2 dagen gaan op MDMA?!

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?

How is dat possible?

Fool

Badass junkie
Tenzij je meer bijpakt natuurlijk, maar je krijgt inderdaad vanzelf een keer een klap van de hamer en het is natuurlijk belachelijk slecht voor je.

Hoe weet je trouwens zo zeker dat je twee dagen lang doorgingen op MDMA?

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Fool zei:
Tenzij je meer bijpakt natuurlijk, maar je krijgt inderdaad vanzelf een keer een klap van de hamer en het is natuurlijk belachelijk slecht voor je.

Hoe weet je trouwens zo zeker dat je twee dagen lang doorgingen op MDMA?

Ik zat zelf "de laatste 3 uur" onder invloed.
Je weet hoe sociaal je dan bent?
Ik vroeg wat ze genomen hadden omdat ze al 2 dagen aan het gaan waren..
Ze zeiden XTC, een iemand had me er zelfs een gegeven omdat ik zo vriendelijk was. :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Skirre zei:
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.

De maandag morgen op de camping waren ze zo fris al iets.
Dus ik zie geen reden waarom. :confused:

Kwestie van oefenen? Het waren tevens 25 tot 45 jarigen.

Fool

Badass junkie
MentalFucked zei:
Skirre zei:

De maandag morgen op de camping waren ze zo fris al iets.
Dus ik zie geen reden waarom. :confused:
Omdat de schade later komt, wanneer de plasticiteit van je hersenen achteruit gaat en hij de schade niet meer kan opvangen via andere paden.

MeejheM

Badass junkie
het enige wat ik kan bedenken is dat ze zich goed verzorgd hebben. genoeg eten en drinken, geen te zware inspanning, niet combineren en geen overdreven doseringen. misschien hebben ze zelfshun dope ook wel laten testen.

er zijn bij de meeste recreatieve drugs echtwel manieren om niet gesloopt te worden hoor, en ze staan allemaal als sticky's bovenaan elk subforum.

ps: niet geloven wat festivalgangers zeggen op maandagmorgen als het jou redelijk onlogisch lijkt.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
er zijn bij de meeste recreatieve drugs echtwel manieren om niet gesloopt te worden hoor, en ze staan allemaal als sticky's bovenaan elk subforum.
Nouja, daar staat dus duidelijk in dat je bij MDMA geruime tijd ertussen moet laten en niet overdrijven. :P

ps: niet geloven wat festivalgangers zeggen op maandagmorgen als het jou redelijk onlogisch lijkt.
Ik neig ook meer hiernaar, ja. :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MeejheM zei:

Dit vooral, had onlangs ook een vriend op bezoek na 2 dagen xtc die net als die mensen zich de maandag goed voelde. De donderdag zat ie depressief gedoe te plaatsen op facebook, verteld me genoeg dat 2 dagen X echt niet goed is voor je hoofd :wink:

anhaedra

Belezen gebruiker
Heb een keer 3 avonden MDMA gedaan. 6 à 7 (vrij laffe) pillen en een x-aantal vingertoppen kristallen. Overdag wat bier, hasj en klein beetje speed. Echt totaal gekkenhuis maar wel een unieke ervaring. Hele weekend voelde ik me top.

Klachten op maandag/dinsdag:
- moe
- lichte tintelingen in armen / handen, soms koude vingertoppen
- brain zaps bij in slaap vallen (dus slapeloosheid)

Vanaf woensdag alles weer paletti. Veel fruit gegeten en gesport.

Alleen die brain zaps vond ik echt storend. Maar naar omstandigheden viel het allemaal reuze mee. Denk alleen dat je dit niet vaak moet doen, want dan ga je wel goed naar de tering.

