje neemt het wel goed komt.

BillyBilo

Badass junkie
azgaza zei:
Van salvia schijnen sommige mensen dus niks te voelen, of weinig. Eerst paddo's kan je altijd doen maar ik heb ook gehoord van mensen die eerst LSD namen waar het ook goed kwam.

Ik denk dat als ie een half zegeltje neemt het wel goed komt.

correct, meestal als het meerdere keren word gerookt komt het effect vanzelf wel, het is net dat je geest er klaar voor moet zijn (denk ik)

Bewild

Bewuste gebruiker
Ach mijn eerste keer trippen was ook lsd, was eerst een halfje, maar heb dan na een uurtje ofzo het andere halfje toch maar bijgepakt omdat ik tijd waarna het inslaagt wat had onderschat en met mij is ook alles nog goed gekomen hoor :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Al die zever, best eerst op paddo's trippen eer je op LSD gaat trippen vind ik gewoon dikke zever. Kijk, m'n eerste trip was op LSD, nadien kwam de paddo pas. En het ging allemaal goed, zolang je weet hoe je je moet reageren en wat er in u omgaat, kan er amper iets fout met u gaan.

Die paddo ervaring veranderd daar geen reet aan of je nu beter met LSD zou kunnen omgaan hoor :)

Het zijn tenslotte nog eens 2 totaal andere tripmiddelen, wat je voelt of ziet is niet hetzelfde.

BooYa

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Al die zever, best eerst op paddo's trippen eer je op LSD gaat trippen vind ik gewoon dikke zever. Kijk, m'n eerste trip was op LSD, nadien kwam de paddo pas. En het ging allemaal goed, zolang je weet hoe je je moet reageren en wat er in u omgaat, kan er amper iets fout met u gaan.

Die paddo ervaring veranderd daar geen reet aan of je nu beter met LSD zou kunnen omgaan hoor :)

Het zijn tenslotte nog eens 2 totaal andere tripmiddelen, wat je voelt of ziet is niet hetzelfde.

kdenk dat mensen die zeggen dat je beter met paddo's begint vooraleer lsd bedoelen voor dat te doen gwn omdat paddo's veel korter duurt dan lsd en zo kunde wa zien oege reageert op tripmiddelen

Jeller

Badass junkie
-spaceman- zei:
azgaza zei:

bijpakken als het nog aan het opkomen is heeft écht wel zin hoor :wink:.. dus als je na 2-3 uur na inname wel al iets voelt maar nog niet genoeg dan kan je nog altijd de andere helft erbij smijten en heb je niet zo'n extreme harde piek van je trip maar zit je dan op zo'n lang plateau tegen wanneer het afbouwt..

Ik vind 0.5+0.5=80% van een volledige :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
ik ga binnenkort ook me eerste trip houden. Ik wil ook beginnen met LSD. Ik heb papertrips ik begin met een halve. En dan kan je dus pas na 2-3 uur bijpakken of eerder als dat nodig is??

Met suiker kan je het effect sterk vermideren mocht je te hard trippe???

Ik heb er zin in lijkt me echt een mooie ervaring :grin:

azgaza

Badass junkie
Fishhead07 zei:
ik ga binnenkort ook me eerste trip houden. Ik wil ook beginnen met LSD. Ik heb papertrips ik begin met een halve. En dan kan je dus pas na 2-3 uur bijpakken of eerder als dat nodig is??

Met suiker kan je het effect sterk vermideren mocht je te hard trippe???

Ik heb er zin in lijkt me echt een mooie ervaring :grin:

Van suiker weet ik niet, daar zegt iedereen iets anders over. Maar over dat bijpakken; je kan het natuurlijk doen wanneer je wilt, ook eerder, maar het punt is dat het soms langer kan doen over opkomen dan je denkt, dus dat je denkt 'he het is heel licht' na een uur en dan neem je een tweede en 5 min later komt de eerste op, dat wil je natuurlijk niet hebben, dus is 2-3 uur een aangerade tijd, omdat je dan al een beetje weet hoe hard je tript.

Jeller

Badass junkie
idd na 3 uur na inname zit het op zijn hoogtepunnt en dat niveau houdt nog een uur of 3 uur en dan wordt het langzaam zwakker..

dus niet te impulsief bijpakken

-spaceman-

Badass junkie
Jeller zei:
-spaceman- zei:
azgaza zei:

bijpakken als het nog aan het opkomen is heeft écht wel zin hoor :wink:.. dus als je na 2-3 uur na inname wel al iets voelt maar nog niet genoeg dan kan je nog altijd de andere helft erbij smijten en heb je niet zo'n extreme harde piek van je trip maar zit je dan op zo'n lang plateau tegen wanneer het afbouwt..

Ik vind 0.5+0.5=80% van een volledige :tongueout:

ja precies dat bedoelde ik eigenlijk!

zommes

Badass junkie
Pak gewoon een halve, je daarna nog genoeg momenten in je leven om er meer te pakken. Als je je niet helemaal prettig voelt bij meteen een hele blotter nemen kan je misschien spijt krijgen als je het al binnen hebt en dat geeft een nare vibrasie.

Dat twee keer een halve niet 'volledig trippen' is gaat echt HELEMAAL nergens over, want er zijn zoveel verschillende blotters dat twee hele soms niet eens volledig trippen is en bij andere kan je met z'n tweeën van een zegeltje al helemaal lijp worden.

