2 cb dosseren

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afgelopen weekend van iemand wat 2cb gekregen en daar willen Tyler en ik binnenkort dus wel erg graag van snoepen. Nou hebben we wel een weegschaaltje, maar die weegt denk ik niet nauwkeurig genoeg om 25/30 mg af te wegen. Ik heb verder zelf echt geen idee, hoeveel dat dan is (heb totaal geen inschattingsvermogen met dat soort dingen). De grote van een lekkere lijn/goede punt ongeveer?
We hebben het 1x eerder gedaan, toen kregen we een capsule die we open hadden gemaakt en samen hadden gedeeld. Hier zijn we toen erg lekker op gegaan, beetje visuals gehad en een hele lange, intense zoen/knuffelsessie. Voelde heerlijk, maar verder weinig andere effecten waargenomen toen. Het duurde naar mijn idee ook vrij kort, omdat we gewoon echt moe waren geworden en wilden slapen.
We willen nu voor de volgende keer toch wel net even een verder stapje gaan dan toen. Iemand met ervaring en advies? We hebben een zakje met toch wel aardig wat poeder, we schatten ongeveer 100 mg in totaal. Dat hoeft niet allemaal meteen op natuurlijk! Zal 25 mg een goede dosis zijn om mee te beginnen? Heb mezelf namelijk even goed via internet informeerd de afgelopen uren en gelezen dat de stap van iets te weinig, naar juist te veel, zo gezet is...

Hans

Wijs gebruiker
Ik heb alles naar pure schatting gedaan. Ik had een zakje van een halve gram. Dit in 3en gedeelt en dat weer in 5en gedeelt. 1 trippie is dan een heel klein beetje niet veel groter dan zon smiley > :)

Als je perse wilt weten op welk plateau je zit zal je toch echt een precieze weegschaal moeten kopen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, maar die krengen zijn best duur! Ik vind jouw smiley er wel vriendelijk uitzien verder, lijkt mij ook wel een goed beginnetje! Had zelf eigenlijk ietsjes meer ingeschat, maar liever evt. iets te weinig aan het begin dan te veel toch? Dank! :)

Hans

Wijs gebruiker
Je kan er nog meer instoppen als je niet hard genoeg gaat.

En niet eten voor inname zo'n 2/3 uur niet! Anders heb je dr niks aan!! Verder wil ik je nog ten sterkste af raden te snuiven. Wel handig als je heel even heel hard wilt gaan. Brandt 10x erger dan pep!

3970

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ja, maar die krengen zijn best duur! Ik vind jouw smiley er wel vriendelijk uitzien verder, lijkt mij ook wel een goed beginnetje! Had zelf eigenlijk ietsjes meer ingeschat, maar liever evt. iets te weinig aan het begin dan te veel toch? Dank! :)

Zo duur hoeft een weegschaaltje niet te zijn, ik heb er eentje van Ebay.com, komt uit Hong Kong, kostte me iets van € 30 incl. verzenden enzo, en weegt op 1 mg. Nou, hou het op 2 mg, maar slechter niet. Ik heb op het werk een professionele weegschal op 0.001 gram (1 mg), die elk jaar geijkt wordt, daar heb ik ijkgewichtjes op gemaakt van 10 mg, 30 mg, 90 mg en 150 mg. Bij nawegen op mijn goedkope HongKong-weegschaaltje zit hij er nooit meer dan 1 mg naast :mrgreen:

Zoiets dus

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
We hebben pas bij Blokker al ruim 30 euro uitgegeven voor zo'n soort gelijk dingetje, weegt ook prima, maar pas vanaf een halve gram ongeveer. Beetje zonde om er nog eentje te kopen, ook omdat wij verder nooit van die hele lichte dingen hoeven te wegen. Dit 2cb geschenkje werd ons gisteren gewoon even onverwacht in de schoot geworpen en daar zeiden wij geen nee tegen natuurlijk!! :)

3970

Wijs gebruiker
Ok, maar als je al niet precies weet hoeveel je nu hebt om mee te beginnen, dan wordt het moeilijk om te bepalen hoeveel je binnenkrijgt natuurlijk...

Ken je anders niemand in je omgeving met zo'n weegschaaltje? Als je in A'dam woont, woont daar vast wel een bekend iemand die er eentje heeft :mrgreen: Je mag die van mij gerust even lenen, ik wil het nog wel voor je in capsules doen ook, maar ik zit slechts 175 km van A'dam af :flushed:

Meten is weten!!!!

Hemi

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
wat je ook kan doen is bijvoorbeeld 100 mg 2cb oplossen in water. stel je doet 100 mg in 100 ml water (zou zelf iets meer water doen) is dus 1 ml , 1 mg. Zo kan het ook :)

Veel plezier alvast!

Wacky

Badass junkie
Een gemiddeld sleutelpunte zal ongeveer 25-30 zijn. Je zal er niet meer dan een factor 2 naast zitten, dus dood zal je niet gaan :beer:

Ik heb ook wel eens een poging gedaan een halve gram in 16 gelijke delen te delen, op die manier zul je er als je een beetje kritisch naar je 16 hoopjes kijkt en er nog wat mee speelt denk ik niet meer dan 5, hooguit 10mg naast zitten :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die jongen zei dat het genoeg is voor twee en als ik zo kijk is het ruim genoeg zelfs! We hebben het als eens eerder gedaan, toen een capsule gedeeld, Tyler denkt nog wel in te kunnen schatten hoeveel dat ongeveer was. We willen nu een klein tikkeltje meer nemen, omdat we toen wel iets voelden, maar we konden ook nog wel meer aan. Hier van uitgaande komt een klein beetje ter grote van een smile :) , aardig in de buurt! Het komt wel goed, we hebben wel de nodige drugservaring opgebouwd inmiddels. Dank voor jullie adviezen en tips!! :hearteyes:

takala

Bewuste gebruiker
ga ns ff checke op http://www.weegschaalboer.nl/ die hebben goedkope groothandel weegschalen van enorm goede kwaliteit.
ik heb er 1 die tot op 5mg weegt voor 30€ :mrgreen: (met touchscreen zelfs :P )

veel plezier met de 2C-B in ieder geval, kvinnet zelf enorm leuk spul :wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Die weegschaal van 3970 heb ik ook via eBay besteld eind december, maar die is nog altijd niet aangekomen :angry:. Heb eens bij de Post gevraagd of er mss iets mis kon zijn gegaan bij de verzending en ze vertelden me daar dat het wssn op de douane vast zit. Ik heb ondertussen ook al die ene weegschaal besteld die takala nu heeft. Nuja, als die andere binnenkort toekomt dan heb ik er maar 2 he. En anders verkoop ik er wel een.

Btw, als je die hoop in 4 deelt zal je er niet veel naast zitten zeker :)

Bovenaan