Ik was van plan om binnenkort met een vriend XTC + 2-CB te doen. We zijn beide erg te spreken over de werking van beide drugs maar we weten echter totaal niet wat er gebeurt als je deze combineert. Ons plan was om de 2-CB eerst te nemen en dan een uur daarna de XTC, zodat de drugs ongeveer op hetzelfde moment hun hoogtepunt bereiken. Daarbij roken we natuurlijk ook nog voldoende wiet, wiet bij 2-CB versterkte de vorige keren de trip voor mijn gevoel op een hele positieve manier.
Heb al rond gezocht op internet maar kom meestal verhalen tegen waar ook andere drugs worden gebruikt of er veel meer tijd tussen de inname van de XTC en 2-CB zit. We waren trouwens van plan om 1 XTC pil te nemen van rond de 150mg en 40mg 2-CB per persoon. We hebben beide erg veel ervaring met XTC. 2-CB hebben we elk rond de 5x gedaan, we hebben nooit negatieve effecten ondervonden tijdens een trip. Wat raden jullie mij aan?
Heb al rond gezocht op internet maar kom meestal verhalen tegen waar ook andere drugs worden gebruikt of er veel meer tijd tussen de inname van de XTC en 2-CB zit. We waren trouwens van plan om 1 XTC pil te nemen van rond de 150mg en 40mg 2-CB per persoon. We hebben beide erg veel ervaring met XTC. 2-CB hebben we elk rond de 5x gedaan, we hebben nooit negatieve effecten ondervonden tijdens een trip. Wat raden jullie mij aan?