2-cb met 4-fa

timmaniac

Bewuste gebruiker
Vanavond ga ik kennis maken met een potentiaal nieuwe vriend: 2-cb

Ik ga het rustig aan doen qua dosering aangezien ik naar een feest ga.
Ik heb pilletjes van 10 mg en ik ga der 1 nemen.

Nu mijn vraag: is het een goed idee om er bovenop wat 4-fluor te gooien?
niet teveel, zo rond de 50-80 mg. Aangezien phenaltelynes ook al een stimulerend effect hebben.
Ik denk dat dit de nodige stimulatie voor een feest wel geeft, die als ik het zo lees toch een beetje ontbreekt bij 2-cb.

Heeft iemand ervaring met de combo?

Thoughts?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Hmm... ik weet het niet.
Het klinkt als een best logische combinatie, de 4-fluoroamfetamine zou dan indd de bodyload van 2c-b op moeten heffen.
Maar zou je er geen 15 mg 2c-b (anderhalf pilletje) en 50 mg 4-fluoroamfetamine van willen maken dan?
Want 10 mg is wel heeeeel erg weinig, en volgens mij overheerst de 4-fluor anders wel enorm, terwijl 2c-b van zichzelf al niet een enorm sterk psychedelicum is.

Nouja, ik heb er zelf geen ervaring mee en roep ook maar wat dingetjes die mij logisch lijken, maar echt onderbouwen kan ik het allemaal niet.
Hopelijk kan iemand anders dat wel.

Veel succes in ieder geval! :wink:

timmaniac

Bewuste gebruiker
dankje voor je gedachten :)

ik ga idd voor wat hogere dosis 2-cb en een kleine dosis 4-fa.

ik zal laten weten hoe het was!

2 many dj's vanavond :rock:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik las op een ander drugsforum dat het een erg goede combi is, dus dat zit sowieso wel goed.
Hopelijk heb je het leuk gehad, post je nog even een verslagje?
Dat zou fijn zijn. :grin:

leppeh

Bewuste gebruiker
Van 10 mg 2cb ga je waarschijnlijk weinig merken als je er ook nog andere zooi bij gooit, dus ik denk dat je inderdaad goed zit met wat meer 2cb en wat minder 4fa. Ik moest trouwens drie keer lezen bij het woord "phenaltelynes", bedoel je phenetylamines? :beer:

underworld

Wijs gebruiker
ik heb deze combi al gedaan met 150 mg fluo en 2 uur later 2cb gedropt.
2cb in combinatie met 4fluo werkt het prima, maar het gaat niet echt een 4fluo boost geven naar mijn ervaring, de 2cb kapt dat behoorlijk af. vooral in zulke lage dosering.
ik zou als ik jou was eerst de 2cb droppen, en daarna de 4fluo.
een advies is trouwens om de 2cb dosis opschroeven naar 15-20 mg.

timmaniac

Bewuste gebruiker
leppeh zei:
Van 10 mg 2cb ga je waarschijnlijk weinig merken als je er ook nog andere zooi bij gooit, dus ik denk dat je inderdaad goed zit met wat meer 2cb en wat minder 4fa. Ik moest trouwens drie keer lezen bij het woord "phenaltelynes", bedoel je phenetylamines? :beer:

ja die bedoel ik: hash roken+ scheikundige termen spuien = fail

avond is beetje op teleurstelling uitgelopen omdat de 2cb pillen erg laag gedoseerd bleken..
we hadden er uiteindelijk allemaal 3 op maar we voelden amper wat, ik voelde een klein beetje effect maar niets noemenswaardig, en de 4-fluor was niet voldoende om echt een geweldige avond op te hebben , maarja, heb me toch wel vermaakt.

volgende keer 2cb: gewoon aan de pure vorm komen :sunglasses:

Spor

Wijs gebruiker
Ik pak regelmatig 4 fluor (~150mg) en LSD (~150-200ug) samen op feesten die erg lang duren. Ik vind het een geweldige combi. Kzou je zo 123 niet kunnen zeggen hoe het met 2c is, maar ik denk dat je uitkomt op dezelfde "achterliggende gedachte". En dat het dus wel een relaxedte combi moet zijn

have fun :)

wave

Belezen gebruiker
timmaniac zei:
avond is beetje op teleurstelling uitgelopen omdat de 2cb pillen erg laag gedoseerd bleken..
we hadden er uiteindelijk allemaal 3 op maar we voelden amper wat, ik voelde een klein beetje effect maar niets noemenswaardig, en de 4-fluor was niet voldoende om echt een geweldige avond op te hebben , maarja, heb me toch wel vermaakt.

volgende keer 2cb: gewoon aan de pure vorm komen :sunglasses:

Ja. Ik had dat dus die avond samen met Timmaniac gedaan. Zelfde verhaal dus, ik merkte er nog het meeste van en ik kan me goed voorstellen dat het heel erg leuk is: 4fluor en 2-cb, want ik had al met al nog best een goede avond met een lage dosering. (Vooral toen mijn benen 10 cm langer werden als ik een stap zette en weer van normale lengte als ze op de grond terecht kwamen. Ik liep als een soort blije kleuter met lange benen naar de wc, jammer dat ik mijn pumps niet had aangedaan dan dacht ik waarschijnlijk dat ik 3 meter lang was. Maar dit was dan nog het spannendste wat er was gebeurd.) Wel vreemd trouwens Timmaniac, dat jullie ook niet genoeg van die 4fluor merkten want we hebben toch altijd met dezelfde dosis en zonder 2-cb ook een toffe avond?

Maar even een conclussie van dit onsamenhangende verhaal: Met een hogere (normale) dosering zou het dus echt gaaf moeten worden.

Bovenaan