Dit weekend kreeg ik van een vriend een grammetje MC aangeboden. Had er op voorhand veel over gehoord, zowel goed als slecht. Durfde er niet eerder aan beginnen vanwege de slechte verhalen maar ja, slechte verhalen bestaan over alle drugs wel. 
Hij legde de lijn MC klaar, ik snoof hem op en wow, wat brandt dat!!
Erger dan speed maar de smaak vind ik wel stukken beter.
De rest van de nacht was 1 groot feest, ik voelde me super, had enorm veel zin om te dansen en kreeg m'n grootste praatkick ooit. Heb een paar uurtjes tegen een vriend zitten praten en ik bleef maar gaan. Toen kreeg ik plots zin om te dansen, wat een heerlijk gevoel!.
M'n kin leefde zijn eigen leven en ik had een enorm droge mond, maar dat vind ik niet erg want ik voel me super als ik dans op de muziek, wat een gevoel!
Conclusie: heerlijk goedje! Geen problemen om in slaap te vallen, heerlijk gedanst en gepraat.
Enige nadeel aan MC is dat het geweldig in de neus brandt, voelde het zelfs naar m'n slaap trekken.
Iemand nog ervaring met deze drug? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen!
Pump250
Hij legde de lijn MC klaar, ik snoof hem op en wow, wat brandt dat!!
Erger dan speed maar de smaak vind ik wel stukken beter.
De rest van de nacht was 1 groot feest, ik voelde me super, had enorm veel zin om te dansen en kreeg m'n grootste praatkick ooit. Heb een paar uurtjes tegen een vriend zitten praten en ik bleef maar gaan. Toen kreeg ik plots zin om te dansen, wat een heerlijk gevoel!.
M'n kin leefde zijn eigen leven en ik had een enorm droge mond, maar dat vind ik niet erg want ik voel me super als ik dans op de muziek, wat een gevoel!
Conclusie: heerlijk goedje! Geen problemen om in slaap te vallen, heerlijk gedanst en gepraat.
Enige nadeel aan MC is dat het geweldig in de neus brandt, voelde het zelfs naar m'n slaap trekken.
Iemand nog ervaring met deze drug? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen!
Pump250