2-CB + festival aanrader?

Aanrader: 2cb overdag op een festival

• Ja

Stemmen: 4 57,1%
  • Nee

Stemmen: 1 14,3%
  • Combi?

Stemmen: 3 42,9%

• Totaal aantal stemmers
    7

matsuru

Newbie
Aanstaande zaterdag is het weer tijd voor een festivalletje. Mijn laatste festival was zo'n 8 weken terug, waar ik een, voor mijn doen, een aardige hoeveelheid xtc heb gebruikt, even herstellen dus. Daarnaast is het op dit moment erg druk op mijn werk, dus een dip kan ik niet echt gebruiken. 4 is een optie, maar ik weet ook dat er in oktober een knalfeest aankomt waar ik maximaal wil gaan... dus niet mijn voorkeur.

Ik overweeg daarom om 2CB te gebruiken. Ja, ik heb al tripervaring en al eerder op een feest tripmiddelen gebruikt, maar ben benieuwd naar jullie meningen.

Dus: 2CB op een festival overdag. Aanrader of niet? En eventueel in welke combinatie (wiet/alcohol?)?.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Welke tripmiddelen heb je voordien dan al gehad op feestjes?

Denk dat 2cb wel het meest "light" tripmiddel die er is dus waarschijnlijk kan je dat wel goed aan als je een dosis tussen 10 a 20 mg neemt. Wiet en alcohol versterkt de trip.

matsuru

Newbie
Ik heb ervaring met 2cb op een feest, maar dan wel in de avond in een andere setting. Kan me voorstellen dat overdag totaal anders kan zijn. Verder heb ik ervaring, niet op een feest, met 2cb in een hoge dosering thuis 35 mg, al lad en lsd.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik zou het zelf niet doen. Ik zou toch het idee hebben dat iedereen me dan ziet trippen (zeker overdag) en daar nerveus van worden. Maar ik ben dan ook een vrij onzeker persoon, en tripmiddelen kunnen mij wat paranoia maken op dat gebied. Voor jou zou het natuurlijk prima kunnen zijn. 2c-b tripjes zijn ook weer niet extreem lang, dus als het niet prettig is, zit je er tenminste niet zo lang aan vast zoals bijvoorbeeld met LSD. Ik ben wel altijd extreem moe na een trip, dus als je dat ook hebt, is dat misschien ook weer niet ideaal op een festival.
Speed zou nog kunnen, maar dan zit je zeer waarschijnlijk ook weer met een kater in je werktijd.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb ervaring met 2cb op een feest, maar dan wel in de avond in een andere setting. Kan me voorstellen dat overdag totaal anders kan zijn. Verder heb ik ervaring, niet op een feest, met 2cb in een hoge dosering thuis 35 mg, al lad en lsd.

Overdag denk ik dat het minder spektakel zal geven. De gekste 2cb ervaringen waren in donkere ruimtes lichteffecten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
2C-B op een festival overdag werkt ook prima, maar de visuals zijn dan wel aanzienlijk minder aanwezig dan in het donker met veel lichteffecten. Maargoed het lekkere gevoel van 2C-B is wel gewoon vol aanwezig.

Het enige nadeel aan 2C-B op een festival vind ik eigenlijk vooral dat het zo kort duurt, terwijl je vaak flink wat uurtjes op een festival doorbrengt.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb laatst voor het eerst 2CB gebruikt op een festival, vermoedelijk 20 mg. Ik vond het leuk. Moest overal om lachen en vond sociale prikkels fijn. Het was overdag, visueel was het niet zo heel uitbundig. Het was niet te overweldigend. Ik zou het dus wel aanraden, maar het blijft persoonlijk en jij kent jezelf het best.

Bovenaan