• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1ste x Coke

Pump250

Newbie
De nacht van 31 december 2012 was de eerst maal dat ik Coke gebruikte.
Tijdens het gezellige avondje stappen kwam ik een vriend tegen die me vroeg of ik zin had in een lijn. Ik had het nog nooit gedaan dus zei ik 'misschien later'.
Na een paar drankjes verkeerde ik in beschonken toestand en besliste toch maar Coke te proberen.
We gingen naar z'n huis, een paar straten verderop, en ik nam m'n 1ste lijn.
In vergelijking met Speed vond ik de smaak best goed, want van Speed ga ik over m'n nek.
Na x maal slikken proefde ik steeds beter de Coke en was klaar voor de effecten ervan, die voor mij totaal onbekend waren.

Ik werd wat actiever en had enorm veel zin om te babbelen met m'n vrienden. Ik was voordien redelijk dronken maar daar voelde ik helemaal niets meer van en was heerlijk nuchter.
Na een uurtje waren deze effecten verdwenen en namen we nog een lijn, wat opnieuw voor hetzelfde effect zorgde en opnieuw na een uurtje was het verdwenen.

Samengevat vond ik het wel een aangename ervaring maar ben van mening dat 50 euro voor 1 gram veel is, die geef ik liever uit aan 10 pillen :wink:.

Pump250

walnootje

Belezen gebruiker
Ik wil het zelf ook wel proberen, maar er is mij verteld dat je het sowieso niet bij een keer houd. En ik als vrij verslavingsgevoelig persoon moet zich daar maar niet aan wagen...

Pump250

Newbie
Geen idee van hoe de kwaliteit van Coke moet zijn :tongueout:
maar was blijkbaar wel goeie, aangezien ik lekker ging :grin:

Qua verslaving ondervind ik daar niets van. Hunker niet naar Coke..
Ben ook redelijk snel verslaafd maar je beslist zelf hoe je het onder controle houdt.
Bv. pillen neem ik 2 a 3 keer per jaar, zo hou ik de beste tripjes en kijk ik steeds uit naar dat moment :)

walnootje

Belezen gebruiker
Pump250 zei:
Qua verslaving ondervind ik daar niets van. Hunker niet naar Coke..
Ben ook redelijk snel verslaafd maar je beslist zelf hoe je het onder controle houdt.
Bv. pillen neem ik 2 a 3 keer per jaar, zo hou ik de beste tripjes en kijk ik steeds uit naar dat moment :)

Zelfs met pillen heb ik probleempjes gehad, had er te veel in huis liggen en ging er iets te regelmatig van snoepen wat uiteindelijk resulteerde tot bepaalde "schokjes"(kortsluiting zou ik ff zeggen) door mijn lichaam. Ben toen ook wel rustig aan doen maar ik vertrouw mezelf niet meer met zo'n grote hoeveelheid. Als ik harddrugs als speed en pillen nuttig dan zorg ik dat ik het diezelfde dag haal.

Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, als jij wel goed met je gebruik om kan gaan dan is het toch mooi :beer:

SomsGebruiken

Experimenterende gebruiker
@ Walnootje, coke is erg leuk maar zoals je zegt redelijk verslavend, maar mits de dure prijs is het nog redelijk easy om er van af te blijven, tenzij je +2.000euro per maand verdiend, maard dat denk ik niet ^^ :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Pump250

Newbie
Nou, ik heb nooit grote hoeveelheden hoor, meeste is nu 1 gram speed en 4 pillen :)
Kan zeer goed met m'n gebruik om en ben daar wel blij over. Denk ook wel dat als ik regelmatiger pillen zou nemen, het effect niet hetzelfde zou zijn.
Want met 2 a 3 keer in het jaar xtc te nemen, ga je FLINK uit je dak :grin:

walnootje

Belezen gebruiker
SomsGebruiken zei:
@ Walnootje, coke is erg leuk maar zoals je zegt redelijk verslavend, maar mits de dure prijs is het nog redelijk easy om er van af te blijven, tenzij je +2.000euro per maand verdiend, maard dat denk ik niet ^^ :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Haha nee klopt, misschien overdrijf ik wel een beetje, maar ben wat dat betreft wel blij dat het in onze vriendengroep niet zo'n hype is.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Walnootje heeft eigenlijk wel gelijk coke is niet geschikt voor mensen die verslavingsgevoelig zijn. Het effect van coke is verslavender als het effect van speed dat heeft te maken met wat het in de hersenen doet. Veel mensen kunnen coke gebruik niet bij 1 keer laten mede omdat wanneer je eraan toegeeft je grenzen weer wat lager worden.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik lieg niet als ik zeg dat ik op Coke gezellige avondjes heb gehad, die ik nooit meer zal vergeten. Maar voor mij was na een jaartje wekelijks wat wegsnuiven de lol er helemaal af.. Het effect veranderde op zo'n manier dat ik me na een lijntje gesnoven te hebben, totaal niet chill voelde.

sindsdien wordt ik van coke alleen heel erg egocentrisch en kortaf, ook raak ik snel geiriteert..

Aan de ene kant ben ik blij dat het zo voor mij is gelopen, aangezien sommige van mijn vrienden waarmee ik begonnen ben met coke snuiven, nu aan niks anders meer kunnen denken en dus verslaafd zijn..

Its simply better not to do coke at all imho.. Er zijn zo veel leukere, niet te vergeten betaalbaardere middeltjes, waarbij het verslavingsgevaar niet tot nauwelijks aanwezig is.

Ieder zijn ding, maar coke gebruiken raad ik iedereen af.

Groetjes,
Dernael :stoned:

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Ikzelf heb ook ooit eens een keertje coke gebruikt, maar dan wel al een aantal jaartjes geleden. Ik was (schrik niet) 16 jaar oud toen. Gelukkig voelde ik toen niks. Ik ga binnenkort na jaren weer eens nog een keertje proberen, ben benieuwt!

Bovenaan