1x salvia 10x help

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hallo

na lang overwegen heb ik dan toch eindelijk eens beslist om een salvia extract te proberen dus ben het dan maar eens gaan halen
maar nu ben ik nog een totaal groentje op het gebied van salvia ik heb wel al eerder tripmiddelen zoals lsd,ket , enz
Maar wil toch goed voorbereid zijn dus kan iemand me er even wegwijs in maken
de dosering
de effecten
enzo denk erraan kweet er niets van sorry deze vraag word wss veel gesteld maar kheb graag een persoonlijk antwoord :tongueout:

even wat informatie
weeg rond de 90kilo
ben een 1.80 m
ps: heb je er egt een tripzitter voor nodig of kan je het ook lekker alleen doen ?

alvast bedankt

grtzzzzzzzzzzz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
de dosering is voor iedereen anders, ik heb nu minder nodig dan vroeger (moet je zelf ff uitchecken).
doe de gewenste hoeveelheid in een bong (best met water), neem een aansteker (ik opteer een stormaansteker), vul je bong met salviarook (aansteker brandend op de salvia houden), probeer alles in 1 hijs te inhaleren en voor 20a30sec vast te houden. wanneer dit niet lukt doe je DIRECT erna nog een hijs en weer vasthouden. wanneer je als het goed is de rook uitblaast zit je er al middenin.

effecten: ongecontroleerde bewegingen, trekkende en drukkende krachten voelen, in een compleet andere realiteit zitten, entiteiten ontmoeten, atypische hallucinaties, het goddelijke ervaren, op meerdere plaatsen tegelijk zijn, inzicht krijgen in andere dimensies, verward zijn (door onbegrijpelijke gewaarwordingen/hallucinaties), het gevoel de waarheid te mogen kennen/ervaren, verbazing, het overkoepelende zien/gewaarworden,.... (is voor elk wel persoonlijk hoe het uitdraait).

tripsitter: heb je BESLIST nodig wegens onvoorspe

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
waarom kan ik mijn vorig bericht niet langer maken?? :)

maar maakt niet uit denk wel dat je vragen beantwoord zijn.
heb zelf me ervaringen bij verschillende topics neergepent (mischien handig voor je om eens door te nemen)

grts, have fun in the salvia world :openmouth:

Bovenaan