2-CB een week na MDMA

A$AP_Aether

Newbie
Beste forumgebruikers,

Ik heb gisteren, maandagavond MDMA gebruikt met m'n vrienden voor de 3de keer nu, altijd netjes 3 maanden wachten tot de volgende keer natuurlijk. Nou heb ik 2 weken vakantie en ik wil graag m'n vakantie goed gebruiken aangezien ik het op school erg druk heb. Ik zou zaterdag graag 2-CB willen doen, nu is mijn vraag; is dat verstandig? Zo ja, hebben jullie tips of dingen waar ik op moet letten? Het zal m'n eerste keer 2-CB worden. Jullie zouden me enorm helpen met jullie mening en info.

Alvast erg bedankt!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja, op zich kan dat wel hoor voor een keertje. Verder gewoon zorgen dat je goed eet, goed slaapt en je goed voelt voor je 2cb neemt. En zorg ervoor dat je niet vlak vantevoren gegeten hebt.

A$AP_Aether

Newbie
Ja, op zich kan dat wel hoor voor een keertje. Verder gewoon zorgen dat je goed eet, goed slaapt en je goed voelt voor je 2cb neemt. En zorg ervoor dat je niet vlak vantevoren gegeten hebt.
Goed, het zal inderdaad een keertje zijn, genieten van de vakantie! Bedankt voor je hulp :) :thumbsup:

Fool

Badass junkie
Dat kan inderdaad prima. Let wel op dat je een beetje goed in je vel zit, en geen last hebt van een wat vertraagde 'dinsdagdip'.

Trinity

Belezen gebruiker
Mooi, A$AP, dat je netjes wat langer wacht met het weer gebruiken van MDMA. Da's niet iedereen gegeven en loont echt de moeite. Ten eerste vanwege de intoxicatie erdoor en herstel van vooral je hersenen en ten tweede aangezien het effect van MDMA echt afneemt als je het te vaak gebruikt (en dan weer de neiging hebt om meer te gebruiken). Nou ja, genoeg gezeurd :tonguewink:

Je hebt het intussen gebruikt, dus ik was ook wel benieuwd hoe het ging.

En dan toch ff als 'vaderlijke' aanvulling; 2cb is een stof met een heel andere werking op het brein, dus dit nemen na MDMA kan prima, zowel in een combi (Nexusflip) als zoals jij wilt, 2,3,4 dagen of weken erna. Let wel, dat elk gebruik van drugs feitelijk een vergiftiging van je lijf betekent en dat je je lichaam dus op de proef stelt. Zoals gezegd: rust goed uit, geen uitdagende zaken de dag erna en veel anti-oxidanten erna eten (bosbessen en zo...). Zeker bij RC's (en 2cb dus!) is het ook (nog) niet altijd even helder wat de effecten zijn op lange termijn, dus enige matigheid is nooit verkeerd.

A$AP_Aether

Newbie
Mooi, A$AP, dat je netjes wat langer wacht met het weer gebruiken van MDMA. Da's niet iedereen gegeven en loont echt de moeite. Ten eerste vanwege de intoxicatie erdoor en herstel van vooral je hersenen en ten tweede aangezien het effect van MDMA echt afneemt als je het te vaak gebruikt (en dan weer de neiging hebt om meer te gebruiken). Nou ja, genoeg gezeurd :tonguewink:

Je hebt het intussen gebruikt, dus ik was ook wel benieuwd hoe het ging.

En dan toch ff als 'vaderlijke' aanvulling; 2cb is een stof met een heel andere werking op het brein, dus dit nemen na MDMA kan prima, zowel in een combi (Nexusflip) als zoals jij wilt, 2,3,4 dagen of weken erna. Let wel, dat elk gebruik van drugs feitelijk een vergiftiging van je lijf betekent en dat je je lichaam dus op de proef stelt. Zoals gezegd: rust goed uit, geen uitdagende zaken de dag erna en veel anti-oxidanten erna eten (bosbessen en zo...). Zeker bij RC's (en 2cb dus!) is het ook (nog) niet altijd even helder wat de effecten zijn op lange termijn, dus enige matigheid is nooit verkeerd.

Heey Trinity,

Ik vind drugs erg interessant en kan er veel van leren ook, vooral van psychedelische drugs. Toch wil ik ook een toekomst en zie ik in dat het misschien maar een fase van m'n leven is, ik ben het helemaal eens met wat je zegt en wil er zo verstandig mogelijk mee omgaan, m'n vrienden doen dat iets minder slim...

2Cb was echt lachen en zeker voor herhaling vatbaar, al denk ik wel dat ik niet de "full experience" heb ervaren, des te meer reden voor een herhaling is een keer!

Bovenaan