2-FA toxicity

DroppinDaps

Newbie
Heb door de jaren heen heel veel soorten stimulanten gebruikt.
Vandaag voor het eerst 2-FA, en op een of andere manier is het een perfect match bij mij vergeleken andere.

Maar hoe schadelijk is het?
(kan niet heel veel info vinden naar 3 uur zoeken)

Iemand ervaring met meerdere malen per week gebruik ervan of is dit af te raden?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Met een RC zoals 2-FA ben je zelf proefkonijn. Naar de meeste RC's is er heel weinig onderzoek gedaan en kan men weinig zeggen over korte/lange termijn (schadelijke) effecten.

Meerdere malen per week is sowieso af te raden bij elke recreatieve/productieve drug.

DroppinDaps

Newbie
Met een RC zoals 2-FA ben je zelf proefkonijn. Naar de meeste RC's is er heel weinig onderzoek gedaan en kan men weinig zeggen over korte/lange termijn (schadelijke) effecten.

Meerdere malen per week is sowieso af te raden bij elke recreatieve/productieve drug.
Thanks voor de feedback!

Telt dat ook voor medicatie voor ADHD?

Want wil een nieuwe opleiding starten en heb 6 jaar geprobeerd zonder enige medicatie.
En 4 opleiding niet succesvol afgerond omdat me hoofd de informatie niet verwerkt, soms moet ik het 8x horen of lezen voor het binnen komt.

Zou medicatie via een huisarts beter zijn dan een RC?

Die lieten me vroeger op de basis school ook 2x per dag pilletjes slikken, tot ik zij ik wil dit niet meer ben mezelf niet meer...

Maar naar zo veel proberen zonder enige drug/medicatie zie ik op het moment geen andere optie...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zou medicatie via een huisarts beter zijn dan een RC?

Ja, want van medicijnen is het effect bekend en de risico's en die worden gemonitord door een arts.

Research chemicals moet je NOOIT op regelmatige basis nemen. Al helemaal niet om medische redenen. De kans is dan groot dat jij gaat ontdekken wat voor gezondheidsklachten daarbij komen kijken. En daar is dan dus ook nog geen behandeling voor.
Die lieten me vroeger op de basis school ook 2x per dag pilletjes slikken, tot ik zij ik wil dit niet meer ben mezelf niet meer...
Dat is een veelgehoorde klacht inderdaad. Het klopt natuurlijk ook dat middelen zoals dexamfetamine of methylfenidaat de hersenchemie flink veranderen. Dus logisch dat je je anders gedraagt. Maar dat is ook het geval met rc's.

DroppinDaps

Newbie
Ja, want van medicijnen is het effect bekend en de risico's en die worden gemonitord door een arts.

Research chemicals moet je NOOIT op regelmatige basis nemen. Al helemaal niet om medische redenen. De kans is dan groot dat jij gaat ontdekken wat voor gezondheidsklachten daarbij komen kijken. En daar is dan dus ook nog geen behandeling voor.

Dat is een veelgehoorde klacht inderdaad. Het klopt natuurlijk ook dat middelen zoals dexamfetamine of methylfenidaat de hersenchemie flink veranderen. Dus logisch dat je je anders gedraagt. Maar dat is ook het geval met rc's.
Jaa heb serieus al jaren het idee dat het me voor me leven heeft veranderd, aangezien ik nog jong was op de basisschool.
Maar ik ga een afspraak regelen bij de huisarts die me dan miss beter kan helpen.
Bedankt voor je reactie!

Bovenaan