Volgens mij heet die combi 2-fea/3-fea 3phoria klopt dat? Ik snap 'm op zich wel, want 3-fea leunt zwaar op sero en is daarmee wat bankhangeriger, stuk minder stimulerend dan bijv. XTC. Dat willen veel mensen wel, wat energie om te dansen en zo. Combineren met een wat stimulerender middel zoals 2-fea maakt het geheel wellicht dus wat meer XTC-achtig. Net als dat in borax combo (blue bliss/pink star pellets) 5-mapb wordt gecombineerd met 2-fma. Ik zie in dit geval daarom niet de toegevoegde waarde van ook nog eens 3-fa in de mix gooien maar combineren van 2 stofjes is potentieel al risicovol, laat staan 3. De simpele waarheid is dat elk van die stoffen apart al niet goed is onderzocht laat staan de combi. Maar ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, m.n. 4-fma + 5-mapb bijv. Ik ben zelf wel benieuwd naar 2-fea/3-fea combi, i.t.t. veel anderen heb ik best positieve ervaring met 3-fea alleen maar zou hopen op iets meer energie en euforie in combi met 2-fea. 3-fa erbij lijkt me vervolgens overbodig omdat het dezelfde rol zou hebben als de 2-fea.