• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CC trip..

spacewoman

Experimenterende gebruiker
Begin:zaterdagnacht 00:50 groene swirl gevonden geplet en ieder de helft genomen.

Een soort van inslag van de swirl was om 01:00 aanwezig heel loom en relaxt.

Om 01:32 de andere haelft van de siwrl was me allemaal niet heftig genoeg dus besloten mijn nieuwe capsules met 2cc erin te nemen.Maar niet eerst voordat ik nog wat restjes 2c-i had gesnoven voor het visuele beeld.
Ik ben meer van de psychedelica maar al dat gemaal in je hoofd is toch wel ernstig ahaha

Capsules inslikken duurt me te lang eer het effect aangezien het al laat in de nacht was en ik toch wat wilde beleven dus de 21mg cap opengeklikt en het poeder in 2hoopjes verdeelt dus rond de 10mg voor mijzelf in een vloetje en slikken maar.Dat was 02:20.
Aangezien ik zelf niet veel weeg 48kilo heb ik dus een hevig effect van dit goedje.

Ik dacht dat het alleen een 4uur durende space zal zijn spacen zonder de euforie..
Bleek me dus een behoorlijke mindfuck te wezen waarbij de intensiteit na 6uur sochtends pas aan het afnemen was.Nog niet eerder zo'n langdurende trip gehad maar hij kwam me wel me neus uit ondertussen.
Ik heb wel al me bad trips netjes uitgezeten en de enorme golf van energie over me heen laten gaan.
Enorm veel kleuren met me ogen dicht aangezien 2c-i daar wel bekend om staat moest het deze zijn.
Je moet je letterlijk en figuurlijk laten overnemen door dit goedje deze gebruikt jou en niet andersom maar de c c is ook best vriendelijk tis wat je er zelf van maakt.
Je kan je eigen omgeving bepalen in je gedachten en daar daadwerkelijk zijn,ik heb mezelf gezien en zag mezelf in een ander lichaam glijden apparte ervaring er weer bij.
Al met al een super trip visueel wel beeld maar kleurloos en abstracte figuren.
Moeilijk te omschrijven wat nu de precieze effecten zijn van de 2cc.het leek of de huiskamer van licht naar donker werd meubels werden groot en scherp en dan weer klein en krimpend en een enorme golf die je lichaam overneemt.Dus wil je helemaal van de wereld zijn en duizend en een verplichtingen in een seconde tijd door je hoofd laten gaan dan is deze daar perfect voor.
Hopelijk hiermee toch mijn ervaring beetje goed verteld.Want de gedachtenstroom die je hebt in die hele nacht is heel zwaar beetje effect van paddo's en dan lang.
De mindfuck kun je wel voorkomen door nergens een probleem van te maken en het belangrijkst je mede trip genoot..Want die kan wel je trip maken of verpesten.
Buiten lopen zal ook helpen je meer te focussen op de omgeving en niet in je hoofd maar zelfs met een lijn snelheid bleef ik er niet wakker van.Je kon ook niet slapen je bent gewoon een beetje lichamelijk verdooft en geregeerd door de cc.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Sorry maar was je misschien onder invloed van het één of ander toen je dit tripreport schreef? Ik vind het nogal warrig, met niet kloppende zinnen en verhaalstukjes..
Zijn toch 2 interessante stoffen die je tot je neemt, verdienen wat mij betreft een beter report.

spacewoman

Het gaat erom dat er tenminste iemand is die zijn report verteld aangezien er niks over te vinden is over de 2cc.
Als iedereen eerst een opleiding trip reports schrijven moet volgen zal dit forum stilvallen.
Wilde delen wat ik heb meegemaakt meer niet.
Groeten

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Laat ik dan ook maar mijn zegje doen. In ieder geval leuk dat je een report heb geschreven, ongeacht de kwaliteit ervan. Een trip report is een trip report, en na het lezen ervan weet ik meer over 2-CC, en dat is mooi meegenomen toch? Is een keer wat anders dan truffels of LSD :P

spacewoman

Wil deze kerstavond ook wel weer fliptrippen maar heb geen idee wat.
Heb gisteravond 3hijsen insomnia wiet uit haarlem gerookt..kreeg weer dezelfde mindfuck als de dag ervoor..had niet gedacht dat een wietje dat met me kan doen de gedachtenstroom en onvoorbereid 1uur bad denken is akelig.
Denk dat ik me witte driehoekjes ga eten een mens moet toch bezigblijven niet?
Maar dan voel ik me morgen zo kut wat adviseren jullie?
Het zijn mephedrone driehoekjes dus op zich minder serotonine release en toch dat fijne kerstgevoel..
Liefs

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heeerrrrlijk die Amnesia haze :hearteyes:
En ik kom uit Haarlem dus weet precies welke ze 't over heeft, nog nooit een slechte ervaring mee gehad

Psychedelic

Bij mij liep bij 2cc gister alles in elkaar over... Echt ongelofelijk verwarrend, en dat terwijl ik heeeeeeeeel veel ervaring met psychedelica heb... Geluid en kleuren en beelden en mijn gevoel vloeiden in elkaar over, alsof ze samen 1 waren enzo.... Ik kon er vrij weinig mee, en weet niet of ik het leuk of naar vond.. Hele vreemde trip dus...