MeejheM

Badass junkie
met zulke duidelijke doseringen zullen er zeker mensen je advies aannemen. dat is natuurlijk nergens op gebouwd, dus kun je dat beter voor je houden.

pillen etc in elk geval testen, want flauwe pillen of een kleffe vingertop kan niemand wat mee.

het is gratis en in je eigen voordeel.

anhaedra

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
met zulke duidelijke doseringen zullen er zeker mensen je advies aannemen. dat is natuurlijk nergens op gebouwd, dus kun je dat beter voor je houden.

pillen etc in elk geval testen, want flauwe pillen of een kleffe vingertop kan niemand wat mee.

het is gratis en in je eigen voordeel.
Dit is niet het doseringstopic.

Het punt is dat ik een weekend lang ging op sowieso een hoge dosering, en wat voor effecten dat had. In dit geval een spontane actie met iemand anders' middelen, dus nee... niet getest.

Als je er niks mee kunt, reageer dan niet. Alsof je ieder bericht op dit forum ter harte moet nemen, je kunt zelf nadenken, toch...

anhaedra

Belezen gebruiker
Dit topic gaat dan ook niet over de sterkte van pillen.

Maar over "2 dagen gaan op MDMA".

MusicIsLife

Wijs gebruiker
anhaedra zei:
Als je er niks mee kunt, reageer dan niet. Alsof je ieder bericht op dit forum ter harte moet nemen, je kunt zelf nadenken, toch...

Hier doel ik op.... En dit is niet de eerste en enige keer dat je zo reageert op dit forum.

Je zegt zelf dat als je het ergens niet mee eens bent, dat je dit dan zegt. Maar tegelijkertijd mogen mensen die het niet met jou eens zijn zich niet uitspreken? Vind ik een beetje krom

anhaedra

Belezen gebruiker
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.

En welke andere keer bedoel je? Vandaag in het andere XTC-topic met dezelfde MeejheM?

Kijk, wat ik bedoelde is: dit topic gaat niet over advies of dosering of wat dan ook. TS vraagt naar meerdere dagen gaan en ik zeg daar iets over. Vandaar: "als je er niks mee kunt, reageer dan niet" (in dit topic).

MeejheM

Badass junkie
mijn ervaring en kennis blijft hetzelfde in ieder topic. als je moeite hebt met vragen waardoor ik en anderen je fatsoenlijk advies kunnen geven heeft posten geen zin. topics kapen is ook niet echt netjes, helemaal als je dit soort shit post.

als je het allemaal zelf beter weet, waarom zou je dan een topic kapen met een slecht onderbouwde vraag. lees lekker de sticky's bovenaan en trek je eigen conclusie.

anhaedra

Belezen gebruiker
Mijn reactie was 100% on-topic, wat lul je nou over kapen?

Gast, ik laat het gewoon gaan. Jij ook?

Want dit gaat echt nergens meer over.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat het niet altijd gegarandeerd is dat je kapot gaat van de mdma als je het gebruikt (hebt). Ken zat mensen die minimaal last hebben van katers en gewoon telkens volle bak kunnen gaan. Soms ben ik daar jaloers op :') Maar goed, katers zijn ook gewoon goed want daardoor kun je het niet te vaak doen! En mensen die daar weinig last van hebben zijn denk ik eerder geneigd om vaker en veel drugs te gebruiken.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
anhaedra zei:
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben. :wink:

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
MentalFucked zei:
Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?

How is dat possible?

Ik heb ook wel eens drie nachten achter elkaar gefeest op de XTC, vorig jaar. Ik zou het nu niet meer doen. Als je zorgt dat je slaap krijgt en overdag gezond eet (dat hele festival was erop ingericht, ontbijt met zachte broodjes, bananen etc.. :tearsofjoy: ). Maar het is wel ONTZETTEND slecht voor je. Ik had er op dat moment geen last van, erna ook niet, al hadden vrienden van mij een week lang hele bizarre nachtmerries en misselijkheid. Ik had dat weekend 1,1.5 en 2 pillen gehad, steeds meer dus om het te voelen. Maar door zo vaak te gebruiken wordt de drempel lager en wordt de ervaring steeds minder.

Ik zou het gebruik in controle houden en er op die manier optimaal van genieten :wink:

Bovenaan