• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2 bakjes hawaiiaanse (20gr vers)

Het gebeurde allemaal vorig jaar in de zomer van 2007.
Na een bezoekje aan de smartshop en het plaatselijke bos was
iedereen voorzien van paddestoele en hadde we een mooi plekje uitgezocht op een open plek in het bos.
Enkele uren later met een lege maag en al het nodige om er een onvergetelijke avond van te maken was het maar eens tijd om eraan te beginnen.
Omdat ik vrij veel ervaring had met verschillende soorten paddo's en de laatste keren niet zo veel effect had , had ik besloten om 2 hele bakjes hawaiiaanse (20gr.) binne te spelen.
Wat ik hiervoor nooit gedaan had met deze soort (2 bakjes)

Na een 20 tal min. goed kauwen en slikken met tussendoor een stukje chocolade was alles binnen.
Nu was het een kwestie van tijd voor de eerste effecten zouden optreden.
In afwachting en lekker haze joitje gerold.
Toen de joint nog maar half was voelde ik ze al vechten in m'n maag.
WOW dat beloofde een stevige trip te worden.
Nog geen half uurtje later stond een vriend van mij die één bakje hawaiiaanse gegete had plots recht, hij keek verbaast rond en rende het bos in , gelukking rende iemand hem achterna.
Op dat moment stond ik ook snel recht en kreeg zoals ze zegge de slag van de hamer.
Deze was zo overweldigend dat m'n hele lichaam ervan trilde.
De paddestoelen deden hun werk ,dat was zeker.

Zoals een baby die z'n eerste stapjes zet schuiffelde ik mezelf wat verder het bos in ,toen de eerste visuele vervormingen begonnen.
Ik zag grote struiken vervormen tot een soort grote rollen kippendraad.
Hoe verder ik door het bos zweefde ,hoe meer kippendraad, nu was ook de gron bedekt door dat spul.
Overal die kleine vierkantjes , net uitvergrote picsels ofzoiets.
De golven begonnen maar heviger en heviger te worden dus besloot ik maar trug te gaan.
Daar zat ik dan trug in m'n oude vertrouwde bedchair.
Terwijl sommige uitgebreid aan het zeveren waren over de meest onzinnige dingen ,lagen er verderop dan weer enkele over de grond te rollen en half ingegrave in het zand enz...
Ieder zijn ding weet je wel.

Het was nog maar eens tij om eentje te rollen , dat ging echter moeilijker dan ik dacht .
Het blaadje vervormde steeds terwijl ik in m'n linkerooghoek twee grote schimmige reuzen zag staan waar ik het gezicht niet van kon zien elke keer ik probeerde.
Even later zag ik de vammen van het vuurtje meters omhoog schieten.
De vlammen hadden overal zwarte pinnetjes die ik me maar al te goed herinner.
Het begon visueler en intenser te worden dus ik liet me volledig gaan , legde mij rustig achterover en genoot.
Niet veel later werd ik bedolven onder de kleuren.
Ja de kleuren, ik ken ze van vorige trips, de gekleurde lijnen en patronen.
Maar dit was anders.
Heel de omgeving begon te veranderen , ik lag niet meer in een bos maar in een heel andere wereld, een andere dimentie, een soort wonderland zeg maar.
Ik zag felgekleurde matten op de grond liggen met rare figuren op , tientalle meters hoge kastelen en heuvels op de achtergrond , en al die felle kleuren die maar rondzweefde alsof ze er altijd al waren.
Ik snapte nu waar sprookjes vandaan kwamen , ik kon de sprookjes ruiken , ik kon de prookjes proeven.
Ook de hele mario toestand , de kleurijke levels ,de blokjes, enz...
kwamen me hier heel bekend voor.
Zo visueel had ik een paddo trip nooit meegemaakt.
Na een paar uurtjes begon het effect af te nemen en hebben we nog lekker nagepraat.
Hoewel ik deze trip minder leerrijk vond dan vorige was dit de meest visuele paddo trip.
Een buitengewone ervaring.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
phylosopher stoned zei:
Zijn er nog mensen die gelijke ervaringen meemaakte met deze paddo's?

Wel eens zulke heftige hallucinaties gehad ja..

No offense maar eerlijk gezegt vind ik het report nogal tegenvallen, beetje saai beschreven, nogal standaard eigelijk.

sorry hoor , ik heb hier enkel m'n report in sneltempo neergeschreven
ik dacht dat het ging over uitwisselen van ervaringen enz...
wist ik veel dat het hier om een schrijfwedstrijd gaat... :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
phylosopher stoned zei:
sorry hoor , ik heb hier enkel m'n report in sneltempo neergeschreven
ik dacht dat het ging over uitwisselen van ervaringen enz...
wist ik veel dat het hier om een schrijfwedstrijd gaat... :P

Tis geen schrijfwedstrijd maar als je je report op een forum zet kun je reacties verwachten, als je je report in sneltempo schrijft is het niet heel gek als iemand zegt dat 'ie het niet heel boeiend vond, misschien iets om de volgende keer op te letten? (tenzij je het totaal niet boeiend vind hoe mensen jou ervaring lezen, maar dat lijkt me sterk aangezien je het dan beter gewoon tussen je word-documentjes kan laten ipv hier posten)

BigY

Experimenterende gebruiker
Nou die hawaiaanse heb ik ook eens gehad..zo, dat was me een trip...eenoog octopussen, golvende pianotoetsen, 12 armige baby's.....echt alles wat je maar kan bedenken heb ik voorbij zien komen. Helaas niet met het euforisch gedeelte erbij zoals kleuren etc, maar meer het angstaanjagende gedoe. Gelukkig had ik ervaring zat om de trip fatsoenlijk uit te zitten, maar ik heb een moment gehad dat ik even dacht om de dokter te bellen voor een shot suiker hahahaha....

Dat is wel het voordeel met paddo's....de trip kan je redelijk goed uitzitten en eventueel beperken door suikers te eten. Met lsd gaat dat wat moeilijker en de trip duurt ook wat langer.

Bovenaan