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af wat nu eigenlijk het grootste verschil is tussen de 2-C's. Kan iemand me hier verder over inlichten? Heb zelf alleen nog maar 2-CB gedaan en vond dat echt heel leuk dus ben toch wel zeer nieuwsgierig!

megatrippie

Belezen gebruiker
lipsticknmascara zei:
Ik vraag me af wat nu eigenlijk het grootste verschil is tussen de 2-C's. Kan iemand me hier verder over inlichten? Heb zelf alleen nog maar 2-CB gedaan en vond dat echt heel leuk dus ben toch wel zeer nieuwsgierig!

aangezien er een enorme shitload van 2c's bestaan lijkt het me makkelijker als je aangeeft wat je graag wil van een 2c
dan kunnen we je vertellen welke 2c's daar het beste bij passen.
of althans welke je het beste zou kunnen proberen.
bij sommige mensen werken bepaalde 2c'tjes net weer iets anders als bij anderen/

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
megatrippie zei:
lipsticknmascara zei:

aangezien er een enorme shitload van 2c's bestaan lijkt het me makkelijker als je aangeeft wat je graag wil van een 2c
dan kunnen we je vertellen welke 2c's daar het beste bij passen.
of althans welke je het beste zou kunnen proberen.
bij sommige mensen werken bepaalde 2c'tjes net weer iets anders als bij anderen/

Daar begin ik inderdaad net achter te komen na het lezen van heel veel tripreports. De enige 2-C waar ik mee bekend ben is 2-CB, en dat denk ik dan eigenlijk alleen. Ik had het van een vriend die ik zeer vertrouw maar of hij het heeft getest weet ik niet. Gedaan had hij het wel, maar niet getest in een lab.

Maar ik hou wel van de visuals van LSD en paddo's, de love feeling van MDMA en ook de momenten dat je in een andere situatie zit (wanneer je eigenlijk net even wat teveel M op hebt) en ik ben totaal niet van de speed of coke. Snap je dan een beetje wat ik zoek? Het liefste een combinatie van de eerstgenoemde haha! En ik vind de mindfucks niet erg maar vond het ook wel weer prettig dat ik het met de 2-CB niet zo had (minimaal, maar dat was waarschijnlijk omdat ik de volgende dag ontslag zou gaan nemen op mijn werk).

Het andere probleem is ook dat de nachtapothekers die ik ken totaal geen verstand hebben van het verschil tussen 2-C's, aangezien het vooral MDMA/coke-verkopers zijn die toevallig aan een batch van iets anders zijn gekomen en het zelf (of vrienden van ze) hebben uitgeprobeerd. Dus dan zou ik ze wel moeten kunnen uitleggen ook wat voor effect zo'n 2-C zou hebben...

Volgens mij maak ik het nu vet lastig haha! Maar ik ben toch wel benieuwd eigenlijk naar je reactie. :)

Technofanaat

beetje een onduidelijk report. klinkt heftig

je beschrijft wat de 2cc met je doet maar dat kan je niet zo goed weten in dit geval omdat de combinatie 2cc en 2ci zeer versterkend werkt. op de 1 of andere manier wekt deze combinatie zeer sterke effecten op.

ik heb zelf redelijk wat ervaring met 2cc, paar keer in de 3d-imax zaal geweest in combinatie. die combinatie is werkelijkwaar bizar. 2cc is meer melig en meer ontspannend dan 2cb. ik voel me meer op mijn gemak en het duurt veeel minder lang, zeg 4 uur. ik vind 2cc heel erg fijn en voel me de week erna meestal tot rust gekomen. het gaat psychisch veel minder diep naar mijn gevoel.

voor de lange diepe trip zou ik voor 2ce gaan. en 2ci is weer iets visueler dan 2cb naar mijn idee.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het wel een interessant tripreportjes, er wordt niet zo heel veel geschreven over de 2C's. Heb zelf alleen nog maar 2C-i gedaan maar weet niet zo goed wat de effecten ervan waren omdat ik het samen met 2 zegels LSD heb gedaan, heb overigens wel een zalige trip gehad toen :)

Heb je nog veel last gehad van je mindfuck ?

Bovenaan