1ste x keta

Flut

Belezen gebruiker
yep, op de site 'thegooddrugsguide.com' staat dat het wel mogelijk is met snuiven.

arge doses (100-250 mg)
You're in the K-Hole where it is physically difficult to do anything other than lie in a near-comatose state and stare at the ceiling. In this state some users report life-altering insights about the meaning of life. Others are just scared.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een ervaren ketamine gebruiker hier op het forum zei juist dat je een piek moet creeren in je lichaam, en die piek bereik je niet met snuiven, wel met spuiten, hoe heb jij die 200 mg gesnoven? Alles in een keer of met tussenposes?

Flut

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Een ervaren ketamine gebruiker hier op het forum zei juist dat je een piek moet creeren in je lichaam, en die piek bereik je niet met snuiven, wel met spuiten, hoe heb jij die 200 mg gesnoven? Alles in een keer of met tussenposes?

Met mijn eerste paar keta batches kreeg ik het ook niet voorelkaar om met snuiven in de K - hole te komen, omdat de kwaliteid daar niet goed genoeg voor was. De laaste 2 keren dat ik een grammatje tot mijn bezitting hang, had ik van een zeer goeie batch waarmee ik er zonder problemen in kon komen, wel jammer dat de tollerantie van ketamine erg snel toeneemt.

Ik snuif altijd eerst een dikke lijn, dan ga ik achter mn pc zitten tot ik zo vaag word dat ik moet liggen, ongeveer na 10 a 15 min is dat, daarna kruip ik mn bed in, doe de lichten uit en snuif de rest op, ik maak me klaar voor een goeie reis!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Aha kijk dat wist ik dus niet :grin:
Ik voelde me al teleurgesteld toen ik hoorde dat je door middel van snuiven niet in een k-hole kon komen.

Ik had ook gehoord dat je neus niet alle Keta in een keer kan opnemen en dat je om de paar minuten iets van 50mg moet snuiven.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dzy zei:
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!

Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...

Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Dzy zei:
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!

Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...

Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum

ik zei dat...
maar weet niet meer van wie ik t had...

had t idd ook ergens op t forum gelezen

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Dzy zei:

Nou, dan heb ik toch echt iets verkeerds gedaan met mijn 150mg xD

Of ben ik ongemerkt naar de K-Hole gegaan ;P

Flut

Belezen gebruiker
Zou heel goed kunnen ja, kheb wel eens iets van 400mg gesnoven en nog had ik niet et gewenste effect, kwam er dus op neer dat et gewoon kut keta was.

Het kan ook aan je manier van doen liggen of setting. Gebruik het 'in je eentje' en ga in je bed liggen als je denkt datje er hard genoeg aan bent om een reisje te maken. Mijn methode... concentreer je op 'iets' bv je kussen, je zal opstijgen en meegezogen worden een trip in...

Das iig mijn manier, er zijn ook mensen die et liefst met ogen dicht trippen. In het begin kan het nog wel scary zijn, je denkt van "Whoow wtf ik word me bed uitgeflikkerd (zo voeld et), maar de truuk is blijven liggen, want in feite beweeg je niks!) Echt heel wazig en cool!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lijkt me inderdaad heel wazig maar zeker de mooite waard!!

Op dit moment zit ik met een hoop gedoe aan mijn hoofd maar als dat over is zal ik de keta gebruiken, hoe lang kun je die eigenlijk houden?

Flut

Belezen gebruiker
Op de poedervorm van ketamine staat geen echte houdbaarheids datum (correct me if i'm wrong). Na even wat rond gezocht te hebben op internet kom op op een datum van 5 jaar uit, dit geld voor het dieren spul, de vloeibare vorm van ketamine.

Ik neem iig aan datje et niet van plan bent jaren te bewaren, denk dat het sowieso makkelijk een jaar goed mee zal gaan zonder echt verlies in werking(als het niet langer is). Als ik het spul in huis heb dan is het meestal in een paar maanden wel op en merk ik alleen aan m'n tolerantie dat ik meer nodig heb.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja ketamine ik denk dat je voor de eerste keer wel genoeg hebt aan 1 gram mja 60 euro is wel egt niet normaal duur hier betaal ik 25 de gram

Bovenaan