2-CB day after

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb gezocht op erowid en op dit forum maar de antwoorden waren toch niet helemaal zoals ik ze wilde hebben dus vraag ik het hier maar. Stel iemand heeft 15mg 2CB en wil dat rond 8 uur innemen maar de volgende dag moet hij om 11 uur op staan (zodat hij om 12 uur kan werken). Gaat die persoon dan problemen ondervinden?

jcp

Bewuste gebruiker
Dat moet geen probleem zijn, ik spreek dan vanuit mijn eigen ervaringen, ikzelf zou zelfs de volgende dag nog wel om 8 uur s'ochtends kunnen beginnen met werken :)

15mg is ook een beginners dosis, als ik nu 15mg zou nemen zou ik niet eens een visuele trip krijgen...

Als je met 2cb redelijk ervaren bent kan je al snel 50 mg hebben, en ook dan zou ik geen problemen hebben om sochtends weer m'n nest uit te komen om te gaan werken.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb alsnog geen ervaring met 2CB maar als ik Pikhal van de Shulgins erbij neem, lijkt het me zeer goed mogelijk om de volgende middag te gaan werken.
Het is een (relatief) kortwerkend hallucinogeen.
Afhankelijk van je beleving kunnen de emotionele oprispingen nog wel dagen erna volgen. Maar ik zou niet zeggen dat zoiets je belemmert te werken.

Succes en... zeker tripreport schrijven!!! :)

jcp

Bewuste gebruiker
Het is niet alleen kortwerkend (4 uur ofzo) maar je bent echt totaal niet brak na de trip, en als je ook nog eens geslapen hebt daarna ben je gewoon weer helemaal top!

Um

Belezen gebruiker
ik heb 30 mg genomen, ben vier uur na inname al in slaap gevallen, vage dromen gehad, was zeven uur later wakker en was topfit

Bovenaan