Ook de tip van eerst salvia & paddo's nemen vind ik bullshit. LSD moet niet beschouwd worden als een soort mother superior tripmiddel waar echt andere drugs aan vooraf moeten gaan, integendeel.

Fishhead07

Wijs gebruiker
zommes zei:
Pak gewoon een halve, je daarna nog genoeg momenten in je leven om er meer te pakken. Als je je niet helemaal prettig voelt bij meteen een hele blotter nemen kan je misschien spijt krijgen als je het al binnen hebt en dat geeft een nare vibrasie.

Dat twee keer een halve niet 'volledig trippen' is gaat echt HELEMAAL nergens over, want er zijn zoveel verschillende blotters dat twee hele soms niet eens volledig trippen is en bij andere kan je met z'n tweeën van een zegeltje al helemaal lijp worden.

Ook de tip van eerst salvia & paddo's nemen vind ik bullshit. LSD moet niet beschouwd worden als een soort mother superior tripmiddel waar echt andere drugs aan vooraf moeten gaan, integendeel.

Heyy man, ik neem inderdaad gewoon een halve blotter. En dan pak ik niets mer bij. Voel ik die keer weinig ofzo neem ik volgende keer gewoon een hele.

ik heb je toegevoeg op msn :P

eddy

Newbie
bij mij is het ook de eerste keer, iedereen spreekt hier van een halve en dan een halve bijnemen, maar er is mij ook al aangeraden van eerste keer driekwart te pakken en niet meer bij te nemen, wat denken jullie?

ps: tzijn axel grey's

Osi`

Bewuste gebruiker
Gewoon een halve nemen als je begint, de perfecte dosis :) De meeste trips zijn toch altijd rond de 200, met een halve zit je toch altijd goed. En daarbij, als het niet tegoei werkt, neem je die andere halve in hé, maar wacht altijd op z'n minst, 2 a 3 uurtjes.

caballero

Newbie
ik heb zelf de eerste keer een volledige gorbatsjov genomen (gekregen)
ben toen kompleet fout gegaan maar mijn "maat" had me de trip gegeven in het eerste uur geschiedenis op school (niet aa te raden plaats)
na het tweede uur engels hebben we de school maar verlaten en in het treinstation gezeten. toen ben ik eindelijk tot rust gekomen
neem maar een halve, dan ben je safe en zoek zeker de eerste keer een rustige aangename plaats op.

Psykaholik

Wijs gebruiker
mijn eerste keer lsd was 1.5 zegel en dan ook nog op een fuif.
maar had wel al genoeg getript van paddos en 2c-... dus wist wel waar ik aan begon.
als je nog nooit van iets anders getript hebt moet je zeker en vast niet meer als een halve nemen.
want pak je een ganse en het trippen moet je niet bevallen dan zit je met eer redelijk probleem.
maar als ge geen paranoia kerel zijt en graag lacht zal je u zeker en vast wel amuzeren

Jeller

Badass junkie
ja een fuif of festival is op zich zeker geen slechte plaats voor LSd, mijn eerste keer lsd was in portugal op een goafestival en ik kan mij nog steeds geen betere tripplek inbeelden

gonzo

Sommige mensen zou ik nooit lsd aanraden. Mensen die gevoelig zijn voor depressies e.d.

xcrement

Belezen gebruiker
de alex grey's zijn niet zo'n heel sterke trips.
Maar over het bijnemen wordt veel verschillende zaken verteld.
Lsd bouwt namelijk echt héél snel je tolerantie op en het kan goed zijn dat je na enkele uren al die tolerantie hebt opgebouwd, waardoor je tweede helft/trip, veel minder tot niets effect meer heeft. Maar niet iedereen krijgt die tolerantie zo snel als een andere. Enkele dagen erna opnieuw trippen heeft dikwijls zo goed als geen effect meer.Heb zelf na 2dagen opnieuw 400microgram te nemen totaal geen effect meer gehad.Maar na een weekje gaat het wel weer, hoewel dikwijls gezegd wordt dat je nog langer moet wachten.
Van een halve goede trip kan je voor je eerste keer echt goed genoeg trippen. Heb zelf maar 1x een halve genomen(hofmann milenium), en dit was echt een goede trip. Voor de rest nam ik er altijd 2ineens, en dat resulteerde telkens in een goede, harde trip.

CyberMonkey

LSD wordt via de mondslijmvliezen opgenomen zeker? Maar ik meen me te herinneren dat enkele minuutjes kauwen al voldoende is?

DreamWeaver

Badass junkie
Kimmerd zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:

en?al iets gevoeld?

Zo irritant, mensen om je heen die je vragen wat je voelt terwijl jij lekker ligt te trippen :smilingimp: :beer:
Ik kan hier in N-Limburg helaas geen LSD krijgen, wil het ook graag proberen :smoke:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)

Mooi dat heb ik gemerkt ja. Na 30 minuten voelde ik al iets. Maar na een uur was ik echt goed in sprookjes wereld :P duurde uurtje of 7 echt goed ver heen. Toen daarna wazig en na 9 uur heb ik wat geslapen.

echt een geweldige ervaring maar wel eenmalig.

:wink:

CyberMonkey

Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen :)

Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten :)

Bovenaan