• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste keer mephedrone LIVE

gilardoni

Newbie
Hallo, had dus in mijn hoofd gekregen om een keertje mephedrone te proberen.
even het web afgezocht en al direct een verkoper gevonden, via internet te verstaan.
Omdat het niet echt "duur" was dan maar het geld over te schrijven en af te wachten.

Deze week dan het spul gekregen met de post, 1 gram mephedrone in poedervorm.
Het lijkt redelijk veel om een gram te zijn, maar het heeft volgens mij een heel laag soortelijk gewicht. dit merk je ook al je een lijntje wil leggen. this net plucht :tearsofjoy: .

23:30

Aan de hand van hetgeen ik had gevonden via google zou de dosis ( voor te snuiven )
tussen de 25mg en de 125mg zijn. Dus het leek me een goed idee om een gewoon lijntje te leggen. ( zoals ik met coke altijd doe ). Het branden in je neus was redelijk heftig zoals eerder al bekend van mephedrone. Maar het duurde eigelijk maar 2 minuutjes, wat ik wel positief vond :wink:
Toen naar buiten, lekker chill met een flesje drinken erbij. Nog maar een paar minuten later
sloeg het al redelijk hard in. Had eigelijk verwacht dat dit langer ging duren, ergens gelezen haha. Een warme gloed kwam over me heen en ik werd echt super chill, precies hetzelfde als bij mdma. Toen maar terug naar binnen gegaan en een filmpje op gezet.

23:40

Al liggend in de zetel was het al duidelijk aan het werken, nu kwamen de verschijnselen van cocaïne meer naar boven. Helder, wakker, beetje niet stil kunnen zitten, zweet handen etc..

00:10

Ik voel nu degelijk de "coming down". nogal heftig voor war ik gewoon ben.
Zou direct een nieuw lijntje gelegt kunne hebbe. maar niet gedaan :) .
en toen plots, alsof het met een schakelaar gebeurde was ik terug nuchter, geen depri gevoel meer. gewoon nuchter. Ook zeer positief :) .

nu een uurtje later word ik nix meer gewaar en ben ik van plan om te gaan slapen.
Denk wel dat dit gaat lukken. Schrik voor een kater heb ik helemaal niet door de kleine dosis :grin:

veel lees plezier! greets

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dit is geen live report.

Voor de rest, alles is zeer herkenbaar. :) Een typische mephedrone ervaring.

Bovenaan