1th time, 1 of 2?

neti

Badass junkie
Ga samen met een vriendin en een collega naar Trance-Energy. Mijn collega heft nog nooit heavy shit gebruikt en wil wel es weten wat het doet. Ze heeft er erg veel zin in. Ik laat de pillen voor de zekerheid ff testen en denk dat ze sowieso maar met eentje meto beginnen.

Wat zeggen jullie, haar later nog een voeren, na een uurtje of 3? Het feest duurt wel een uur of 7 lang he...

Hans

Wijs gebruiker
Ik weet niet of het na een uurtje of 3 nog zin heeft om dr eentje in te tikken. Hou de pil gewoon voor dr klaar dan kan ze er altijd om vragen.

neti

Badass junkie
maar is dat uberhaupt verstandig een tweede als je ngo nooit hebt gebruikt.... wil dr natuurlijk niet het zikenhuis in hebben... ze is per slot van rekening mamma

982

Bewuste gebruiker
Laat haar zekf beslissen, zij voelt op dat moment wel of ze nog 1 wil.

2 kan geen kwaad hoor.

Santatrip

Belezen gebruiker
Zou ook jammer zijn als ze de eerste keer te weinig pakt. Als ze een beetje sterk in dr schoenen staat (niet snel van een raar gevoel begint te panieken) moet 1 pil van 100mg ineens makkelijk lukken en zal ze :hearteyes: :mrgreen:

:wave:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik zou ermee oppassen. Ze kan beter eerst het gevoel leren kennen en dat het goed gaat, dan dat je haar het ultieme wilt laten voelen en dat ze dat niet kan handelen en dat het dus minder goed gaat.
En wat je zelf al aangeeft, ze is moeder. Ik neem aan dat ze de volgende dag gewoon weer de zorg voor een kleintje heeft. Dan kun je er maar beter voor zorgen dat de kater de eerste keer niet al te groot is.

amaterasu

Experimenterende gebruiker
Halfje droppen. Drie kwartier later 2e helft. Komt piek ook niet al te zeer op zetten. Kijken hoe dit valt. Kijken hoe zij piek ervaart. Zullen jullie inmiddels uurtje of 3 daar zijn. Eventueel nog 3e halfje droppen 45 minuten na 1e piek. Indien nodig op eind avond nog ff aanvullen met laatste halfje. Krijg je in ieder geval geen al te grote klapjes op een groot feest.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Misschien handig als ze eerst een keertje in een vertrouwde omgeving een half / heel pilletje neemt. Gewoon om te kijken hoe ze het gevoel ervaart.

Bovenaan